Cover, maar wel een ijzersterke uitvoering wat mij betreftquote:Op zondag 27 juni 2010 00:17 schreef henkde_j het volgende:
DIt vind ik nu het enige goede nummer van Muse
(ja weet het, is een cover)
Nina Simone jaren 60.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh! lekker nummer is dit!!![]()
Heerlijk om lekker vals kei hard mee te zingen in de auto
Ik zap me de tyfus.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:17 schreef fratsman het volgende:
Kijken jullie nou BBC 2 of live op BBC 3?
Hebben geen 3 meer, dus moeten het doen met 2.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:17 schreef fratsman het volgende:
Hier ook op 2, bij gebrek aan 3quote:Op zondag 27 juni 2010 00:17 schreef fratsman het volgende:
BBC3quote:Op zondag 27 juni 2010 00:17 schreef fratsman het volgende:
Petshopquote:
Iddquote:Op zondag 27 juni 2010 00:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Pet Shop Boys die Viva La Vida zingen met een kroon en mantel op, I kid you not.
Heb je in NL volgens mij als je een decoder hebt van UPC. Bij die andere weet ik 't niet.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:26 schreef svann het volgende:
BBC3 is digitale televisie of alleen een beter gesorteerde kabelprovider?
Ik kan sommige nummers wel waarderen, maar die nasale stem van die zanger begint me na verloop van tijd de keel uit te hangen...quote:Op zondag 27 juni 2010 00:26 schreef Sunnythesun het volgende:
De Pet Shop Boys is dan weer zo iets waar ik dus niets van begrijp..
Ook bij Ziggo in totaalpakketquote:Op zondag 27 juni 2010 00:27 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Heb je in NL volgens mij als je een decoder hebt van UPC. Bij die andere weet ik 't niet.
Zenden alleen 's avonds uit en is beetje populistische pulp (help mijn dochter van 14 is zwanger van een chav!) dus je mist niet zo veel
Nja, dat idd.. en ik vind het echt zo saai en goedkoop klinken. Maar volgens mij ontgaat mij gewoon de genialiteit of zoquote:Op zondag 27 juni 2010 00:28 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik kan sommige nummers wel waarderen, maar die nasale stem van die zanger begint me na verloop van tijd de keel uit te hangen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |