Da's toch niet maxi genoeg, moet tot op je enkels!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:48 schreef Karina het volgende:
Misschien zit hier iets tussen?
[ afbeelding ]
Voorbeeldje.
Ze hebben ook nog andere hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Da's toch niet maxi genoeg, moet tot op je enkels!
Die heb ik gisteren ook gekocht in de winkel en ik zocht 'm ook al op de site, haha. Maar die is inderdaad erg gaaf!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:23 schreef kahlie het volgende:
Hmm, ik heb d'r eentje bij de Esprit gescoord, maar op de site zag ik hem niet meer staan. Donker koningsblauw...
Ja die is mooi hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
ik zie net een super leuke in een tijdschrift van Mango
heb even een wecam foto gemaaktallemaal niet zou duidelijk maar ja (het was de flair voor als je hem toevallig hebt liggen of zo)
[ afbeelding ]
Die is mooi!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
ik zie net een super leuke in een tijdschrift van Mango
heb even een wecam foto gemaaktallemaal niet zou duidelijk maar ja (het was de flair voor als je hem toevallig hebt liggen of zo)
[ afbeelding ]
Hmm, daar eens ff kijken! Kan nog niet echt slagen. Zie online genoeg leuke, maar dit is echt zoiets dat ik wil passen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:49 schreef Tristessa het volgende:
V&D heeft ze ook. Heb er gister een simpele zwarte gekocht
.
Bij welke mango ben jij geweest dan? Ze hadden nog aardig wat keuze zonet!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:53 schreef Tamashii het volgende:
Helaas hadden ze niks meer bij de mango in den haag.
Maar als je weer lang bent ligt volgens mij het 'Tante Sidonia effect' op de loer...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil ook een maxidressmaar ik ben zo bang dat ik er zoek in raak met m`n 1m61
Je lengte maakt volgens mij niets uit, als je figuur de juiste verhoudingen heeft, met niet te korte benen, staat het prima!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wel korte beentjes dus..quote:Op zondag 27 juni 2010 10:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je lengte maakt volgens mij niets uit, als je figuur de juiste verhoudingen heeft, met niet te korte benen, staat het prima!
Ik heb weer 't probleem dat ze maar net tot onder m'n knie komen met mijn 1.90quote:Op zaterdag 26 juni 2010 09:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |