quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:33 schreef Flammie het volgende:
Wat een toon tegen iemand die 20x zoveel bereikt heeft in het leven als je zelf en dus blijkbaar ook op intellectueel gebied zijn mannetje staatJe hebt wel veel lef
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha, dat boek (filmpje) is totaal niet gerelateerd aan het punt at je probeert te maken m.b.t. vrije energie! Sowieso is, ondanks dat het een interessant verhaal is, die man ook niet helemaal betrouwbaar te noemen, maar das misschien een beetje o.t. aangezien het sowieso al niet relevant is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:28 schreef mediacurator het volgende:
[..]
En jij bent niet in staat te begrijpen dat wanneer er veel geld op het spel staat sommige mensen nerveus worden want willen hun machtspositie niet verliezen.
Interview - Confessions of an Economic Hit Man - Part I
We zijn van alle kanten omringt door oneindig veel energie, het universum is bomvol energie, het is nauwelijks iets anders dan energie!
De hoeveelheid zonlicht er op 1 dag de aarde schijnt is genoeg om de wereld bij wijze van spreken voor jaren van elekra te voorzien, zoveel energie is dat
Het probleem is dusver de technologie om het op te kunnen vangen en opslaan van die energie, of zelfs het zelf generen van vrije energie
De energie monopolies doen er van alles aan om de vrije energie science zo veel mogelijk tegen te werken en onderdrukken want hun machtspositie is ervan afhankelijk.
het filpje gaat over economic hitman! economische oorlogsvoering dus, hetgeen gebeurt tegen de ontwikkeling van vrije energie en de rede van fossiele brandstof, totaal overbodig en primitief systeem en houd alleen de elites aan de macht.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ha, dat boek (filmpje) is totaal niet gerelateerd aan het punt at je probeert te maken m.b.t. vrije energie! Sowieso is, ondanks dat het een interessant verhaal is, die man ook niet helemaal betrouwbaar te noemen, maar das misschien een beetje o.t. aangezien het sowieso al niet relevant is.
Maar nogmaals dezelfde vraag: Waarom wil je het zo ontzettend graag geloven?
Even voor de zekerheid, je hebt gezien dat ik het boek heb gelezen & dat je me dus niet hoeft te vertellen waar het over gaat?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:53 schreef mediacurator het volgende:
[..]
het filpje gaat over economic hitman! economische oorlogsvoering dus, hetgeen gebeurt tegen de ontwikkeling van vrije energie en de rede van fossiele brandstof, totaal overbodig en primitief systeem en houd alleen de elites aan de macht.
Af en toe mogen die monopolies wel eens vallen het is noodzakelijk
Ooooooooooooeps! dat was me geheel ontgaan Oompa dat jij dat boek had gelezen! Had je literaire CV niet gelezen! wat ondeugend van mij excuse moi!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Even voor de zekerheid, je hebt gezien dat ik het boek heb gelezen & dat je me dus niet hoeft te vertellen waar het over gaat?
Misschien moet ik een filmpje maken van mezelf al lezende?
In tegenstelling tot sommigen post ik alleen zaken als waarheid wanneer ik er echt iets vanaf weetquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:05 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Ooooooooooooeps! dat was me geheel ontgaan Oompa dat jij dat boek had gelezen! Had je literaire CV niet gelezen! wat ondeugend van mij excuse moi!
Die hoeft hij niet te hebben, en hij hoeft niets te beoordelen. De mensen bij een wetenschappelijk tijdschrift doen dat. Je weet wel, zo'n tijdschrift waar artikelen in verschijnen waarna ze pas met recht een wetenschappelijk artikel zijn te noemen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:16 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Waarop baseer je jou uitgelezen kennis van wetenschappelijke papers? en waarop baseer je jou vermogen deze te kunnen lezen/beoordelen?
Prima dat het origineel daar staat, maar dat zegt nog steeds niets over het al dan niet gepubliceerd zijn.quote:
Geen zak mee te maken wat de titel is. Het is niet gepubliceerd. Weet je waarom? Omdat het fucking onzin is. Goede dag verder.quote:De titel is duidelijk genoeg zelfs voor jou Tuin
....
Hmm de ironiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 23:48 schreef mediacurator het volgende:
[..]
ja leuk op de persoon spelen is klaarblijkelijk jou specialiteit, Tuin-hek zuigt wel vaker iets uit zijn duim
Aha, geval van meerdere klones? beetje triest maar ja zijn we gewent hierquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:23 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Die hoeft hij niet te hebben, en hij hoeft niets te beoordelen. De mensen bij een wetenschappelijk tijdschrift doen dat. Je weet wel, zo'n tijdschrift waar artikelen in verschijnen waarna ze pas met recht een wetenschappelijk artikel zijn te noemen.
[..]
Prima dat het origineel daar staat, maar dat zegt nog steeds niets over het al dan niet gepubliceerd zijn.
[..]
Geen zak mee te maken wat de titel is. Het is niet gepubliceerd. Weet je waarom? Omdat het fucking onzin is. Goede dag verder.
Dit onderzoek vd Russen was meer recentelijkquote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:39 schreef oompaloompa het volgende:
Ze hebben wel een (of misschien meer) publicaties gehad, maar die zijn teruggetrokken & paper heeft zich verontschuldigd etc.
RAS Academician, Dr. Edward Kruglyakov, Chairman of the Russian Academy of Sciences Commission Against Falsification of Scientific Research: "In Dec. 2000, one of the best physics journals in Russia, Technical Physics Letters, published a paper by V.V. Roschin and S.M. Godin "Experimental Investigation of the Physical Effects in a Dynamic Magnetic System"... The short report mentions antigravitation (the weight of the device during experiments reduced from 350 kg to 250 kg) and "magnetic walls" discovered at a distance of 15 m from the axis of the device... and other miracles...
The editors presented their apology for having published this paper in the journal. And yet another detail regarding the paper. It was published on behalf of the Institute for High Temperatures, but the Institute has no relation whatsoever to this paper. Neither has there ever been the mentioned device in the Institute. Falsifications of this kind are typical of pseudoscience." (from the article "What Are the Dangers of Pseudoscience to the Public?" by Dr. E.P. Kruglyakov //Herald of the Russian Academy of Sciences, 2004, v. 74, #1, pp. 8-27.)
van wikipedia:
In 2000, the journal, Technical Physics Letters, published a paper by V. V. Roschin and S. M. Godin of the Institute for High Temperatures, Russian Academy of Science, but the authenticity of the paper from Roschin and Godin[12] cannot be verified. The webpage of the Russian Academy of Sciences does not list the authors or the paper.[13][14][15]
In 2004 it was reported that the paper from Roschin/Godin is a forgery, created to support a fraud. The editors of Technical Physics Letters apologized for publishing it, saying the Academy was, in fact, unrelated to the Roschin/Godin paper, and the device had never been in the Institute.[16]
Robert A. Nelson of Rex Research, Jean, NV, claims to have been John Searl's "Superintendent of Documents" in the late 1960s. Nelson published photos of Searl's attempt to construct a "Levity Disc" and "photos of a model that [Searl] used to generate fake composite photos (with the help of a newspaper photographer) to illustrate some newspaper articles of the period," but says, "This is not to imply that Searl is a fraud," and, Searl "has been suppressed by his government and others," apparently confirming Searl's claim of being a victim of free energy suppression.[17]
Searl also claims to have had his house powered from one of his SEG devices. However, press reports indicate that instead he bypassed the electric meter. Searl was subsequently convicted for stealing electricity and damaging the property of the electricity company.[18] He then engaged in a vendetta against the electricity company.[19][20]
Searl claims that the electric company confiscated his home SEG, which incited him to threaten the electric company. According to Searl's own account, a colleague of Searl's, Dr. George White, was aware of the home SEG. Searl claims that White saw the device working when he showed up against instructions.[21]
With regards to "Professor" John Searl's status as an academic, there is very little evidence to support that Searl has ever held a position of tenure at any university at all.
Daarom zeg ik ook dat ze wel een publicatie hebben gehad...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:55 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Dit onderzoek vd Russen was meer recentelijk
Dat een publicatie noemen is als een peer een appel noemen omdat iemand anders dat zei, en dan wel iemand die vervolgens excuses aan had geboden en naderhand toch duidelijk maakte dat het toch echt om twee verschillende dingen ging. Het is geen appel. Het is onzin. Je zegt het zelf.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:39 schreef oompaloompa het volgende:
Ze hebben wel een (of misschien meer) publicaties gehad, maar die zijn teruggetrokken & paper heeft zich verontschuldigd etc.
....
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef mediacurator het volgende:
Technical Physics Letters 26 (12): 1105-1107 (2000)
"An Experimental Investigation of the Physical Effects in a Dynamic Magnetic System"
V.V. Roschin & S.M. Godin
Inst. of High Temperatures, Russian Academy of Sciences, Moscow, Russia
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:39 schreef oompaloompa het volgende:
van wikipedia:
In 2000, the journal, Technical Physics Letters, published a paper by V. V. Roschin and S. M. Godin of the Institute for High Temperatures, Russian Academy of Science, but the authenticity of the paper from Roschin and Godin[12] cannot be verified. The webpage of the Russian Academy of Sciences does not list the authors or the paper.[13][14][15]
In 2004 it was reported that the paper from Roschin/Godin is a forgery, created to support a fraud. The editors of Technical Physics Letters apologized for publishing it, saying the Academy was, in fact, unrelated to the Roschin/Godin paper, and the device had never been in the Institute.[16]
http://www.steorn.com/skdb/legals/quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:33 schreef Resonancer het volgende:
Waarom kun je met magnetisme geen energie opwekken?
Er zit wel handel in:
http://www.steorn.com/orbo/what/
Ga ze 's mailen.
Of je kijkt de You Tube.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
http://www.steorn.com/skdb/legals/
voor slechts 419 euro leggen ze uit hoe.
omdat het moet:
[ afbeelding ]
quote:Question: Do you have a money back guarantee?
Answer: Yes! Many of our devices are guaranteed to work or your money back and that includes any of our Fuelless Engine's, the Fuelless Heater, the SP500 Generator and so on!
http://www.fuellesspower.com/
In het filmpje leggen ze niks duidelijk inhoudelijk uit. Die andere website heeft het over stroom zonder brandstof, een mogelijkheid waar ik niet aan twijfel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:41 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Of je kijkt de You Tube.
En anders ga je toch hierheen:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 01:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
http://www.steorn.com/skdb/legals/
voor slechts 419 euro leggen ze uit hoe.
omdat het moet:
[ afbeelding ]
Mediacurator, kan je die vraag nog beantwoorden? Is dat voldoende? En zo niet, wat is dan wel voldoende?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik baseer dat op meerdere jaren academische ervaring. Ik heb zelf een paper geschreven en gepubliceerd in een crappy journal (stelde echt niets voor, maar is al meer dan die Russische pdf van jou). Ik heb op 1 wetenschappelijk congres in New York meegedaan aan de finale van een segmentatie wedstrijd. Ik heb een poster mogen presenteren op een congres in Barcelona, en mag dat binnenkort weer doen op een congres in Amsterdam. Ik ben begonnen met dat werk geschikt te maken voor publicatie in een hoog niveau journal (met 1 van de hoogste impact factors in het veld) en heb een goede kans dat ik mag gaan werken voor 1 van de beste onderzoekers in dat veld.
Is dat voldoende voor jou?
[..]
En jij bent blijkbaar nog steeds te achterlijk of onwillend om te snappen waarom het geen wetenschappelijke publicatie (<-- sleutelwoord) is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |