WAT ZEG JE ME NU!?quote:
Ik besta niet, ik ben het provocerende geweten dat je dwingt tot copulatie met 16 jarige meisjes, maar de cultuur en wetten houden je tegen, ik verlies.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WAT ZEG JE ME NU!?
Zoals de waardige ex FOK! heer Baajguardian altijd zei:
DAN ben je geen pedofiel! Hoogstens efebofiel, maar dat is elke man in zijn hart!!!!!!!111111111
Daar heb je gelijk in, maar als een 16/ 17 jarige tegen mij aanrijdt en zegt mij te willen nemen, dan moet dat kunnen voor een keertjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:22 schreef Epsix het volgende:
[..]
![]()
een echte man wilt toch een echte vrouw?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WAT ZEG JE ME NU!?
Zoals de waardige ex FOK! heer Baajguardian altijd zei:
DAN ben je geen pedofiel! Hoogstens febofiel, maar dat is elke man in zijn hart!!!!!!!111111111
En als ze 13 is, denk je er dan serieus over na?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar als een 16/ 17 jarige tegen mij aanrijdt en zegt mij te willen nemen, dan moet dat kunnen voor een keertje
Nee dudequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En als ze 13 is, denk je er dan serieus over na?
Die kipkrokantjes zijn altijd kk chillquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Vooral dat handgeschreven briefje shoarma.
nee ze warmen dat in de panquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die kipkrokantjes zijn altijd kk chillStoppen ze die kip in de frituur ofzo?
Ik geloof dat niet want het oppervlak is onevenredig dus kan het niet voor de krokante buitenlaag en sappige binnenkant zorgen.quote:
kweeniet. ik voel weinig voor kleine meisjes. had eens de fout gemaakt een meid van 21 voor volwassen te zien. had toch een nare bijsmaak dat alles wat we deden op goedkeuring was en mede gefinancieerd werd door een andere man (haar vader).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar als een 16/ 17 jarige tegen mij aanrijdt en zegt mij te willen nemen, dan moet dat kunnen voor een keertje
Nouja, dat ligt dan ook aan die 21 jarige dan. Dan behoren ze wel het verstand te hebben. Met 16 jaar is dat idd nog zeer in twijfel te trekken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:45 schreef Epsix het volgende:
[..]
kweeniet. ik voel weinig voor kleine meisjes. had eens de fout gemaakt een meid van 21 voor volwassen te zien. had toch een nare bijsmaak dat alles wat we deden op goedkeuring was en mede gefinancieerd werd door een andere man (haar vader).
doe mij maar een echte vrouw
Ik verwacht counter postsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef Penisbaard het volgende:
Ik post hier even voor meer pics van 16-jarige meisjens.
pics??quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 15 en heeft enorme tieten.
Hey lekkertje, kom je ook zo naar het noorderplantsoen?!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ja het is echt niet te doen zo warm hier! Maar op zich wel chill
dus niet zo huilen.
Nein! Ik moet mijn kamer opruimenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey lekkertje, kom je ook zo naar het noorderplantsoen?!![]()
![]()
Ik ga daar nu eem heen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 15 en heeft enorme tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |