quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik kreeg deze krabbel nog:
Hij moet het zelf weten. wel jammer datt hij het dan niet in me gezicht zegt ofzo. ookal hebk geen een keer jeweet gezegt maar ach wat boeit het..
x
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:17 schreef Aron7120 het volgende:
Arme Barbara, dat meisje heeft geen idee wat er overkomt als ze haar hyves bekijkt morgen
Hij moet het zelf weten. wel jammer datt hij het dan niet in me gezicht zegt ofzo. ookal hebk geen een keer jeweet gezegt maar ach wat boeit het..
x
leuk meisje om te zien inderdaad. jammer van dat accent. wilders heeft gelijk helaas.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:18 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk afgesproken met een meisje die ik al bijna 3 jaar wil zien!.
Nouja, ik kom haar van het station afhalen, is ze 30 minuten te laat want trein gemist.
Ik dacht, wauw..... die ziet er best wel lekker uit, totdat ze begint te praten.
Echt met zo`n typisch marokkaans accent met haar JATOG en JEWEETOG...
Dat was wel minder.
Klacht: meisje wat met Marokkaans accent praat ondanks dat ze nederlands is
Anti-klacht: ze is hartstikke knap!!.
Anti-klacht 2: Eindelijk gezien na 3 jaar!
Pic:
[ afbeelding ]
x
Doe er wat nuttigs mee.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
leuk meisje om te zien inderdaad. jammer van dat accent. wilders heeft gelijk helaas.
Groetjes,quote:Rintje (0)
vandaag, 01:22
Hey Barbara! Alles goed? OOk op school? Laten we binnenkort maar weer even bellen. Ik kwam net heel gek iets tegen op een forum, weet jij daar iets van? Dit om precies te zijn:
Ik heb vandaag eindelijk afgesproken met een meisje die ik al bijna 3 jaar wil zien!.
Nouja, ik kom haar van het station afhalen, is ze 30 minuten te laat want trein gemist.
Ik dacht, wauw..... die ziet er best wel lekker uit, totdat ze begint te praten.
Echt met zo`n typisch marokkaans accent met haar JATOG en JEWEETOG...
Dat was wel minder.
Klacht: meisje wat met Marokkaans accent praat ondanks dat ze nederlands is
Anti-klacht: ze is hartstikke knap!!.
Anti-klacht 2: Eindelijk gezien na 3 jaar!
Ze kon wel lekker pijpen!
Pic:
zoek maar op Hyves
Dat gaat over jou...
Nou ja, tot horens!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:21 schreef Pinterman het volgende:
Terecht als daar wat bans worden uitgedeeld. Net een horde hondsdolle tekkels die werden losgelaten op TS. De boel escaleert van matige grapjes tot pics van z'n moeder. Best triest. 4chan praktijken, maarja wie populair op Fok! wil zijn gaat over lijken natuurlijk.
Wel flauw dat je daar notes voor krijgt. De TS zei zelf in z'n OP: Zoek maar op hyves.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aan dat topic heb ik nog een paar notes over gehouden volgens mij.
Bleek toch dat het niet op prijs werd gesteld om pics van Braddie's mom te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |