abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:14:13 #26
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83287932
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:06 schreef mediacurator het volgende:

[..]

webshop gefocussed op samentsellen frre energy apparatuur
Nee hoor, helemaal niet daarop gefocust. Ze leveren gewoon magneten.

Maareh, hoeveel zijn er al samengesteld ?
zzz
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:16:54 #27
31101 _Led_
pi_83288071
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:13 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Dat het jou woord is tegenover een scientific paper die de test resultaten weergeeft o.a.

Trouwens kan niemand mij het nut uitleggen van een niet werkende gadget, het bestaat al heel lang, ik meen Tesla als eerste met dit soort onderzoek bezig was
Het wil er bij jou maar niet in dat Searle een ordinaire oplichter is he ?
Geloof jij dat ie ufo's heeft gemaakt die per ongeluk de ruimte in zijn geschoten, en dat z'n aantekeningen per ongeluk zijn verbrand ?
zzz
pi_83288234
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:16 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Het wil er bij jou maar niet in dat Searle een ordinaire oplichter is he ?
Geloof jij dat ie ufo's heeft gemaakt die per ongeluk de ruimte in zijn geschoten, en dat z'n aantekeningen per ongeluk zijn verbrand ?
Vrije energie is een feit en wetenschappelijk bewezen door de Russen, lekker makkelijk hoax roepen

Je kan mij niet eens uitleggen waarom iemand tijd en energie zou steken in iets dat niet werkt..

Daar is namelijk moeilijk geld mee te verdienen, het zou op zn minst moeten werken, al zij het misschien dat het bvb slecht werkt.

De vraag is dan vervolgens, wat zijn de nadelen, voor zover een alternatief voor fossiele brandstoffen zou kunnen hebben

http://www.sisrc.com/index.htm
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:22:13 #29
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_83288264
quote:

[..]

Dat het jou woord is tegenover een scientific paper die de test resultaten weergeeft o.a.
De man is een oplichter, wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?
quote:
Trouwens kan niemand mij het nut uitleggen van een niet werkende gadget, het bestaat al heel lang, ik meen Tesla als eerste met dit soort onderzoek bezig was
Wat is het nut van jou wat proberen uit te leggen als je niets van natuurkunde wilt begrijpen en niets wilt horen wat in strijd is met je visie van de wereld?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:23:34 #30
31101 _Led_
pi_83288319
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:21 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Vrije energie is een feit en wetenschappelijk bewezen door de Russen
Nee, dat is het niet
quote:
Je kan mij niet eens uitleggen waarom iemand tijd en energie zou steken in iets dat niet werkt..
Searl is een ordinaire oplichter.
Voor de rest zijn er ook heus wel mensen die oprecht geloven in wat ze doen, maar goede bedoelingen maken nog geen werkend apparaat.
quote:
Daar is namelijk moeilijk geld mee te verdienen, het zou op zn minst moeten werken.
Searl krijgt geld van domme investeerders.
quote:
De vraag is dan vervolgens, wat zijn de nadelen, voor zover een alternatief voor fossiele brandstoffen zou kunnen hebben
Een nadeel is in dit geval bijvoorbeeld dat het niet werkt
zzz
pi_83288357
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De man is een oplichter, wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen?
[..]

Wat is het nut van jou wat proberen uit te leggen als je niets van natuurkunde wilt begrijpen en niets wilt horen wat in strijd is met je visie van de wereld?
En wat is nut aan iemand uit te leggen hoe iets werkt terwijl de science paper regelrecht onder zijn snufferd ligt ?

kun je bvb ook aantonen wat er niet klopt in het science paper?
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:25:03 #32
45206 Pietverdriet
pi_83288395
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:21 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Vrije energie is een feit en wetenschappelijk bewezen door de Russen, lekker makkelijk hoax roepen

Daar is namelijk moeilijk geld mee te verdienen, het zou op zn minst moeten werken, al zij het misschien dat het bvb slecht werkt.

http://www.sisrc.com/index.htm
Geloof dat jij het beste bewijs bent dat je geheel niet hoeft te bewijzen dat iets werkt om mensen zo ver te krijgen dat ze je geloven.
Waarom steek je er geen geld in?
Heb hier trouwens nog een flogistron generator, interesse?
pi_83288422
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geloof dat jij het beste bewijs bent dat je geheel niet hoeft te bewijzen dat iets werkt om mensen zo ver te krijgen dat ze je geloven.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:26:20 #34
45206 Pietverdriet
pi_83288449
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef mediacurator het volgende:

[..]

En wat is nut aan iemand uit te leggen hoe iets werkt terwijl de science paper regelrecht onder zijn snufferd ligt
Je hebt echt geen idee waar je over praat, niet? Hoe oud ben je?
quote:
Het is in strijd met de wet van de thermodynamica.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:28:26 #35
31101 _Led_
pi_83288539
Maar nogmaals, geloof jij dat Searl ufo's heeft gemaakt die per ongeluk de ruimte in zijn geschoten, en dat z'n aantekeningen per ongeluk zijn verbrand ?
zzz
pi_83288631
quote:

[..]

Waar in de neuk staat dat het pdf waar je naar linkt een wetenschappelijk artikel is? Welk journal is het in gepubliceerd? Zijn de resultaten geverifieerd?
Of neem je ook direct aan als ik in wetenschappelijke stijl compleet met moeilijke bewoordingen mijzelf presenteer als opperheerser van deze aardkloot?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_83288675
Too short, didn't read
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_83288687
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:28 schreef _Led_ het volgende:
Maar nogmaals, geloof jij dat Searl ufo's heeft gemaakt die per ongeluk de ruimte in zijn geschoten, en dat z'n aantekeningen per ongeluk zijn verbrand ?
Volgens mij is heb jij een betere site _led_

http://www.johnsearlstory.com/
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:38:28 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_83288938
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef mediacurator het volgende:

[..]

En wat is nut aan iemand uit te leggen hoe iets werkt terwijl de science paper regelrecht onder zijn snufferd ligt ?

Ik denk niet dat Science zich zomaar laat associeren met oplichters
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:40:11 #40
31101 _Led_
pi_83289001
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:31 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Volgens mij is heb jij een betere site _led_

http://www.johnsearlstory.com/
Yup, ik heb betere sites. Als je de site van een oplichter zelf leest zal er natuurlijk nooit opstaan dat ie een oplichter is
quote:
In 1991 Anders Heerfordt investigated the claims of Searl concerning the devices that Searl claimed to have shown, as well as verifying claimed witness reports. None of these claims could be verified. Furthermore, Gunnar Sandberg has never seen any of the effects described. Sandberg, as reported through Heerfordt, found a son of Searl "who had seen disks being suspended from wires, so that they could be photographed, but who hadn't seen any demonstration of antigravity or free energy."
zzz
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:40:40 #41
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_83289014
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Oh die heb ik ook nog wel. Mooie dingen zijn dat.
Zo ben ik ooit nog eens gevraagt of ik een entropie-enhancer had toen ik stond te tappen Technische uni ftw.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_83289097
Gerald Celente is niet de meest bekende trendwatcher in Amerika voor niets, zijn voorspellingen komen volgens velen namelijk uit.

Anders verschijn je ook niet regelmatig op de grotere TV netwerken in de V.S.

Gerald Celente ziet ook het nut in van het verder ontwikkelen van vrije energie, dat weegt voor mij toch net even wat zwaarder dan wat een teddy beer een barbapappa met aaiende vis daar over denken

dat MOET bewijs zijn zeker dat ik n naïeveling ben
pi_83289146
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Yup, ik heb betere sites.
laat ns zien?
quote:
Als je de site van een oplichter zelf leest zal er natuurlijk nooit opstaan dat ie een oplichter is
[..]
  vrijdag 25 juni 2010 @ 15:44:58 #44
31101 _Led_
pi_83289192
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:42 schreef mediacurator het volgende:
Gerald Celente is niet de meest bekende trendwatcher in Amerika voor niets, zijn voorspellingen komen volgens velen namelijk uit.

Anders verschijn je ook niet regelmatig op de grotere TV netwerken in de V.S.

Gerald Celente ziet ook het nut in van het verder ontwikkelen van vrije energie, dat weegt voor mij toch net even wat zwaarder dan wat een teddy beer een barbapappa met aaiende vis daar over denken

dat MOET bewijs zijn zeker dat ik n naïeveling ben
Ja, dat is inderdaad wel bewijs dat je een flinke naieveling bent ja
zzz
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2010 @ 15:46:34 #45
230491 Zith
pls tip
pi_83289252
Nou leuk.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_83289550
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:44 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad wel bewijs dat je een flinke naieveling bent ja
Oke barbapappa! maar je hebt deze naiveling wel ontzettend enthusiast gemaakt om dit onderwerp tot in den treuren te behandelen. Ben iewat gevoelig voor kunstenaar-trolls namelijk. Een betere tegenstander kan een mens zich niet wensen eerlijk gezegd

Ga ik nu nog even naar een compleet onbekende lozer luisteren hoor..

Zal ik je voortaan maar gewoon "God" noemen voor het gemak?

Gerald Celente Makes His Forecast

vrijdag 25 juni 2010 @ 15:53:10 #47
45206 Pietverdriet
pi_83289574
Met mensen als mediacurator vraag ik me altijd af waarom ik mijn geld toch op een eerlijke manier verdien. Er zijn gewoon bosjes mensen die belazerd willen worden, en als je ze verteld dat ze belazerd worden zijn ze boos en nemen ze de oplichter in bescherming. Net als die financiële zwendelaar in de VS.
pi_83289701
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Met mensen als mediacurator vraag ik me altijd af waarom ik mijn geld toch op een eerlijke manier verdien. Er zijn gewoon bosjes mensen die belazerd willen worden, en als je ze verteld dat ze belazerd worden zijn ze boos en nemen ze de oplichter in bescherming. Net als die financiële zwendelaar in de VS.
Moet je er wel een verhaal bij bedenken PV

Alleen maar hoax roepen kan elke kleuter, alleen kleuters vinden dan niet dat zij omwille van het feit "hoax" te kunnen zeggen dat zij daarom ook het buskruit zouden hebben uitgevonden

Dat is iets wat jij en _led_ wel hebben, een volkomen onbegrijpelijk vraagstuk is dat
pi_83289796
Waarom moet je nou je eigen topics iedere keer verpesten met je kinderlijke houding mediacurator?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_83289842
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 15:57 schreef Amos_ het volgende:
Waarom moet je nou je eigen topics iedere keer verpesten met je kinderlijke houding mediacurator?
Omdat zij zowel het paper van de Russen als het Searl effect een hoax noemen maar niet kunnen uitleggen waarom?

Wie zou er namelijk baat bij hebben om zoiets te verzinnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')