Toon maar eens eerst aan dat het geen lemming is. Dan pas gaat hij open.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:01 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik dus niet. Kijk je geen TV ofzo, met je lemming. Ja, die titel heb ik wel expres nageaapt, maar zo erg is dat toch niet
Die 4-delige kutreclame van mediamarkt
Ja, wat moet ik dan doen. Een reclameblok voor je opnemen en opsturen? Zet morgen je TV maar aan, zie je het vanzelf.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Toon maar eens eerst aan dat het geen lemming is. Dan pas gaat hij open.
YT?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:13 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan doen. Een reclameblok voor je opnemen en opsturen? Zet morgen je TV maar aan, zie je het vanzelf.
Dat.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:15 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat dat topic morgen weer open of bedoel je dat je morgen even gaat kijken wie er gebanned moet worden?
Nah, alhoewel het de zoveelste epische backfire van TS zelf is natuurlijk. Dus ik vind het niet zo'n normale 13-in-het-dozijn random Hyves-bash vanuit het niks ofzoquote:
Oké, terechte klacht.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:23 schreef o.us het volgende:
Ik heb er niet voor niets in gepost. Pics opzoeken en posten, okee. Braddie vroeg er idd zelf om maar om hem te bashen door zijn sociale contacten lastig te vallen gaat het wat mij betreft buiten het boekje.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:51 schreef AdvancedPower het volgende:
30 graden in mijn lichaam, dat is geen feest!
Kan deze man tegen zichzelf beschermd worden?
Dat is niet op jou accountquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:09 schreef boekenplank het volgende:
1 of andere vage kuthacker plaatst antwoorden vanuit mijn naam?
Zie het wk2010 topic
Ik zie het. Sorry.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:10 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Dat is niet op jou account![]()
Iemand heeft dezelfde account aangemaakt met een punt achter Boekenplank
Al dat overgebleven nachtbagger wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:14 schreef zovty het volgende:
Mag 't wat minder met de slotjes o.us? Ze hoeven niet op...
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie is die mod genaamd Mietje nou weer?
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:50 schreef Kakpizza het volgende:
3 tieten met herpes voor je topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |