Nou. Verbluffend en zo origineel.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:30 schreef robjee het volgende:
Horen jullie die geniale klassieke invloeden niet?! ;p
Hij zingt altijd loepzuiver. Ongezond met zoveel concerten. Desondanksquote:
Ik vind die stem juist verschrikkelijk. Al die glijerige halen. Net als Bertolf.quote:
Nou er wordt even een refreintje gezongen, niet overdrijvenquote:Op zondag 27 juni 2010 @ 00:39 schreef golfer het volgende:
Ja, verkracht nog even 1 van de mooiste nummers uit de pop-geschiedenis.
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:40 schreef henkde_j het volgende:
Ik wil echt nog eens naar Glastonbury. Wat een feest
true maar die muziek is blij vlagen een geniale muur van geluidquote:Op zondag 27 juni 2010 00:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind die stem juist verschrikkelijk. Al die glijerige halen. Net als Bertolf.
Waarom begint dat hier nu pas? Of zit je ergens anders op te kijken?quote:Op zondag 27 juni 2010 00:53 schreef roelofjan het volgende:
Where the Streets have no name, met Edge.
als eerbetoon aan U2 natuurlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 01:01 schreef Manono het volgende:
where the streets have no name pff why.. voegt niks toe
Dat was dan toch niet tijdens de 360 tour,neem ik aan want die show was briljant!quote:Op zondag 27 juni 2010 01:02 schreef megamandy het volgende:
Sinds ik U2 live heb gezien vind ik eigenlijk niet meer zoveel aan die band, ze hebben mij toen zwaaaaar teleurgesteld.
jahaaquote:Op zondag 27 juni 2010 01:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
als eerbetoon aan U2 natuurlijkomdat die eigenlijk Glastonbury zouden headlinen. lijkt me logisch
Jawel, erg genoeg was mijn kippenvelmoment van dat concert tijdens Snowpatrol. Serieus, ik voelde echt niets bij hun optreden, veel te veel ingestudeerd en voor mijn gevoel geen emotie. Vond het echt jammer, en diegene waar ik mee was had precies hetzelfdequote:Op zondag 27 juni 2010 01:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat was dan toch niet tijdens de 360 tour,neem ik aan want die show was briljant!
Ik vond het geweldig (eerste keer dat ik ze live zag), maar zo zo zooo jammer dat het in de ArenA was en we eigenlijk alleen stipjes zagen. Creeërt toch een afstand. En echo.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel, erg genoeg was mijn kippenvelmoment van dat concert tijdens Snowpatrol. Serieus, ik voelde echt niets bij hun optreden, veel te veel ingestudeerd en voor mijn gevoel geen emotie. Vond het echt jammer, en diegene waar ik mee was had precies hetzelfde
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 27 juni 2010 @ 01:08 schreef henkde_j het volgende:
School?
Die show was voor mij de eerste dat ik ze live zag en vond het geweldig, we stonden ook redelijk vooraan en hadden totaal geen problemen met het geluid, gelukkigquote:Op zondag 27 juni 2010 01:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig (eerste keer dat ik ze live zag), maar zo zo zooo jammer dat het in de ArenA was en we eigenlijk alleen stipjes zagen. Creeërt toch een afstand. En echo.Weerhield me er niet van om bij sommige nummers toch een traantje weg te pinken, vooral omdat het gewoon epische nummers waren die ik na al die jaren gewoon live aan het zien was.
Uhm, ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:17 schreef Timo20 het volgende:
wtf?!? Pet shop boys goes Coldplay??
dat was echt te foutquote:
Maar wel knap gezongenquote:
Ik zap er net op.quote:
Ik zit ook met stijgende verbazing te kijken.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:09 schreef tong80 het volgende:
Bij jaag hem erin van de Tros heb je betere bands.
Wat is dit allemaal voor bagger ?
Over er in jagen gesproken..quote:Op zondag 27 juni 2010 02:09 schreef tong80 het volgende:
Bij jaag hem erin van de Tros heb je betere bands.
Wat is dit allemaal voor bagger ?
Geloof me, dat is de moeite niet waard. MGMT is vals. Altijd.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:13 schreef Christiaan het volgende:
Hoe laat komt MGMT? Iemand die het opneemt?
De registratie van het optreden van Ray Daviesquote:Op zondag 27 juni 2010 13:01 schreef tim. het volgende:
Vanmiddag om 17 uur begint het eerste deel van de verslaggeving al, BBC2. Of zal dat een herhaling zijn?
Niet de hele dag, maar ze hebben ontzettend veel uitgezonden. Heb een shitload aan uitzendingen van BBC2, 3 en 4 op de recorder staan. Alleen Muse gelijk weggegooid, ik zet nog liever een Queen-LP op. De oude classics aan het eind van de set waren toch wel briljant om te horen, maar dat hele spektakel hoeft voor mij allemaal niet zo. (Heb ze 2 keer live gezien jaren terug).quote:Op zondag 27 juni 2010 22:05 schreef kikoooooo het volgende:
Werd het de hele dag op BBC4 uitgezonden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |