Ik meende dat het een vereniging is uit Leeuwarden die er achter zit. Net zoiets als dat Vortum clubje wat je bij elke voetbalwedstrijd ziet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:55 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vraag me echt af wie daar achter zit
Leek mij 40 jaar geleden ook wel leuk. Nooit van gekomen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:36 schreef TWP het volgende:
Wie is er al eens naar Glastonbury geweest? Zou er graag een keer bij willen zijn!
Ik vind het maar overdreven bombastische muziek en dat falsetstemmetje kan mij ook niet echt bekoren.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:43 schreef tim. het volgende:
Muse.
Wie kan me uitleggen wat er goed is aan deze band?
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:43 schreef tim. het volgende:
Muse.
Ik snap de hype ook niet zo. Maar blijkbaar zijn wij erg in de minderheid...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:43 schreef tim. het volgende:
Muse.
En ik wil ook ooit eens naar Glastonbury.
Ik vind het ook al niet geweldig. Misschien leuk om eens live mee te maken met zo'n ambiance, maar verder hoeft het van mij ook niet zo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap de hype ook niet zo. Maar blijkbaar zijn wij erg in de minderheid...
Ik zag ze in 2000 op Pinkpop, het verschil met nu is echt als dag en nacht.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik vind het ook al niet geweldig. Misschien leuk om eens live mee te maken met zo'n ambiance, maar verder hoeft het van mij ook niet zo.
Wat golfer zegt, het is erg bombastisch. En het raakt me niet, het roept helemaal geen emoties op en het komt niet oprecht op me over. Een paar seconden van Nirvana's "School" was dan wel weer aardig.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Your musical compatibility with sonicfrusciante is Medium
Music you have in common includes Blur, The Beatles, Radiohead, Mumford & Sons and Amy Winehouse.
Hmm, vertel me eerst wat je niet goed vindt aan deze band. Dan kijken we wel op welke fronten we je om moeten praten.
Heb geen BBC4quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag ze in 2000 op Pinkpop, het verschil met nu is echt als dag en nacht.Heb ze verder nooit meer live gezien. Zou het wel weer eens willen nu ik dit zo zie.
The National, op BBC4 bijvoorbeeld, vind ik echt mompelende pretentieuze crap.
Het is inderdaad wel love it or hate it. Ik hou van dat bombastische. Niet uren aan een stuk door, maar die geluidsvloedgolven zo nu en dan kan ik goed hebben.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:57 schreef tim. het volgende:
[..]
Wat golfer zegt, het is erg bombastisch. En het raakt me niet, het roept helemaal geen emoties op en het komt niet oprecht op me over. Een paar seconden van Nirvana's "School" was dan wel weer aardig.
Mijn info-pagina geeft aan o.a. Muse, Scissor Sisters, The Dead Weather, The xx, Delphic en The National. Tot 3 uur 's nachts.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:57 schreef TWP het volgende:
[..]
Heb geen BBC4Maar op 2 gaan ze straks vast nog veel meer leuks doen?
Ik heb ze in Goffertpark gezien vorige week, maar nee, het is ook niet mijn muziek. Gelukkig maakte Editors in het voorprogramma veel goedquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:43 schreef tim. het volgende:
Muse.
The xx, The National en The Dead Weather zijn wel aardig! The xx waren live altijd erg slecht, volgens enkele fans van het album xx, maar ik verwacht dat die gegroeid zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn info-pagina geeft aan o.a. Muse, Scissor Sisters, The Dead Weather, The xx, Delphic en The National. Tot 3 uur 's nachts.
Ik heb het live nog niet gezien, maar het lijkt me wel erg lastig om het goed te laten klinken. Album is geweldig, dat wel! Ga zo op Lowlands zeker bekijken, alleen hopen dat het niet erg tegen valt.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:05 schreef tim. het volgende:
[..]
The xx, The National en The Dead Weather zijn wel aardig! The xx waren live altijd erg slecht, volgens enkele fans van het album xx, maar ik verwacht dat die gegroeid zijn.
Cover, maar wel een ijzersterke uitvoering wat mij betreftquote:Op zondag 27 juni 2010 00:17 schreef henkde_j het volgende:
DIt vind ik nu het enige goede nummer van Muse
(ja weet het, is een cover)
Nina Simone jaren 60.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh! lekker nummer is dit!!![]()
Heerlijk om lekker vals kei hard mee te zingen in de auto
Ik zap me de tyfus.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:17 schreef fratsman het volgende:
Kijken jullie nou BBC 2 of live op BBC 3?
Hebben geen 3 meer, dus moeten het doen met 2.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:17 schreef fratsman het volgende:
Hier ook op 2, bij gebrek aan 3quote:Op zondag 27 juni 2010 00:17 schreef fratsman het volgende:
BBC3quote:Op zondag 27 juni 2010 00:17 schreef fratsman het volgende:
Petshopquote:
Iddquote:Op zondag 27 juni 2010 00:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Pet Shop Boys die Viva La Vida zingen met een kroon en mantel op, I kid you not.
Heb je in NL volgens mij als je een decoder hebt van UPC. Bij die andere weet ik 't niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:26 schreef svann het volgende:
BBC3 is digitale televisie of alleen een beter gesorteerde kabelprovider?
Ik kan sommige nummers wel waarderen, maar die nasale stem van die zanger begint me na verloop van tijd de keel uit te hangen...quote:Op zondag 27 juni 2010 00:26 schreef Sunnythesun het volgende:
De Pet Shop Boys is dan weer zo iets waar ik dus niets van begrijp..
Ook bij Ziggo in totaalpakketquote:Op zondag 27 juni 2010 00:27 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Heb je in NL volgens mij als je een decoder hebt van UPC. Bij die andere weet ik 't niet.
Zenden alleen 's avonds uit en is beetje populistische pulp (help mijn dochter van 14 is zwanger van een chav!) dus je mist niet zo veel
Nja, dat idd.. en ik vind het echt zo saai en goedkoop klinken. Maar volgens mij ontgaat mij gewoon de genialiteit of zoquote:Op zondag 27 juni 2010 00:28 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik kan sommige nummers wel waarderen, maar die nasale stem van die zanger begint me na verloop van tijd de keel uit te hangen...
Nou. Verbluffend en zo origineel.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:30 schreef robjee het volgende:
Horen jullie die geniale klassieke invloeden niet?! ;p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |