V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er wel mooi en goed ui, er zijn alleen nog geen reviewsquote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:57 schreef Michael-H het volgende:
Heb deze besteld, ze noemen 'm iRobot (Apad dus) en hij heeft dezelfde specificaties als de Apad, alleen de foto's zijn anders. Merk het wel als ie binnenkomt
ekenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:26 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Heb die Eken tablet maar gecancelled, zit niet te wachten op zo'n half ding.
Dat is duidelijk geen aPad/iRobot. Dat menu op dat plaatje ziet er ook niet veel belovend uit.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:57 schreef Michael-H het volgende:
Heb deze besteld, ze noemen 'm iRobot (Apad dus) en hij heeft dezelfde specificaties als de Apad, alleen de foto's zijn anders. Merk het wel als ie binnenkomt
http://www.ownta.com/moon(...)-android-system.htmlquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:43 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dat is duidelijk geen aPad/iRobot. Dat menu op dat plaatje ziet er ook niet veel belovend uit.
quote:
pfff: heb teruggemaild dat ik dat al heb gedaan en gewoon een nieuwe (bal) opgestuurd wil krijgen.quote:We apologize for the inconvenience caused to you. Since the product are not manufactured or designed by DX, regarding the problem you’re facing to, would you please refer to the product reviews of this item or post your question on our forum to check if any useful information provided there?
Jack werkt nog gewoon hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:19 schreef mcwops het volgende:
grrr op DX . sinds lange tijd weer is wat besteld.....een 'rollende veger', SKU 17354.
een echte DOA. werkt niet, laad niet, is gewoon deaud
[..]
pfff: heb teruggemaild dat ik dat al heb gedaan en gewoon een nieuwe (bal) opgestuurd wil krijgen.
...denk toch vaak waarom ik m niet bij jack Peng heb besteld....of is dat ook vergane glorie?
Standaard antwoord van DX. Mailen dat dat niet hielp is voldoende.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:19 schreef mcwops het volgende:
grrr op DX . sinds lange tijd weer is wat besteld.....een 'rollende veger', SKU 17354.
een echte DOA. werkt niet, laad niet, is gewoon deaud
[..]
pfff: heb teruggemaild dat ik dat al heb gedaan en gewoon een nieuwe (bal) opgestuurd wil krijgen.
...denk toch vaak waarom ik m niet bij jack Peng heb besteld....of is dat ook vergane glorie?
1 2 3 4 5 6 | Best regards The Tablet Store Team |
Huh wat bedoel je?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:44 schreef MacorgaZ het volgende:
Dan zou er wel "sent from my aPad" onderstaan.
Ik kijk zijn mailtjes soms op OMT. En ik heb nog geen iPhone nee, maar wel een iTouch en een mac.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jij weet dus niks van de mailtjes van Steve Jobs, of überhaupt van een iPhone of iPad.
Er bestaat geen iTouch. Er is wel een iPod touch. Of noem je de iPod nano ook een iNano? En een iPod video een iVideo? En een iPod Classic een iClassic? Nee he?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:14 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik kijk zijn mailtjes soms op OMT. En ik heb nog geen iPhone nee, maar wel een iTouch en een mac.
Doe niet alsof je alles weet..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:17 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Er bestaat geen iTouch. Er is wel een iPod touch. Of noem je de iPod nano ook een iNano? En een iPod video een iVideo? En een iPod Classic een iClassic? Nee he?
Gebruik jij dan gewoon de normale correcte namenquote:
Volgens mij snap jij niet dat ik gewoon even een afkorting gebruikte.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Gebruik jij dan gewoon de normale correcte namen.
En een iMac is ook een iMac.
Je snapt het niet echt he?
Not to rain on your parade, maar dat menu ziet er wel erg typisch "Chinees fake-OS" uit...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:57 schreef Michael-H het volgende:
Hehe ik ook zwart. Wit en zilver is gay.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:14 schreef joepie91 het volgende:
Zwart
[..]
Not to rain on your parade, maar dat menu ziet er wel erg typisch "Chinees fake-OS" uit...![]()
Alsof ze hebben geprobeerd een ander OS na te maken en daar half in gefaald zijn. Nou weet ik niet hoe Android er precies uitziet, maar ik hoop dat dat een echte is... zeker na het gedoe met de Ding Guo ipv Dingoo bij Focalprice ben ik daar erg voorzichtig met het bestellen van "Chinese merkproducten"
EDIT: En hij mist een knop in het midden onder het scherm. Fake, lijkt me.
Ik maak me eigenlijk meer zorgen over het ontbreken van een fysieke button onder het scherm, en een compleet andere kleurstelling en design van de behuizingquote:Op zondag 27 juni 2010 00:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Er staat Android 1.5, maar je ziet op het scherm een Microsoft Office-logootje ja, en het ziet er niet uit als de stock 1.5 OS, of een bekende skin erover, dus het kan nog wel eens vervelend uitpakken ja.
ik heb de mijne via ownta.com besteld en is onderwegquote:Op zondag 27 juni 2010 10:59 schreef Michael-H het volgende:
Inderdaad, die 'Apad' van focalprice lijkt me niet helemaal fris, alhoewel hij ook HDMI heeft. Heb 'm toch maar gecancelled en ergens anders besteld.
De moonse e7001 is de echte. Maar als ik em heb, zal ik wel wat schrijvenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef neo2000 het volgende:
Leuk dat iedereen dat ding lekker op de gok besteld en straks met een ruk imitatie zit. Of, nog erger, een imitatie van een imitatie.
Leer nou eens even geduld te hebben mensen, en laat iemand anders dat ding bestellen en ga op die ervaringen + evt. filmpje uit.
Terugsturen? (Is naar de UK) Of gewoon verkopen op Ebay...quote:Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef neo2000 het volgende:
Leuk dat iedereen dat ding lekker op de gok besteld en straks met een ruk imitatie zit. Of, nog erger, een imitatie van een imitatie.
Leer nou eens even geduld te hebben mensen, en laat iemand anders dat ding bestellen en ga op die ervaringen + evt. filmpje uit.
Die controllers zien er net zo uit als echte Nintendo controllers.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:38 schreef kloink het volgende:
vandaag wii controller + accu's , nieuwe lading ipod hooftelefoontjes binnen van http://www.buyincoins.com/. Heeft er 7 dagen over gedaan!!
Prima verpakt net als alle andere shops..
Verdient plaatsje in het lijstje al zeg ik het zelf.
Denk dat die wel nep is hoor hmm. Hij is 61euro zonder Jack kosten..quote:Op zondag 27 juni 2010 13:05 schreef venomsnake het volgende:
Ik zit erover te denken om deze te bestellen..
http://item.taobao.com/au(...)9f403aa3936aadfc.htm
Denk het ook inderdaad..quote:Op zondag 27 juni 2010 13:19 schreef Berend. het volgende:
[..]
Denk dat die wel nep is hoor hmm. Hij is 61euro zonder Jack kosten..
Denk dat je je geld dan nog beter aan een goed doel kan geven. :pquote:Op zondag 27 juni 2010 13:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Denk het ook inderdaad..
Daarom, zal ik de gok wagen...?
Qua uiterlijk zo is ie niet van echt te onderscheiden..
Maar dat zegt nie zoveel..
Zilverquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:53 schreef Berend. het volgende:
Maar zoals ik al vroeg. Welke kleur aPad hebben jullie besteld?
Het heet misschien wel aPad maar de rest is echt helemaal anders. Noem jij soms een Garmin ook een imitatie vd TomTom?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef neo2000 het volgende:
En wie is de fabrikant dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:14 schreef djkoelkast het volgende:
Die aPads kosten $60 bij de fabrikant, alleen die berekent weer veel verzendkosten helaas.
Wordt pas leuk als je met 50 man tegelijk zo'n ding koopt, heb je ze nog goedkoper.
Maar wie is de echte die de goede aPads levert?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn er een heleboel, zoek maar op alibaba.
http://hiapad.com/?page_id=69&lang=enquote:Op zondag 27 juni 2010 19:32 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Maar wie is de echte die de goede aPads levert?
Niemandquote:Op zondag 27 juni 2010 19:32 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Maar wie is de echte die de goede aPads levert?
Okee, je moet even met Jack mailen... nja Jack z'n bedrijfquote:Op zondag 27 juni 2010 16:53 schreef Timminater het volgende:
op welke manier kun je op dit moment het handigste van taobao bestellen ?
ik probeerde zarmark al, maar na mn hele bestelling ingevuld te hebben geeft ie een foutmelding aan het einde van het bestelproces.
en aangezien ik al wel 10 mailadressen voorbij heb zien komen vraag ik me nu dus af welke bestelmethode nu gebruikt word voor TaoBao orders
Gaypalquote:Op zondag 27 juni 2010 22:12 schreef neo2000 het volgende:
Mijn creditcard was verlopen op Gaypal.. En er was een bankrekening gekoppeld. Uiteindelijk maar besloten om maar niet meer creditcard gegevens in te voeren, al 2 keer bij DealExtreme besteld, en gaat nog steeds goed.. Geen meldingen o.i.d.
Dat probleem heb ik ook meegemaakt. Geen ene flikker aan gedaan en opeens was het weer verdwenen en kon ik vrolijk verder op 'krediet' kopen! Altijd prettig om ¤0,00 op de paypal te laten staan...quote:Op zondag 27 juni 2010 22:03 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Okee, je moet even met Jack mailen... nja Jack z'n bedrijf
service01@ die zarmark .com zonder die!
Dan krijg je antwoord van Kyle inclusief verzendkosten enzo...
Heeft iemand dat probleem met Paypal gehad, dat je je rekening gekoppeld had maar bij betalingen steeds om creditcard gevraagd werd? Hoe heb je dit opgelost? (er is nog nooit met dit Paypal account betaald)
Misschien iets kleins gekocht ofzo dat 't toen weer werkte? Of geld op gezet en toen iets gekocht?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:36 schreef kutagh het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook meegemaakt. Geen ene flikker aan gedaan en opeens was het weer verdwenen en kon ik vrolijk verder op 'krediet' kopen! Altijd prettig om ¤0,00 op de paypal te laten staan...En er was nooit een credit card eraan gekoppeld.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:46 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Niemand60 dollar, dat kan kwalitatief toch niet veel zijn?
natuurlijk met bijbedoeling maar wel lief van jou!quote:Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef revpolen het volgende:
voor de genitreerde...
op tradetang staan ook veel ipad clones![]()
heb voor me meisje net 1 besteld ( en om te vergelijken met me originele)
Neuh, ik betwijfel het. Ik denk dat DealExtreme toch ook echt zo'n 100 dollar kwijt is hoor. Winstmarge is niet zo groot op dit soort dingen, in vergelijking met ander spulquote:Op maandag 28 juni 2010 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk jij dat DX ze inkoopt voor 100 dollar? Echt niet hoor, die kopen ze in voor nog wel minder dan 60.
De aPad of een andere kloon?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:22 schreef revpolen het volgende:
voor de genitreerde...
op tradetang staan ook veel ipad clones![]()
heb voor me meisje net 1 besteld ( en om te vergelijken met me originele)
quote:as for this problem, would you like to return the defective one back and for the reshipment?
or would you like to keep $6.0 as discount, and try to repair it by yourself?
Die van mij is nu onderweg via UPSquote:Op maandag 28 juni 2010 00:50 schreef korting het volgende:
super nice die irobot HiApad! Zijn er al mensen die hem binnen hebben?
Het zou mogelijk moeten zijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:52 schreef korting het volgende:
Kan je ook 3G internet op die Apad krijgen, of moet dat dan via een externe USB modem en is dat lastig om met drivers aan de praat te krijgen..?
Het heet dan wel een aPad maar het is niet een kloon. Je kan het vergelijken met een Garmin en een TomTom -> is de garmin dan ook een kloon?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:16 schreef Arboxx het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer iemand zo'n potentiële echt-neppe clone binnenkrijgt wat diegene ervan vindt..
Kan ik misschien wel doen. Die van mij is nu onderweg. Verwacht em deze week nogquote:Op maandag 28 juni 2010 15:36 schreef Berend. het volgende:
Wie maakt het officele aPad topic? Haha.
Is dat een screen protector?(ik kom die website niet op, zo langzaam duss) Zo nee, waar kan ik die bestellen?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:49 schreef wise het volgende:
[..]
Kan ik misschien wel doen. Die van mij is nu onderweg. Verwacht em deze week nog
edit:
had misschien deze er gelijk bij kunnen doen:
http://www.ownta.com/moon(...)reen-guard-film.html
owh well, misschien van de week maar bestellen met iets anders leuks
Whoa, volgens mij is die screenprotector ook echt nog van goede kwaliteitquote:Op maandag 28 juni 2010 15:49 schreef wise het volgende:
[..]
Kan ik misschien wel doen. Die van mij is nu onderweg. Verwacht em deze week nog
edit:
Beste, ik refereerde niet specifiek naar de aPad. Zoals je weet zijn er inmiddels al x-klonen beschikbaar in China en zoals je weet zijn er altijd mensen die er een of meerdere naar Nederland halen om te reviewen.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:10 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Het heet dan wel een aPad maar het is niet een kloon. Je kan het vergelijken met een Garmin en een TomTom -> is de garmin dan ook een kloon?
Afgeschreven van je bankrekening bedoel je? Internationale afschrijving duurt even héquote:Op maandag 28 juni 2010 18:49 schreef Sdm007 het volgende:
3 dagen geleden de Taobao orders betaald maar nog steeds niet afgeschreven ?
Iemand enig idee wrm het zo lang duurt ?
das een screenprotector ja. Als ik me pad binnen heb kijk ik het even aan en bestel ik het alsnogquote:Op maandag 28 juni 2010 16:24 schreef Berend. het volgende:
[..]
Is dat een screen protector?(ik kom die website niet op, zo langzaam duss) Zo nee, waar kan ik die bestellen?
Hmm, Oke thx.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:52 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Afgeschreven van je bankrekening bedoel je? Internationale afschrijving duurt even hé
Ik koop gewoon een iPad screenprotector en haal er dan een stukje af. Trouwens is die site uit China of gaat deze verzending wel sneller dan 3 weken?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:49 schreef wise het volgende:
[..]
edit:
Weekje?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:13 schreef Niemand.. het volgende:
Ik weet dat ik keihard afgevuurd word als ik het hier vraag, maar ik doe het toch: Hoelang duurt het voor iets uit engeland voordat het er is.
26ste besteld, en vanochtend shipment bevestiging.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:11 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik koop gewoon een iPad screenprotector en haal er dan een stukje af. Trouwens is die site uit China of gaat deze verzending wel sneller dan 3 weken?
De douane is dol op snelle verzendingen, die controleren ze allemaal om daarna een flinke rekening te presenterenquote:Op maandag 28 juni 2010 20:25 schreef wise het volgende:
[..]
26ste besteld, en vanochtend shipment bevestiging.
Let wel, ik heb 15 dollar extra betaald om het binnen 4-5 werkdagen binnen te krijgen. Gratis verzenden was 15 tot 30 dagen.
mwa, vorige keer ook snel besteld. Niks aan de handquote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
De douane is dol op snelle verzendingen, die controleren ze allemaal om daarna een flinke rekening te presenteren
http://www.dealextreme.com/accounts/dxredemption.dxquote:Op maandag 28 juni 2010 22:03 schreef walk-man het volgende:
Ik heb genoeg points op dealextreme , hoe kan ik nou met die punten iets kopen?
iets wat niet in die lijst staat.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:17 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/accounts/dxredemption.dx
daar onder
iets bestellen, ticket daarna openen met vraag of je het met points kan kopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:03 schreef walk-man het volgende:
Ik heb genoeg points op dealextreme , hoe kan ik nou met die punten iets kopen?
Wacht, je hebt 15 dollar betaald om een product van 4 euro sneller te laten bezorgen? Of ging het niet over een screenprotector?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:25 schreef wise het volgende:
[..]
26ste besteld, en vanochtend shipment bevestiging.
Let wel, ik heb 15 dollar extra betaald om het binnen 4-5 werkdagen binnen te krijgen. Gratis verzenden was 15 tot 30 dagen.
Helaas liggen de prijzen daar op het moment nog steeds een beetje op hetzelfde peil als in Nederland (en de VS uiteraard). De markt lijkt wel op gang te komen, dus over een tijdje...quote:Op maandag 28 juni 2010 20:26 schreef destrovel het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de batterijduur van die aPad.
En weet iemand toevallig van goede eBook-readers van onze chinavriendjes?
Hij wil hem gelijk met ze aPad denk ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:00 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Wacht, je hebt 15 dollar betaald om een product van 4 euro sneller te laten bezorgen? Of ging het niet over een screenprotector?
[..]
Helaas liggen de prijzen daar op het moment nog steeds een beetje op hetzelfde peil als in Nederland (en de VS uiteraard). De markt lijkt wel op gang te komen, dus over een tijdje...
De eSlick is misschien wel een optie, die is volgens mij goedkoper dan de Kindle, en leest zowel PDF als EPUB (en de laatste is misschien toch wel een van de belangrijkste
Staat ook op de voorpagina banner.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 03:27 schreef joepie91 het volgende:
Ik krijg net een mailtje van DealExtreme met "Save Money, Save the Earth", over solar powered battery packs enzo. Had ik niet verwacht
Verder, vroeger stond de supplier van een product er toch niet onder? Nu is er onder de forumtopics in lichtgrijs te lezen wie de supplier is en wanneer het product is toegevoegd... ik kan me niet herinneren dat dat er vroeger stond.
neequote:Op maandag 28 juni 2010 23:00 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Wacht, je hebt 15 dollar betaald om een product van 4 euro sneller te laten bezorgen? Of ging het niet over een screenprotector?
En die kakkerlak versturen ze weer met een vliegtuig helemaal uit Chinaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:58 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Staat ook op de voorpagina banner.
Save the earth met waardeloze producten kopen zoals de zonnecel kakkerlak
En vervolgens gooi je hem in de prullenbak omdat het een stom ding isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:17 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
En die kakkerlak versturen ze weer met een vliegtuig helemaal uit China
Dit vraagt om een klantenservice mailquote:
'Kan ik deze omruilen voor mijn eigen vriendin?'quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dit vraagt om een klantenservice mail![]()
Zullen we eens massaal rare vragen mails versturen over deze producten en de reacties hier posten?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:40 schreef monkeybrain het volgende:
- Is this outfit also suitable for my 10 year old niece?
- Is this outfit available in bigger sizes for men?
Soft design allows you to squeeze manually to achieve the desired tightness.
- is there danger for my penis to get stuck or is it safe to use?
Wide open posture with big boobs and 3 pleasure holes.
- I don't understand, what's the third hole?
- Can I put the doll in the dishwasher to clean?
- Does the doll have sexual soundeffects?
- Do you also have these in grandmother model?
![]()
![]()
service01@zarmark.comquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand nog het emailadres van jack voor mij?
kennelijk is de OP wat outdated
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:42 schreef Berend. het volgende:
http://www.androidplanet.(...)et-uit-china-review/
Hier nog een grootte NL revieuw over de aPad
quote:Gemiddeld kun je stellen dat er voldoende reserve aanwezig is voor 2 tot 3 uurtjes internetten. Schakel je WiFi uit dan is een gebruiksduur van vijf uur haalbaar. Ruim voldoende oor het lezen van een boek of het bekijken van een film.
Ja ik heb al iets ontvangen van Jack/kyle.. via dat zarmark email adresquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:11 schreef jopiede het volgende:
Heeft er iemand al wat van zarmark/lightake ontvangen? Ik heb een order lopen en die is na 2 1/2 week na versturen(dus status op shipped) nog niet binnen. Ben ik niet gewend
Hahaha jij bent natuurlijk zo'n hype gozertje die alleen de iPad wilt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:37 schreef -wtf- het volgende:
Wel leuk al die mensen hier die zo'n apad cloon bestellen.
Veel betalen voor weinig plezier nou ja je kan ze altijd nog als onderzetter gebruiken.
Met de iPad heb je in ieder geval kwaliteit, al betaal je daar ook voor natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:44 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hahaha jij bent natuurlijk zo'n hype gozertje die alleen de iPad wilt.![]()
Je moet niet zo snel ordelen als je hem zelf nog niet hebt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Met de iPad heb je in ieder geval kwaliteit, al betaal je daar ook voor natuurlijk.
Maar tablets met een resistive touchscreen, die zijn de moeite niet waard. Trust me.
Net alsof dit de laatste versie van android is. En dat er helemaal geen applicaties voor zijn. Geef me een linkje van en mobiele telefoon of wat dan ook met touchscreen en wifi, nieuw, voor minder dan 170 euro.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Want over een zwart-wit TV kan je ook niet zeggen dat hij voor films niet echt geschikt is? Kom op zeg.
Je begrijpt echt wel wat ik bedoel. Als je echt een laag budget hebt kan je wel blij zijn met zo'n tablet, en er zijn tablets met betere functies dan die van de iPad, maar de iPad heeft een erg lange batterijduur, glazen scherm, aluminium, etc etc. De kwaliteit is gewoon veel beter, maar voor een hogere prijs natuurlijk.
En daarnaast is sowieso de software veel beter van de iPad, met updates e.d.
Ik denk dat dit weer is iets met een scam ofzo. Waarom zouden ze anders gratis een pakketje met een edelsteen naar je sturen? Met jou naam erop. En taobao kennen we hier wel dat staat in je vorige topic tenminste.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:54 schreef Carmy het volgende:
In de hoop dat er hier mensen zijn die verstand hebben van stenen, edelstenen of diamanten?
Vanmiddag kreeg ik een pakketje waarvan ik niet wist dat het was, ik moest het ondertekenen en legitimatie laten zien. Ik besefte me dat ik helemaal niks besteld had. Toen ik thuis kwam en het opende kwam er een klein zwart steentje uit geslepen, glimmend en toch redelijk qua gewicht, en ik meen te lezen op de voorkant van de enveloppe dat er bij value: $60 staat?
Mn zusje merktte op dat er een tweede etiketje onder mijn naam zat, ik heb die er voorzichtig afgesneden en kwam op een naam uit van een meisje uit Arizona.
Heb haar ff gegoogled en berichtje gestuurd via facebook.
[ [url= http://img188.imageshack.us/i/dscf1393b.jpg/ ]afbeelding[/url] ]
[ [url= http://img156.imageshack.us/i/dscf1396a.jpg/ ]afbeelding[/url] ]
[ [url= http://img685.imageshack.us/i/dscf1394.jpg/ ]afbeelding[/url] ]
Iemand een idee wat de chinese text is die op m'n pakketje staat en een idee heeft wat dit is. de website is www.paowao.com oid?
Thnx.
Wtf dat is een AA-12 stone. Die komen uit Noord Korea. Als dit een echte is ben je miljonair.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:54 schreef Carmy het volgende:
In de hoop dat er hier mensen zijn die verstand hebben van stenen, edelstenen of diamanten?
Vanmiddag kreeg ik een pakketje waarvan ik niet wist dat het was, ik moest het ondertekenen en legitimatie laten zien. Ik besefte me dat ik helemaal niks besteld had. Toen ik thuis kwam en het opende kwam er een klein zwart steentje uit geslepen, glimmend en toch redelijk qua gewicht, en ik meen te lezen op de voorkant van de enveloppe dat er bij value: $60 staat?
Mn zusje merktte op dat er een tweede etiketje onder mijn naam zat, ik heb die er voorzichtig afgesneden en kwam op een naam uit van een meisje uit Arizona.
Heb haar ff gegoogled en berichtje gestuurd via facebook.
[ [url= http://img188.imageshack.us/i/dscf1393b.jpg/ ]afbeelding[/url] ]
[ [url= http://img156.imageshack.us/i/dscf1396a.jpg/ ]afbeelding[/url] ]
[ [url= http://img685.imageshack.us/i/dscf1394.jpg/ ]afbeelding[/url] ]
Iemand een idee wat de chinese text is die op m'n pakketje staat en een idee heeft wat dit is. de website is www.paowao.com oid?
Thnx.
Zei ook al in mijn bericht dat ze het niet gratis gestuurd hebben - iemand anders heeft hier voor betaald, een meisje uit Arizona.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:59 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat dit weer is iets met een scam ofzo. Waarom zouden ze anders gratis een pakketje met een edelsteen naar je sturen? Met jou naam erop. En taobao kennen we hier wel dat staat in je vorige topic tenminste.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:00 schreef Berend. het volgende:
[..]
Wtf dat is een AA-12 stone. Die komen uit Noord Korea. Als dit een echte is ben je miljonair.
Zolang ze geen geld van je willen is het goed toch? En als ze het wel willen zeggen dat het al weg is of dat het niet is ontvangen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:06 schreef Carmy het volgende:
[..]
Zei ook al in mijn bericht dat ze het niet gratis gestuurd hebben - iemand anders heeft hier voor betaald, een meisje uit Arizona.
AA-12 Stone, wtf is dat ?
quote:
spypenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:09 schreef tokko1 het volgende:
[..]
![]()
Mja, iemand nog leuke gadgets gezien de laatste tijd? (en 't mag geen tablet zijn)
Ik vermoed dat je beter in Nederland kunt kijken voor iets dergelijksquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:18 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik had een vraag! Ik wil eigenlijk een mobieltje waar 3G internet op kan en waarmee ik kan skypen o.d. zijn deze Simlock vrij te koop via DX ofzo? Ik heb er wel gezien maar ik weet niet wat de chineesche termen voor 3G zijn.
Gastquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:37 schreef -wtf- het volgende:
Wel leuk al die mensen hier die zo'n apad cloon bestellen.
Veel betalen voor weinig plezier nou ja je kan ze altijd nog als onderzetter gebruiken.
* joepie91 fluistert dat Jack er eentje verkooptquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:44 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Net alsof dit de laatste versie van android is. En dat er helemaal geen applicaties voor zijn. Geef me een linkje van en mobiele telefoon of wat dan ook met touchscreen en wifi, nieuw, voor minder dan 170 euro.
Lijkt mij moeilijk worden. In china kennen ze volgens mij geen 3g. Ze hebben daar een systeem dat er niet mee compatibel is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:18 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik had een vraag! Ik wil eigenlijk een mobieltje waar 3G internet op kan en waarmee ik kan skypen o.d. zijn deze Simlock vrij te koop via DX ofzo? Ik heb er wel gezien maar ik weet niet wat de chineesche termen voor 3G zijn.
Ik wil serieus niet weten hoeveel winst die gasten krijgen per iPad... Prijs-kwaliteit verhouding zit gewoon té ver uit elkaar bij Apple.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Want over een zwart-wit TV kan je ook niet zeggen dat hij voor films niet echt geschikt is? Kom op zeg.
Je begrijpt echt wel wat ik bedoel. Als je echt een laag budget hebt kan je wel blij zijn met zo'n tablet, en er zijn tablets met betere functies dan die van de iPad, maar de iPad heeft een erg lange batterijduur, glazen scherm, aluminium, etc etc. De kwaliteit is gewoon veel beter, maar voor een hogere prijs natuurlijk.
En daarnaast is sowieso de software veel beter van de iPad, met updates e.d.
Er zal wel 1ding inzitten wat erg duur is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:32 schreef ASUS-Lover het volgende:
http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2534852
hier staat het
Het apple logoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:50 schreef Berend. het volgende:
[..]
Er zal wel 1ding inzitten wat erg duur is.
Android wordt natuurlijk nog wel geupdate, maar denk je dat die alle exotische goedkope hardware die in die cheapass-tablets zitten ondersteunt? Bij zo'n goedkope tablet moet je ervan uitgaan dat hij werkt zoals je hem krijgt, je kan er misschien andere firmwares op zetten die werken, maar er zullen altijd wel wat problemen zijn omdat de hardware kan verschillen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:44 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Net alsof dit de laatste versie van android is. En dat er helemaal geen applicaties voor zijn. Geef me een linkje van en mobiele telefoon of wat dan ook met touchscreen en wifi, nieuw, voor minder dan 170 euro.
Ook zo leuk altijd, de productiekosten berekenen, en dan even snel: 700 - 250 euro, dat is 450 euro winst per stuk!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:32 schreef ASUS-Lover het volgende:
http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2534852
hier staat het
De winst die een cafe maakt omdat jij daar een drankje bestelt is ongeveer 33%.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ook zo leuk altijd, de productiekosten berekenen, en dan even snel: 700 - 250 euro, dat is 450 euro winst per stuk!!!!!
Laten we de kosten voor Research & Development, marketing, verpakking, vervoer, overige kosten etc maar even vergeten. Een pizza heeft ook 2 euro kosten voor de ingrediënten, maar toch betaal je er bij de pizzeria meer dan 8 euro voor: is dat 6 euro pure winst voor de pizzeria-eigenaar?
Annemarie moet ook een loonsverlaging krijgen naar 1 euro bruto per uur zodat Computeridee goedkoper wordt voor mijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ook zo leuk altijd, de productiekosten berekenen, en dan even snel: 700 - 250 euro, dat is 450 euro winst per stuk!!!!!
Laten we de kosten voor Research & Development, marketing, verpakking, vervoer, overige kosten etc maar even vergeten. Een pizza heeft ook 2 euro kosten voor de ingrediënten, maar toch betaal je er bij de pizzeria meer dan 8 euro voor: is dat 6 euro pure winst voor de pizzeria-eigenaar?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 06:55 schreef Arboxx het volgende:
[..]
De winst die een cafe maakt omdat jij daar een drankje bestelt is ongeveer 33%.
De consumentenprijs voor elektronica wordt vooral gevormd door de transport en logistiekkosten, welke waarschijnlijk het grootst zullen zijn. (Ongeacht of er overhead gealloceerd wordt op ieder product)
Mijn studie bestaat uit het analyseren, organiseren en verbeteren van voorraad- en logistiekprocessen. Geloof mij nou maar wanneer ik zeg dat de consumentenprijs voor een groot deel wordt bepaald (bij de bedrijven die ik onder de loep heb genomen) a.d.v. transport en logistiekkosten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Annemarie moet ook een loonsverlaging krijgen naar 1 euro bruto per uur zodat Computeridee goedkoper wordt voor mij![]()
[..]
Flauwekul, transportkosten zijn minimaal in de eindprijs. De kosten gaan vooral zitten in de service industrie in het westen. Een winkel met wat medewerkers en monteurs om de garantie te regelen kost gewoon veel geld.
Hierdoor is het wel mogelijk om klanten te krijgen want als iedereen 2 euro bruto zou verdienen heeft Apple geen klanten. Dat geintje zie je in Azië, de mensen daar maken de luxeproducten maar hebben te weinig geld om het spul voor zichzelf te kopen.
Daarom is het ook zo leuk om te zien hoe alle bedrijven naar het goedkope Azië gaan en denken dat de thuismarkt overeind blijft staanOndertussen kopiëren de Chinezen elk product... Een slang die zijn eigen staart opeet.
Apple heeft ook jarenlang op de rand van de afgrond gestaan in de jaren 90. Nu het een beetje draait gaat men zeurenJe hoeft het niet te kopen, doe ik ook niet
![]()
Je weet dat het verzenden van een auto per boot van China naar Europa minder dan 100 euro kost? Om maar even een voorbeeld te geven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:45 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Mijn studie bestaat uit het analyseren, organiseren en verbeteren van voorraad- en logistiekprocessen. Geloof mij nou maar wanneer ik zeg dat de consumentenprijs voor een groot deel wordt bepaald (bij de bedrijven die ik onder de loep heb genomen) a.d.v. transport en logistiekkosten.
Waarom denk je dat fruit zo duur is? En bij het verkopen van fruit zit je ook in een supermarkt, medewerkers etc. Omdat die een x-afstand heeft afgelegd.
Ik weet dat we gewend zijn dat de verzendkosten van DX en dergelijke zogenaamd free zijn, maar dit wil niet zeggen dat dat voor ieder product is wat uit China komt. De mogelijkheid van gratis verzending van DX is ook alleen maar omdat er exportsubsidie is.
En dan de importkosten en btw nog...quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:05 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je weet dat het verzenden van een auto per boot van China naar Europa minder dan 100 euro kost? Om maar even een voorbeeld te geven.
Heeft Arboxx het daar ergens over? Het gaat om de transport en logistiekkosten, maar bedankt voor het niet lezen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:08 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En dan de importkosten en btw nog...
Alsjeblieftquote:Op woensdag 30 juni 2010 09:11 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Heeft Arboxx het daar ergens over? Het gaat om de transport en logistiekkosten, maar bedankt voor het niet lezen.
33%? jij rekent loonkosten, huisvestingskosten, belasting, transportkosten, kosten van derving, kosten van vergunningen, inkoopprijzen en nog veeeuul meer allemaal niet mee? de winstmarge is zo'n 5 procent, mongoolquote:Op woensdag 30 juni 2010 06:55 schreef Arboxx het volgende:
[..]
De winst die een cafe maakt omdat jij daar een drankje bestelt is ongeveer 33%.
De consumentenprijs voor elektronica wordt vooral gevormd door de transport en logistiekkosten, welke waarschijnlijk het grootst zullen zijn. (Ongeacht of er overhead gealloceerd wordt op ieder product)
welke zaterdag?quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:49 schreef wise het volgende:
Scheduled Delivery Date:
30/06/2010
zaterdag besteld, vandaag binnen
de 26stequote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
uit china? of heb je DHL gebruikt ofzo?
15 dollar ofzo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:48 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ooh, ik dacht gratis verzending![]()
Hoeveel kost verzenden met UPS?
Je moet OF beter studeren/nadenken OF een betere school zoeken. Je gaat de mist in omdat je geen verschil ziet in het product en de verkoopprijs.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:45 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Mijn studie bestaat uit het analyseren, organiseren en verbeteren van voorraad- en logistiekprocessen. Geloof mij nou maar wanneer ik zeg dat de consumentenprijs voor een groot deel wordt bepaald (bij de bedrijven die ik onder de loep heb genomen) a.d.v. transport en logistiekkosten.
Waarom denk je dat fruit zo duur is? En bij het verkopen van fruit zit je ook in een supermarkt, medewerkers etc. Omdat die een x-afstand heeft afgelegd.
Ik weet dat we gewend zijn dat de verzendkosten van DX en dergelijke zogenaamd free zijn, maar dit wil niet zeggen dat dat voor ieder product is wat uit China komt. De mogelijkheid van gratis verzending van DX is ook alleen maar omdat er exportsubsidie is.
Al is het 33%, je praat over 2 euro bier.... Dan moet je heel wat biertjes tappen voordat je enigszins een fatsoenlijk inkomen hebt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:32 schreef Exclusive_ het volgende:
[..]
33%? jij rekent loonkosten, huisvestingskosten, belasting, transportkosten, kosten van derving, kosten van vergunningen, inkoopprijzen en nog veeeuul meer allemaal niet mee? de winstmarge is zo'n 5 procent, mongool
Ik heb eff op de site gekeken, maar ik zie em niet staan... Wat kost de "mediabox' en speelt hij losse .srt bestandjes mee af?quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:53 schreef joepie91 het volgende:
Trouwens voor de mensen die het idee hadden zo'n "mediabox" te kopen (zo'n ding wat je aan je TV kunt hangen en dan vanaf storage memory af kunt spelen), ik raad je aan nu naar de Aldi te gaan en daar een EnVivo te halen. Heb hem vandaag gekocht, en echt een fijn ding
Kan via RJ45-poort op netwerk aangesloten worden (en dan vanuit netwerkshares afspelen), en als je er een wifi-dongle inhangt met een bepaalde Realtek-chipset (deze is te koop via Teknihall voor 25 euro geloof ik) kun je ook via wireless dingen afspelen. Heeft ook 2 USB-poorten, welke gelijktijdig gebruikt kunnen worden. Heeft bovendien ook nog een ingebouwde torrent-client.
HDMI-aansluiting, en composiet.
Stukken beter dan die dingen op DealExtreme
Precies dát wou ik ook posten. Je kan een appel en een iPad niet vergelijken qua vervoerkostenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je moet OF beter studeren/nadenken OF een betere school zoeken. Je gaat de mist in omdat je geen verschil ziet in het product en de verkoopprijs.
Je kunt een Ipad een maand in een muffe zeecontainer stoppen maar fruit moet veel sneller getransporteerd worden = duurder. Een Ipad en een netje sinaasappels zijn qua gewicht en volume gelijk om te transporteren, maar bij een hogere verkoopprijs is het percentage uiteraard veel lager.
Bij een Ipad spreek je echt over <1% transportkosten van de consumentenprijs (500 euro). Bij een netje sinaasappels praat je al snel over >30% van de consumentenprijs (2 euro).
Sinaasappels en DX producten zijn formules gericht op massaverkoop om winst te maken. Bij Ipads en duurdere elektronica zijn verkoopaantallen veel minder belangrijk. Juweliers zijn na 1 horloge al klaar voor de hele dag.
Succes met je studie![]()
[..]
Al is het 33%, je praat over 2 euro bier.... Dan moet je heel wat biertjes tappen voordat je enigszins een fatsoenlijk inkomen hebt.
Ijzersterke argumenten, goede onderbouwing en een goede eindconclusie..! Zo win je een discussie wel en krijg je medestanders die jouw standpunt wel zullen verdedigen!quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:32 schreef Exclusive_ het volgende:
[..]
de winstmarge is zo'n 5 procent, mongool
In tegenstelling tot anderen in dit topic zal ik niet vijandig reageren met opmerkingen over of mijn studiegedrag, mijn school, studie of studievoortgang.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je moet OF beter studeren/nadenken OF een betere school zoeken. Je gaat de mist in omdat je geen verschil ziet in het product en de verkoopprijs.
Je kunt een Ipad een maand in een muffe zeecontainer stoppen maar fruit moet veel sneller getransporteerd worden = duurder. Een Ipad en een netje sinaasappels zijn qua gewicht en volume gelijk om te transporteren, maar bij een hogere verkoopprijs is het percentage uiteraard veel lager.
Bij een Ipad spreek je echt over <1% transportkosten van de consumentenprijs (500 euro). Bij een netje sinaasappels praat je al snel over >30% van de consumentenprijs (2 euro).
Sinaasappels en DX producten zijn formules gericht op massaverkoop om winst te maken. Bij Ipads en duurdere elektronica zijn verkoopaantallen veel minder belangrijk. Juweliers zijn na 1 horloge al klaar voor de hele dag.
Succes met je studie![]()
[..]
Lees nog eens goed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:32 schreef Exclusive_ het volgende:
[..]
33%? jij rekent loonkosten, huisvestingskosten, belasting, transportkosten, kosten van derving, kosten van vergunningen, inkoopprijzen en nog veeeuul meer allemaal niet mee? de winstmarge is zo'n 5 procent, mongool
Verwar hoofdzaak niet met bijzaak.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:41 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Precies dát wou ik ook posten. Je kan een appel en een iPad niet vergelijken qua vervoerkostenWat een kut studie... In de theorie faal je al, in de praktijk zal je nog harder falen
En, zijn ze wat?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:23 schreef ElmoFan het volgende:
Jeeuujj, mijn Alpha brainwavz zijn binnen!!
Vorige week donderdag verzonden bij mp4nation. Net gebracht door de postbode
Mijn excusesquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef Arboxx het volgende:
[..]
In tegenstelling tot anderen in dit topic zal ik niet vijandig reageren met opmerkingen over of mijn studiegedrag, mijn school, studie of studievoortgang.
Beste Monkey, volgens mij zei ik toch echt het volgende:
transport en logistiekkosten
[..]
Lees nog eens goed.
[..]
Verwar hoofdzaak niet met bijzaak.
Moest gelijk hier aan denken:quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:33 schreef ElmoFan het volgende:
Geweldig zo'n discussie!!
"Yo momma is so fat..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: Begin bij de definitie van Logistiekquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:31 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Mijn excusesEn hoeveel zijn die logistiek kosten? Precies: niet veel.
En doe niet alsof een studie zoveel voorstelt, beetje kreten roepen en in een mooi pakje lopenEnigste voordeel van een studie: een blaadje dat je aan de werkgever kunt laten zien zodat je hopelijk sneller aangenomen wordt. Het gaat om de praktijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk! Of je iets toe kan passen, logisch kunt denken, slim kunt denken etc.
Ik weet wel wat logistiek is hoor, maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:44 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Tip: Begin bij de definitie van Logistiek
Tip2: Maak een beeld van de kernonderwerpen
Tip3: Zeg dan iets wat ergens op slaat.
Kijk nog eventjes terug, lees en zoek naar informatie over praktijkervaring. Kijk dan of hetgeen wat je aanraad misschien al in de praktijk is uitgevoerd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:55 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Ik weet wel wat logistiek is hoor, maak je daar maar geen zorgen over.
Tip: Denk ook eens anders dan alleen zo "studie-style" of doe eens (goede) praktijkervaring op.
Maar je wil toch geen kloon?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:25 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh, en een mobiele telefoon met touchscreen en WiFi: kijk op DealExtreme, daar heb je er tientallen. PopBuying/DealPerfect had er ook al genoeg voor $100 of minder.
De aPad?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef wise het volgende:
Belletje gehad dat het apparaat binnen is. Vanavond even ophalen
Ik neem aan de aPad, welke website?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef wise het volgende:
Belletje gehad dat het apparaat binnen is. Vanavond even ophalen
Pics/video straks?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:52 schreef wise het volgende:
[..]
de apad yes
http://www.ownta.com/moon(...)-android-system.html
Nice nice nice, maak een video aub.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:52 schreef wise het volgende:
[..]
de apad yes
http://www.ownta.com/moon(...)-android-system.html
Niet duurquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:58 schreef MagischMannetje het volgende:
http://mp4nation.net/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=1_65&products_id=407
¤126
Oh, daar ging het je om? Mij best.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:08 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Maar je wil toch geen kloon?
Je kunt ook gewoon zeggen dat je het niet helemaal juist had geformuleerd i.p.v. een gaatje te zoekenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef Arboxx het volgende:
[..]
In tegenstelling tot anderen in dit topic zal ik niet vijandig reageren met opmerkingen over of mijn studiegedrag, mijn school, studie of studievoortgang.
Beste Monkey, volgens mij zei ik toch echt het volgende:
transport en logistiekkosten
[..]
Maar dan heb je nog niet dezelfde functies als de aPad. HD video/app store/e readerquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:49 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh, daar ging het je om? Mij best.
Alstublieft: http://www.smartphoneshop(...)5230-black-wifi.html
Als je hem nu nog bestelt heb je hem morgen binnen.
En op een groot scherm internettten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:42 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Maar dan heb je nog niet dezelfde functies als de aPad. HD video/app store/e reader
quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:21 schreef MagischMannetje het volgende:
Voor mij is het nu avond hoor dus kom maar op met je filmpje
haha, mijn eerste post hierover was de volgende:quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat je het niet helemaal juist had geformuleerd i.p.v. een gaatje te zoeken![]()
Logistiek is juist bedoeld om de kosten te optimaliseren, niet om de grootste hap uit de koek te nemen![]()
Zoals gezegd scheer je alles over 1 kam terwijl je verschillende producten en markten hebt. Je hebt zelfs andere btw tarieven bij producten, volgens mij is dat de grootste hap uit de koek voor een Ipad![]()
Als we over auto's, alcohol en sigaretten praten gaat je verhaal helemaal scheef. Als we over fruit praten klopt het wel, nu vriendjes
Ik heb het toch echt over transport en logistiekkosten.quote:De winst die een cafe maakt omdat jij daar een drankje bestelt is ongeveer 33%.
Huh wat bedoel je?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef neo2000 het volgende:
DX is niet meer actief, dat is allang action.nl geworden! Je moet je browser cache even legen, anders volgt de redirect niet goed. Jeweets:
start -> run -> cmd
ipconfig /flushdns
ipconfig /release
ipconfig /renew
Daarna even de alias via ripe.net opzoeken, rode dropveter in het zwarte gaatje, zwarte dropveter in de rode en de sneakers teruggeven van degene waar je ze van gestolen hebt.
FAIL!! User weet niet dat DX Failliet is..quote:
Wtf? Is Dealextreme failliet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:47 schreef revpolen het volgende:
[..]
FAIL!! User weet niet dat DX Failliet is..
Is al tijden geleden oevr genomen door de Duitse franchise formule Action.. Alleen is de verwachting dat binnenkort ook wel de stekker uit de website gaat, niet voor niets dat deze de laatste tijd zo vaak down is en zo slecht wordt gereageerd op mailtjes. Overname = reorganisatie. Zelfs de Chinezen gaan voor het grote geld als ze de kans krijgen door uitgekocht te worden.quote:
En wat nu?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:57 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Is al tijden geleden oevr genomen door de Duitse franchise formule Action.. Alleen is de verwachting dat binnenkort ook wel de stekker uit de website gaat, niet voor niets dat deze de laatste tijd zo vaak down is en zo slecht wordt gereageerd op mailtjes. Overname = reorganisatie. Zelfs de Chinezen gaan voor het grote geld als ze de kans krijgen door uitgekocht te worden.
nee klopt, maar als je het zachtjes met je nagel doet gaat het goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Resistive touchscreen dus, zoals ik al zei niet echt geweldig voor een tablet.
Ik word al gefrustreerd bij het ideequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef wise het volgende:
[..]
nee klopt, maar als je het zachtjes met je nagel doet gaat het goed. Ach, leuk hebbe/test dingetje
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:38 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik word al gefrustreerd bij het idee
Ach ja, is bij mijn HTC telefoon net zo goed zo, en toch werkt het wel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:38 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik word al gefrustreerd bij het idee
Het lijkt mij duidelijk dat ze niet heel de business stil willen laten vallen. Dan komen er helemaal geen inkomsten meer binnen en raken ze helemaal een hoop klanten kwijt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef ASUS-Lover het volgende:
waarom komen er nog wel new arrivals dan bij DX?
Ook HTC moet ik nooit weer, wat een troep. Ben volledig afgeknapt op die dingen, mede door de schermen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ach ja, is bij mijn HTC telefoon net zo goed zo, en toch werkt het wel.
Omdat er niets aan de hand is?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:06 schreef ASUS-Lover het volgende:
waarom komen er nog wel new arrivals dan bij DX?
Als je wist dat die zo was, had je hem dan nog gekocht? Ik heb m ook besteld hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:43 schreef wise het volgende:
Zo, apparaat opgehaald.
Zat aardig goed verpakt. 2x doorzichtig vast gevacuumd? plastic, wat tape en dan in een kartonnen verpakking. Met wat snijwerk de verpakking netjes open kunnen maken
Er kwam een mooie witte doos uit met op de voorkant de apad. Eenmaal dat opengemaakt, de Apad eruit gehaald dat goed vast zat in bubbelplastic. Verder zat er in de doos de benodigde stekkers, usbkabel, beschrijving en, verrassend, een stoffenhoes waar je de Apad in kan doen
[ afbeelding ]
De Apad was alvast helemaal opgeladen zodat ik em direct aan kon doen. Opstarten gaat verrassend snel. (vind ik dan) Sneller dan mijn android telefoon.
Eenmaal in het beginscherm even het touchscreen getest. Dit gaat, in tegenstelling tot de G1 van android die ik heb, heel erg stroef. Je moet goed drukken en "sliden" om controle te krijgen. (als je het voorzichtig met je nagel doet, gaat het beter)
Ik heb heel even de camera getest. Kwaliteit is niet erg denderend. Gewoon een simpele webcam camera lijkt het. Verder heb ik nog geen tests kunnen doen. (internet, e-books, music of film) Heb even geen geheugenkaart bij de hand. Ga ik vanavond en morgen maar eens even doen.
oh, hier een filmpje van het opstarten en touchscreentest. Let niet op de kwaliteit want ik heb een kut videocamera en nog geen video-edit software op den pc. En zshare cropped em ook nog eens
http://www.zshare.net/video/77827939a7fbcb8b/
Die touchscreentest was onzin. Hij ging al eerder voordat jij m de 2de keer aanklikte volgens mij hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:43 schreef wise het volgende:
Zo, apparaat opgehaald.
Zat aardig goed verpakt. 2x doorzichtig vast gevacuumd? plastic, wat tape en dan in een kartonnen verpakking. Met wat snijwerk de verpakking netjes open kunnen maken
Er kwam een mooie witte doos uit met op de voorkant de apad. Eenmaal dat opengemaakt, de Apad eruit gehaald dat goed vast zat in bubbelplastic. Verder zat er in de doos de benodigde stekkers, usbkabel, beschrijving en, verrassend, een stoffenhoes waar je de Apad in kan doen
[ afbeelding ]
De Apad was alvast helemaal opgeladen zodat ik em direct aan kon doen. Opstarten gaat verrassend snel. (vind ik dan) Sneller dan mijn android telefoon.
Eenmaal in het beginscherm even het touchscreen getest. Dit gaat, in tegenstelling tot de G1 van android die ik heb, heel erg stroef. Je moet goed drukken en "sliden" om controle te krijgen. (als je het voorzichtig met je nagel doet, gaat het beter)
Ik heb heel even de camera getest. Kwaliteit is niet erg denderend. Gewoon een simpele webcam camera lijkt het. Verder heb ik nog geen tests kunnen doen. (internet, e-books, music of film) Heb even geen geheugenkaart bij de hand. Ga ik vanavond en morgen maar eens even doen.
oh, hier een filmpje van het opstarten en touchscreentest. Let niet op de kwaliteit want ik heb een kut videocamera en nog geen video-edit software op den pc. En zshare cropped em ook nog eens
ja, gewoon voor de hebquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:15 schreef Berend. het volgende:
[..]
Als je wist dat die zo was, had je hem dan nog gekocht? Ik heb m ook besteld hoor.
Huh?!?!?! Ik wist niet dat DX falliet was!!!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:34 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
eBay, focalprice en dergelijke!
Ik vind het wel erg jammer dat DX failliet is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De producten willen ze juist weg hebben hoor dan, neem ik aan.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:32 schreef korting het volgende:
[..]
Huh?!?!?! Ik wist niet dat DX falliet was!!!!!!!
Ik heb 3 weken geleden nog iets besteld :S. Heb hem maar even geannuleerd (staat ook nog steeds op pending)...
Wie zegt dat dan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:32 schreef korting het volgende:
[..]
Let op dequote:Op donderdag 1 juli 2010 00:32 schreef korting het volgende:
[..]
Ik heb 3 weken geleden nog iets besteld :S. Heb hem maar even geannuleerd (staat ook nog steeds op pending)...
quote:
De mogelijkheden van de verschillende beschikbare nep i-pads, a-pads, andere readers etc. mogen toch wel aan bod komen in een discussie?quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:16 schreef mtchel112 het volgende:
waarom word er hier alleen nog maar gekankerd over apads, als mensen m willen , best, alleen moeten hier mensen weer eindeloze discussies aangaan die niets met dit topic te maken hebben
Ik wacht wel tot die van mij binnen isquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:43 schreef wise het volgende:
-apad review-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Our next batch which will bring us right up to date and keep us in stock will be shipping on 7th July.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:09 schreef Berend. het volgende:
[..]
Dus pas 8juli? Sorry ben erg bad in engels ahaha.
TabletstoreUKquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:16 schreef DjimmyR het volgende:
Heeft iemand een link voor me waar je zo'n aPad kan kopen? Ik zie het zo snel niet als ik er doorheen blader.
http://tabletstoreuk.com/(...)-iRobot-/prod_2.html Die?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:27 schreef Berend. het volgende:
Misschien annuleer ik hem wel bij TabletstoreUk en bestel hem waar Wise hem heeft besteld.
Ja dat is hem. Linkje naar die van marktplaats, maar je moet wel de gene hebben met de rockchip. en v2 dus met camera.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:32 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
http://tabletstoreuk.com/(...)-iRobot-/prod_2.html Die?
Ik vind het toch best prijzig, op marktplaats zie je goedkopere staan.
Ik hou het bij tabletstore weet ik tenminste zeker dat ik de goede heb en het verschil in prijs is niet zo heel groot.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:27 schreef Berend. het volgende:
Misschien annuleer ik hem wel bij TabletstoreUk en bestel hem waar Wise hem heeft besteld.
Hier één voor 110 euro; http://link.marktplaats.nl/355657351quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:34 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ja dat is hem. Linkje naar die van marktplaats, maar je moet wel de gene hebben met de rockchip. en v2 dus met camera.
[..]
Ik hou het bij tabletstore weet ik tenminste zeker dat ik de goede heb en het verschil in prijs is niet zo heel groot.
Link1: Geen aPad maar een ekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:37 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Hier één voor 110 euro; http://link.marktplaats.nl/355657351
Een voor 130 euro; http://link.marktplaats.nl/357848365
En nog voor 129 euro; http://link.marktplaats.nl/357598270
Ik heb me er echter niet in verdiept maar zocht een goedkope minilaptop / tablet voor op vakantie.
Die zijn kut. We zijn hier al een stuk verder in de discussie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:37 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Hier één voor 110 euro; http://link.marktplaats.nl/355657351
Een voor 130 euro; http://link.marktplaats.nl/357848365
En nog voor 129 euro; http://link.marktplaats.nl/357598270
Ik heb me er echter niet in verdiept maar zocht een goedkope minilaptop / tablet voor op vakantie.
Koop dan gewoon een iPad/aPad voor 150/170.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:44 schreef DjimmyR het volgende:
Andere vraag dan, op marktplaats zie ik van deze mini laptops voorbij komen; http://link.marktplaats.nl/331673734
Iemand enig idee waar die worden ingekocht? Zoek namelijk een zo goedkoop mogelijke laptop om fotos op een usb stick te zetten op vakantie en wat muziek te luisteren.
Dat is me iets teveel als ik die kwijt raak / kapot gaat op vakantie.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:45 schreef Berend. het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een iPad/aPad voor 150/170.
Dat scherm.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:48 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Dat is me iets teveel als ik die kwijt raak / kapot gaat op vakantie.
Ik zie op Ebay die laptops voor $37 staan, alleen komen daar nog verzendkosten bij van zowat $40, daarom vroeg ik me af of iemand ze goedkoper heeft gezien.
(Ebay link)
Via USB een toetsenbord en een SD-kaart reader.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:53 schreef Michael-H het volgende:
Ik heb zo'n ding, er draait android op bij die van mij, maar aangezien het toetsebord en de SD kaart reader niet werkt, heb ik er niet zo veel aan
Kopen!?quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:55 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Via USB een toetsenbord en een SD-kaart reader.
Gewoon bij dealextreme http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42015quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:44 schreef DjimmyR het volgende:
Andere vraag dan, op marktplaats zie ik van deze mini laptops voorbij komen; http://link.marktplaats.nl/331673734
Iemand enig idee waar die worden ingekocht? Zoek namelijk een zo goedkoop mogelijke laptop om fotos op een usb stick te zetten op vakantie en wat muziek te luisteren.
geen spijt en geld genoeg voor een I-pad hoor. Deze apad is gewoon een test-hebbedingentje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:02 schreef -wtf- het volgende:
[..]
Gewoon bij dealextreme http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.42015
Ik zag dat 1 van jullie zijn onderzetter binnen had.
Geen spijt dat je beter door had kunnen sparen voor een echte I-Pad?
Groot gelijk hier een E-pad bij buyincoins met android 1.7 voor maar 102 euroquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:04 schreef wise het volgende:
[..]
geen spijt en geld genoeg voor een I-pad hoor. Deze apad is gewoon een test-hebbedingentje.
Als ik de i-pad koop dan wacht ik wel een jaar. 1ste generatie apple producten pas ik sowieso voor.
ja, maar via-processor, dus maar 350mhz ipv RK2800 das 500 + 600mhzquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:32 schreef -wtf- het volgende:
[..]
Groot gelijk hier een E-pad bij buyincoins met android 1.7 voor maar 102 euro
http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html
met usb aansluiting voor keyboard en muis
Een tb en muis kan je ook wel aansluiten op de aPad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:32 schreef -wtf- het volgende:
[..]
Waarom een laptop? gebruik een imagetank (ook wel imagebank genoemd) om je foto's te bewaren en een ipot om naar muziek te luisteren.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:44 schreef DjimmyR het volgende:
[...]Zoek namelijk een zo goedkoop mogelijke laptop om fotos op een usb stick te zetten op vakantie en wat muziek te luisteren.
quote:
vooral grappig als je weet dat android 1.7 niet bestaat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:32 schreef -wtf- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:35 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
vooral grappig als je weet dat android 1.7 niet bestaat.
gooi 'm er nog eens in danquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:36 schreef revpolen het volgende:
webshop die ik laatst poste is een goed gekeurde webshop
heb niks betaald aan douane, en hij kwam met tnt expressquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
word verzonden via EMS zie ik ? is toch strenge controlle op bij douane ?
Valt wel mee volgens mij. EMS is volgens mij ook veiliger. Vaak raden webshops uit China namelijk aan om EMS te gebruiken bij grote bestellingen. Ik denk dat het wel goedkomt. Webshops declaren daar vaak als gift of zetten een kruisje bij other op het pakketje waardoor de kans op openmaken best klein is. Denk dat het dus niet veel uitmaakt of je Hongkong Post gebruikt of EMS. Alleen de leveringstijd is anders denk ik, korter dus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:52 schreef Downstar het volgende:
[..]
word verzonden via EMS zie ik ? is toch strenge controlle op bij douane ?
Prijzen zijn inclusief verzending!? Ja toch? In dat geval ziet het er wel goed uit, gezien het in een week geleverd wordt.quote:
eigenlijk eerder... had al sinds maandag brief liggen van tnt expressquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:06 schreef bergdani het volgende:
[..]
Prijzen zijn inclusief verzending!? Ja toch? In dat geval ziet het er wel goed uit, gezien het in een week geleverd wordt.
De verzending is gratis?quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:08 schreef revpolen het volgende:
[..]
eigenlijk eerder... had al sinds maandag brief liggen van tnt express
en was elke dag niet thuis.. dus lag elke dag een nieuwe brief bij
tot ik hem maar bij me ouders heb laten afleveren.. waren ze ook niet thuis vandaag
belde de tntman mij op.. ik zo gooi maar bij de buren neer...
Hoe is de kwaliteit van die schoenen trouwens? Ben erg benieuwd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:36 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
Snel ff wat brillen uit zoekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:08 schreef revpolen het volgende:
[..]
eigenlijk eerder... had al sinds maandag brief liggen van tnt express
en was elke dag niet thuis.. dus lag elke dag een nieuwe brief bij
tot ik hem maar bij me ouders heb laten afleveren.. waren ze ook niet thuis vandaag
belde de tntman mij op.. ik zo gooi maar bij de buren neer...
Als in goede kwaliteit? Of ben je uberhaupt verrast dat je iets ontvangen hebt?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:36 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
de schoenen zien er goed uit en made uit taiwan, ( geen china zoals andere shops )quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:41 schreef DeHeer het volgende:
[..]
Als in goede kwaliteit? Of ben je uberhaupt verrast dat je iets ontvangen hebt?
Had jij die Tax ook betaald?quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef revpolen het volgende:
[..]
de schoenen zien er goed uit en made uit taiwan, ( geen china zoals andere shops )
de hoody is ook goed kwaliteit geen idee.. het is te warm hem te dragen maar ziet er goed uit!
dus eerder verbaast dat het aankwam
Zie in het menu zonnebrillen maar is geschreven dan; sumglasses ..:Pquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:00 schreef revpolen het volgende:
btw ook nog iets leuks...
http://www.xcfashion.com/k.asp?i=29&j=104&k=601
kijk hoe ze SHIRT zeggen..
TSHIT_O-
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:51 schreef jopiede het volgende:
"da menu" inplaats van the manual bij het filmpje over de mini-keyboard
Een andere:quote:Pros: What's Good:1) It's a frisbee with some poop on it. 2) It smells of varnish and not of poop.3) Good to keep in the office to throw around during quiet moments.4) Unique item - where else will you find a real functioning frisbee adorned with a hunk of realistic poop.
Cons: 1) If you are too rough in removing the cute poop off the Frisbee then you risk damaging the frisbee.
Other Thoughts: If you're having a heavy day in work then break out the cute poop frisbee to brighten everyones day.
Bottomline: I say get one now!
quote:Cons: The poop was flattened initially, it took a little bit of time to de-flatten it.
SunTekStore heeft ze geloof ik.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:44 schreef DjimmyR het volgende:
Volgens mij zegt ze wel manual maar het klink als menu. Het laatste gedeelte van een hoop woorden worden heel zacht uitgesproken (waarschijnlijk een eigenschap van de Chinese taal) en ze kan de klank niet helemaal goed kan uitspreken. Zoals de lokale Chinees bekends staat om "lijst bij"quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:51 schreef jopiede het volgende:
"da menu" inplaats van the manual bij het filmpje over de mini-keyboard
Stuur anders een mailtje naar tabletstore dat je het geld dan krijgt en of ze de order daarvoor al aan kunnen maken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:29 schreef ASUS-Lover het volgende:
pff haat aan paypal :p
nu storten ze het geld pas over Naar TABLET store UK na 7 juli -.- en 7 juli komt de batch binnen :S
als ik dan nog maar korting krijg.. ipv 150 pond -.-
Ach dat weet je wel als je iets uit die landen besteld.Maar het led horloge werkt nog steeds en de service daar vond ik ook prima.Je krijgt een mailtje als het verstuurd word en de verzendtijd bij mij in iedergeval was niet langer dan 2 wekenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:06 schreef monkeybrain het volgende:
Mooie verhalen op het forum van pandawill door Pandawill zelf![]()
Willen ze soms net doen alsof hun producten wel allemaal EU goedgekeurd zijn en true watt lasers hebbenDat hele forum staat vol vage berichten ghehe...
http://www.pandawillforum.com/forumdisplay.php?fid=9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |