Hoe zou uitgerekend jij dat kunnen weten en waarom geen uitleg?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:34 schreef ATuin-hek het volgende:
Nou het zal mij benieuwen.
Laat ik eens een voorzet geven door te zeggen dat de 'science paper' natuurlijk helemaal geen paper is in Science. Het is niet eens een wetenschappelijke paper.
Hoezo uitgerekend ik? Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:10 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Hoe zou uitgerekend jij dat kunnen weten en waarom geen uitleg?
Waarop baseer je jou uitgelezen kennis van wetenschappelijke papers? en waarop baseer je jou vermogen deze te kunnen lezen/beoordelen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoezo uitgerekend ik? Wat wil je daarmee zeggen?
De origineel staat hier http://www.rexresearch.com/roschin/roschin.htmquote:Weetje nog die search die ik linkte? De enige plaats waar je die PDF terug vind is op de site van de oplichter in kwestie. Geen referentie naar een journal bijvoorbeeld. Sterker nog, de PDF lijkt helemaal geen referenties te gebruiken. Ook een teken waar veel alarmbellen af horen te gaan.
upgeload door http://alexfrolov.narod.ru/quote:Experimental Research of the Magnetic-Gravity Effects
by V. V. Roschin ( rochtchin@mail.ru ) & S. M. Godin ( serjio@glasnet.ru )
Institute for High Temperatures, Russian Academy of Science, Izhorskaya 13/19, Moscow 127412, Russia
[ This file is reproduced by courtesy of Alex Frolov: http://alexfrolov.narod.ru ]
Dus ze kunnen niet bewijzen hoe het werkt zonder de etherquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:23 schreef mediacurator het volgende:
Direct experiment, confirming a presence of draft force was not performed, but in any case both interpretations of the weight change do not correspond to the modern physical paradigm and demand reconsideration of the standard theory of gravitation or criticism of the second law of Newton, both of which are only possible if we take into consideration the now-advert physical media ether as understood by Faraday-Maxwell-Mie.
At the present time we can not give an exact description of the interactions mechanism with environment and transformation of energy, but it is completely obvious, that without the use of the concept of physical media --- the ether in a sense of Faraday-Maxwell-Mie we are completely unable to give physically substantial theory of these phenomena.
de demos leggen het uitquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:43 schreef oompaloompa het volgende:
waarom wil je dit uit alle macht blijven geloven?
Nee waarom jij dit zo graag gelooft. Je verdedigt het met hart en ziel en ik vraag me af waarom je het zo belangrijk vindt.quote:
De wetten van de thermodynamica (alle 3) zijn een hoax.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is in strijd met de wet van de thermodynamica.
ungabungabaabaaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De wetten van de thermodynamica (alle 3) zijn een hoax.
en jij niet? wrom?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:20 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De wetten van de thermodynamica (alle 3) zijn een hoax.
Jij snapt niet dat ik jouw topic juist aan het verdedigen ben ?quote:
omdat er dus blijkbaar alleen maar gecommuniceerd kan worden door inhoudsloze zinnen heen en weer te slingeren en niets te onderbouwen, zie je vorige post.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:23 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat ik jouw topic juist aan het verdedigen ben ?
En ... waarom is dit topic uiteindelijk toch in BNW beland ?
mediacurator komt met een uitgebreide documentatie, beslist niet inhoudsloos.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
omdat er dus blijkbaar alleen maar gecommuniceerd kan worden door inhoudsloze zinnen heen en weer te slingeren en niets te onderbouwen, zie je vorige post.
fixedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:31 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
mediacurator copy-paste een uitgebreide documentatie die hij zelf niet begrijpt, beslist niet inhoudsloos.
hij komt in ieder geval met iets zeldzaams op dit forum: geen standaard-poep.quote:
Ik mag me echt geen zorgen over jouw incompetentie.quote:Kan me overigens niet voorstellen dat je hier de thermodynamicawetten niet aan zou mogen kaarten. Misschien verwar je incompetentie met onderdrukking?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:31 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De wetten der thermodynamica zijn nonsens;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |