abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83298909
De dropouts van elke school, de slechtste van de klas en de fails in life denken ook wat te zeggen te hebben over wetenschappelijke theorieen...

Moderator vrijdag 25 juni 2010 @ 19:45:50 #102
249559 crew  Lavenderr
pi_83299045
Het gaat weer fijn, de beledigingen vliegen weer over en weer.
Kijk het nog even aan en anders gaat het topic op slot en blijft het op slot.
Aan jullie de keuze.
pi_83299102
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:39 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Ja, het hele universum kan zich er in schikken maar hier op aarde zijn we 'speciaal'
Het Universum laat zich niet schikken in onze wetten op Aarde die we alleen maar hebben verzonnen om sufkeutels te laten geloven in "natuurkunde", zodat ze de straten niet onveilig maken.
quote:
Je hebt echt geen idee op uit welke hypotheses, theorieen, experimenten deze 'wetten' zijn voortgekomen.
Jawel hoor, ze zijn verzonnen om jou zoet te houden tot 5 december.
pi_83299143
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
Het gaat weer fijn, de beledigingen vliegen weer over en weer.
Kijk het nog even aan en anders gaat het topic op slot en blijft het op slot.
Aan jullie de keuze.
Het zijn geen beledigingen, er wordt eindelijk een poging gedaan om tot de kern van vrije energie te komen.
pi_83299149
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:46 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het Universum laat zich niet schikken in onze wetten op Aarde die we alleen maar hebben verzonnen om sufkeutels te laten geloven in "natuurkunde", zodat ze de straten niet onveilig maken.
[..]

Jawel hoor, ze zijn verzonnen om jou zoet te houden tot 5 december.
*Check*

Wat mij betreft mag dit topic ook dicht, discussie is blijkbaar niet mogelijk.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_83299275
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:48 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

*Check*

Wat mij betreft mag dit topic ook dicht.
Nee, ben ik niet mee eens.

Ik denk dat mediacurator dit niet leuk vindt, en een harde discussie is dit onderwerp eigen.
  Moderator vrijdag 25 juni 2010 @ 19:56:22 #107
249559 crew  Lavenderr
pi_83299483
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:50 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik denk dat mediacurator dit niet leuk vindt, en een harde discussie is dit onderwerp eigen.

Een harde discussie is prima, maar beledigingen naar elkaar is wat anders. En dit loopt hier de spuigaten uit en het moet afgelopen zijn.
Jij doet trouwens net zo hard mee, met je sneer naar de mods van NWS, dus doe niet net alsof jij je er niet schuldig aan maakt.
pi_83299533
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:50 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Laatste poging:
quote:
De computer waar je dit net op schreef is gebaseerd op die 'wetten'.

Je bent wel alles bereid aan te nemen van de natuurkunde wat je wel schikt (hey!, je computer werkt!), maar alles wat daar niet aan voldoet is 'verzonnen'.

Sorry, einde discussie.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:03:46 #109
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83299847
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:36 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

hij komt in ieder geval met iets zeldzaams op dit forum: geen standaard-poep.
[..]

Ik mag me echt geen zorgen over jouw incompetentie.
Heel erg hard roepen dat er plaatsen op de wereldbol zijn waar spaghetti aan bomen groeit is ook niet standaard. Als ik naast wat plaatjes en een youtube filmpje geen andere onderbouwing kan posten noch op vragen van anderen in kan gaan is het gewoon geen goed topic en wordt het uit een soort meelijden als je geluk hebt nog naar BNW verplaatst. Eigenlijk moet je blij zijn dat het niet meteen verwijderd wordt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_83300155
Mensen met een VMBO diploma die denken competent te zijn
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:22:51 #111
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83300799
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:09 schreef Flammie het volgende:
Mensen met een VMBO diploma die denken competent te zijn
Er zijn heel veel dingen waarin een VMBO-er een stuk competenter in is dan ik. Vind het een beetje een goedkope belediging t.b.h.

(maar misschien komt dat omdat ik ook een mbo diploma heb )
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_83300865
Maar dus niet in het analyseren van wetenschappelijke vraagstukken
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:33:06 #113
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_83301254
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 19:20 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De wetten van de thermodynamica (alle 3) zijn een hoax.
Omdat jij dat zegt?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_83301409
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 20:24 schreef Flammie het volgende:
Maar dus niet in het analyseren van wetenschappelijke vraagstukken
Je vindt het vast interessant om te weten hoe je een auto kunt laten rijden op zout water en radiogolven
Radio Waves can now make Salt Water Ignite - FREE ENERGY TECHNOLOGY

vrijdag 25 juni 2010 @ 20:37:20 #115
45206 Pietverdriet
pi_83301458
Hier past nog maar één post

When I See An Elephant Fly

Did you ever see an elephant fly
Well I seen a horse fly
I seen a dragon fly
I seen a house fly

I seen all that too
I seen a peanut stand
And heard a rubber band
I seen a needle that winked its eye

But I've been, done, seen about everything
When I see a elephant fly
What'd you say boy
I said when I see a elephant fly

I seen a front porch swing
Heard a diamond ring
I seen a polka dot railroad tie

I saw a clothes horse and he rear up and buck
And they tell me that a man made a vegetable truck
I didn't see that, I only heard
Just to be sociable I'll take your word
I heard a fireside chat
I saw a baseball bat
And I just laughed till I thought I'd die

When I see an elephant fly
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:41:56 #116
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83301675
Maar MC, alle energieproblemen zijn dus al lang opgelost door wat dropouts in hun schuurtje als ik het goed begrijp ?
zzz
  vrijdag 25 juni 2010 @ 20:50:22 #117
45206 Pietverdriet
pi_83302028
En als die geweldige uitvindingen nooit wat worden op de markt is dat natuurlijk een complot.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 21:21:28 #118
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_83303804
Ik ga de mythbusters maar eens mailen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:50:10 #119
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_83308323
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 18:16 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Waarop baseer je jou uitgelezen kennis van wetenschappelijke papers? en waarop baseer je jou vermogen deze te kunnen lezen/beoordelen?
Ik baseer dat op meerdere jaren academische ervaring. Ik heb zelf een paper geschreven en gepubliceerd in een crappy journal (stelde echt niets voor, maar is al meer dan die Russische pdf van jou). Ik heb op 1 wetenschappelijk congres in New York meegedaan aan de finale van een segmentatie wedstrijd. Ik heb een poster mogen presenteren op een congres in Barcelona, en mag dat binnenkort weer doen op een congres in Amsterdam. Ik ben begonnen met dat werk geschikt te maken voor publicatie in een hoog niveau journal (met 1 van de hoogste impact factors in het veld) en heb een goede kans dat ik mag gaan werken voor 1 van de beste onderzoekers in dat veld.

Is dat voldoende voor jou?
quote:
De origineel staat hier http://www.rexresearch.com/roschin/roschin.htm

De titel is duidelijk genoeg zelfs voor jou Tuin
[..]

upgeload door http://alexfrolov.narod.ru/

recentelijk is de Russische paper onder de aandacht gebracht door dr Koons via zijn site hierrrrrr

Heeft George Nory alom gespecteerde radio show host in de VS er aandacht aan besteed op C2C hiieeeerrr (zoek zelf maar)

En heeft een alom gerespecteerde trendwatcher in de V.S er aandacht aan besteed via zijn blog hierrrr (zoek zelf maar)

Er is dus wel wat meer aan de hand behalve alleen maar een hoax heur
En jij bent blijkbaar nog steeds te achterlijk of onwillend om te snappen waarom het geen wetenschappelijke publicatie (<-- sleutelwoord) is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:54:32 #120
45206 Pietverdriet
pi_83308496
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 22:50 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik baseer dat op meerdere jaren academische ervaring. Ik heb zelf een paper geschreven en gepubliceerd in een crappy journal (stelde echt niets voor, maar is al meer dan die Russische pdf van jou). Ik heb op 1 wetenschappelijk congres in New York meegedaan aan de finale van een segmentatie wedstrijd. Ik heb een poster mogen presenteren op een congres in Barcelona, en mag dat binnenkort weer doen op een congres in Amsterdam. Ik ben begonnen met dat werk geschikt te maken voor publicatie in een hoog niveau journal (met 1 van de hoogste impact factors in het veld) en heb een goede kans dat ik mag gaan werken voor 1 van de beste onderzoekers in dat veld.

[..]

En jij bent blijkbaar nog steeds te achterlijk of onwillend om te snappen waarom het geen wetenschappelijke publicatie (<-- sleutelwoord) is.
ja maar, ja maar, die russen hebben echt wetenschappelijk bla bla bla
  vrijdag 25 juni 2010 @ 22:56:13 #121
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_83308593
"wetenschappelijke paupers"

Serieus man, ga terug naar het VMBO ofzo
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_83308667
quote:

[..]

[..]

pi_83310339
quote:

[..]

[..]

En jij bent niet in staat te begrijpen dat wanneer er veel geld op het spel staat sommige mensen nerveus worden want willen hun machtspositie niet verliezen.

Interview - Confessions of an Economic Hit Man - Part I

We zijn van alle kanten omringt door oneindig veel energie, het universum is bomvol energie, het is nauwelijks iets anders dan energie!

De hoeveelheid zonlicht er op 1 dag de aarde schijnt is genoeg om de wereld bij wijze van spreken voor jaren van elekra te voorzien, zoveel energie is dat

Het probleem is dusver de technologie om het op te kunnen vangen en opslaan van die energie, of zelfs het zelf generen van vrije energie

De energie monopolies doen er van alles aan om de vrije energie science zo veel mogelijk tegen te werken en onderdrukken want hun machtspositie is ervan afhankelijk.
pi_83310540
Wat een toon tegen iemand die 20x zoveel bereikt heeft in het leven als je zelf en dus blijkbaar ook op intellectueel gebied zijn mannetje staat Je hebt wel veel lef
  vrijdag 25 juni 2010 @ 23:35:44 #125
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_83310648
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 23:33 schreef Flammie het volgende:
Wat een toon tegen iemand die 20x zoveel bereikt heeft in het leven als je zelf en dus blijkbaar ook op intellectueel gebied zijn mannetje staat Je hebt wel veel lef
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')