Staat ook op de voorpagina banner.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 03:27 schreef joepie91 het volgende:
Ik krijg net een mailtje van DealExtreme met "Save Money, Save the Earth", over solar powered battery packs enzo. Had ik niet verwacht
Verder, vroeger stond de supplier van een product er toch niet onder? Nu is er onder de forumtopics in lichtgrijs te lezen wie de supplier is en wanneer het product is toegevoegd... ik kan me niet herinneren dat dat er vroeger stond.
neequote:Op maandag 28 juni 2010 23:00 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Wacht, je hebt 15 dollar betaald om een product van 4 euro sneller te laten bezorgen? Of ging het niet over een screenprotector?
En die kakkerlak versturen ze weer met een vliegtuig helemaal uit Chinaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:58 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Staat ook op de voorpagina banner.
Save the earth met waardeloze producten kopen zoals de zonnecel kakkerlak
En vervolgens gooi je hem in de prullenbak omdat het een stom ding isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:17 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
En die kakkerlak versturen ze weer met een vliegtuig helemaal uit China
Dit vraagt om een klantenservice mailquote:
'Kan ik deze omruilen voor mijn eigen vriendin?'quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dit vraagt om een klantenservice mail![]()
Zullen we eens massaal rare vragen mails versturen over deze producten en de reacties hier posten?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:40 schreef monkeybrain het volgende:
- Is this outfit also suitable for my 10 year old niece?
- Is this outfit available in bigger sizes for men?
Soft design allows you to squeeze manually to achieve the desired tightness.
- is there danger for my penis to get stuck or is it safe to use?
Wide open posture with big boobs and 3 pleasure holes.
- I don't understand, what's the third hole?
- Can I put the doll in the dishwasher to clean?
- Does the doll have sexual soundeffects?
- Do you also have these in grandmother model?
![]()
![]()
service01@zarmark.comquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand nog het emailadres van jack voor mij?
kennelijk is de OP wat outdated
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:42 schreef Berend. het volgende:
http://www.androidplanet.(...)et-uit-china-review/
Hier nog een grootte NL revieuw over de aPad
quote:Gemiddeld kun je stellen dat er voldoende reserve aanwezig is voor 2 tot 3 uurtjes internetten. Schakel je WiFi uit dan is een gebruiksduur van vijf uur haalbaar. Ruim voldoende oor het lezen van een boek of het bekijken van een film.
Ja ik heb al iets ontvangen van Jack/kyle.. via dat zarmark email adresquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:11 schreef jopiede het volgende:
Heeft er iemand al wat van zarmark/lightake ontvangen? Ik heb een order lopen en die is na 2 1/2 week na versturen(dus status op shipped) nog niet binnen. Ben ik niet gewend
Hahaha jij bent natuurlijk zo'n hype gozertje die alleen de iPad wilt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:37 schreef -wtf- het volgende:
Wel leuk al die mensen hier die zo'n apad cloon bestellen.
Veel betalen voor weinig plezier nou ja je kan ze altijd nog als onderzetter gebruiken.
Met de iPad heb je in ieder geval kwaliteit, al betaal je daar ook voor natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:44 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hahaha jij bent natuurlijk zo'n hype gozertje die alleen de iPad wilt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |