dan is het denk ik toch echt al te laat hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:59 schreef Dennis101 het volgende:
Als je lichaamstemperatuur 30 graden is zou ik toch maar eens naar een dokter gaan.
Nou ja, hij leeft nog.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:59 schreef Salamando het volgende:
[..]
dan is het denk ik toch echt al te laat hoor
TS is lekker alternatief, lekker gekquote:
Hahahhahahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
TS is lekker alternatief, lekker gek
Zo'n koud lijfquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:06 schreef RickoKun het volgende:
Ik verwacht ook wat vrouwelijke FOK! users in dit topic. Ik wil het met ze over mijn warme lichaam hebben tegen hun warme borsten.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo'n koud lijf....ga eerst maar eens opwarmen naar 37 graden.
Mijn lijf is zo koud, dat het heet aanvoelt hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo'n koud lijf....ga eerst maar eens opwarmen naar 37 graden.
Lack of inspiration, mijn vrolijke vrindquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:13 schreef smegmanus het volgende:
TS maakt grappige topics.
Dit is helaas een tegenvaller.
Dan toch maar eerst even opwarmen voordat je hier langs mag komen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn lijf is zo koud, dat het heet aanvoelt hoor
Ik wil je gewoon even oraal bevredigen en als het kan wil ik wel met mijn penert een paar petsen op de vasjien geven! Maar jij hebt het uiteindelijke oordeel hooor!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |