Derksen naar Noord-Korea. Goed plan.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:53 schreef Captain_Ghost het volgende:
Misschien moeten iemand deze topic naar de studiosport of andere tv zenders sturen.
Ferry Mingele?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
Hij deed mee aan de verkiezingen toch?
[ afbeelding ]
De snoeperdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:59 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je moeder..........
.........en Johan Derksen
Nooit geweten dat als je Johan Derksen met JP kruist je uiteindelijk Ferry Mingelen krijgt!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
Hij deed mee aan de verkiezingen toch?
[ afbeelding ]
Iddquote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:21 schreef boofer het volgende:
[..]
Nooit geweten dat als je Johan Derksen met JP kruist je uiteindelijk Ferry Mingelen krijgt!![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:55 schreef Mister1977 het volgende:
Het schijnt dat Johan Derksen "the Stig" is. Maar ik heb daar nog geen Paintbewijs van.
quote:
Johan Ventura?quote:
ghehequote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:21 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Ik wil niet eens de originele zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EIGEN RISICO!!!![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:23 schreef HeaN82 het volgende:
[..]WAAAAROOOOMMM!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EIGEN RISICO!!!
![]()
![]()
Mijn piek is kwijt
Die 3dequote:Op maandag 28 juni 2010 13:33 schreef omyfalzer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 28 juni 2010 13:33 schreef omyfalzer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Je hebt gelijk!!! Alle credits naar jouw.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:38 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Die grote had Jack van Gelder moeten zijn.
It's over 9000!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:22 schreef BigBear80000 het volgende:
Dit gebeurt er als Jack van Gelder en Johan Derksen elkaars Salaris vergelijken
[ afbeelding ]
Heb je hem ooit in een T-shirt gezien dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:32 schreef omyfalzer het volgende:
[..]
It's over 9000!!
Het lijkt net alsof ie een oranje stropdas aan heeft
(en als dat juist de bedoeling was: WHY?)
Niet dat ik me kan herinnerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:35 schreef BigBear80000 het volgende:
[..]
Heb je hem ooit in een T-shirt gezien dan?
Die is toch de leukste van dit topicquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:09 schreef Black_Rainbow het volgende:
Geniaal,
Wie stuurt er even een linkje naar Wilfred Genee? Hem kennende moet hij dit op tv laten zien om hem in de zeik te zetten.
Doenquote:
Nicequote:
Derksen is baasquote:
Enige waarom ik het zál kijken is René van der Gijp. Verder zuigt het ezelsballen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:50 schreef Black_Rainbow het volgende:
VI, het is meer comedy van praten over voetbal. Maar het kijkt lekker weg, en die Derksen is gewoon een zeikerd, maar hij doet het wel erg grappig.
Ik zie niks?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:16 schreef zaans_boefje het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf achter het aanrecht
dorpsidiootquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het not dun, vooral die van meneer Derksen afgebeeld als Adolf Hitler.
misschien hebben ze ook een forum op de website van ChristenUnie miss moet je daar eens user wordenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het not dun, vooral die van meneer Derksen afgebeeld als Adolf Hitler.
Enig innerlijk fatsoen is jou niet bijgebracht?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:07 schreef JEFFreal het volgende:
[..]
misschien hebben ze ook een forum op de website van ChristenUnie miss moet je daar eens user worden
Ja, volgens mij zei hij YEEEEEEEEEAHquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij zij hij, JOHAN, IK HOU VAN JE!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen was die weg.
quote:
quote:
Woehahawhahaha ik bescheur het bijnaquote:
staat in de OPquote:Op zondag 4 juli 2010 17:20 schreef Joosterd het volgende:
Heeft iemand het hoofd van Derksen voor mij wie is uitgeknipt ?
Vet, johan ook al op tinypicquote:
Kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:19 schreef Joosterd het volgende:
[ afbeelding ]wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't waste your time,
Or time will waste you
AHahhahahaha beste van dit topicquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:56 schreef Snorhaar het volgende:
Geweldig topic!
'k heb het al naar de NOS gestuurd, nu nog even VI
Die van jou was echt rúk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:46 schreef bascross het volgende:
Ik vond die van mij best goed.
heb je ook het origineel daarvan?quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
heb je ook het origineel daarvan?
never mindquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:20 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
jezus.quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:20 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]