dan is het denk ik toch echt al te laat hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:59 schreef Dennis101 het volgende:
Als je lichaamstemperatuur 30 graden is zou ik toch maar eens naar een dokter gaan.
Nou ja, hij leeft nog.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:59 schreef Salamando het volgende:
[..]
dan is het denk ik toch echt al te laat hoor
TS is lekker alternatief, lekker gekquote:
Hahahhahahahaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
TS is lekker alternatief, lekker gek
Zo'n koud lijfquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:06 schreef RickoKun het volgende:
Ik verwacht ook wat vrouwelijke FOK! users in dit topic. Ik wil het met ze over mijn warme lichaam hebben tegen hun warme borsten.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo'n koud lijf....ga eerst maar eens opwarmen naar 37 graden.
Mijn lijf is zo koud, dat het heet aanvoelt hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo'n koud lijf....ga eerst maar eens opwarmen naar 37 graden.
Lack of inspiration, mijn vrolijke vrindquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:13 schreef smegmanus het volgende:
TS maakt grappige topics.
Dit is helaas een tegenvaller.
Dan toch maar eerst even opwarmen voordat je hier langs mag komen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn lijf is zo koud, dat het heet aanvoelt hoor
Ik wil je gewoon even oraal bevredigen en als het kan wil ik wel met mijn penert een paar petsen op de vasjien geven! Maar jij hebt het uiteindelijke oordeel hooor!!!!!!!!!!!!!!!!!
WAT ZEG JE ME NU!?quote:
Ik besta niet, ik ben het provocerende geweten dat je dwingt tot copulatie met 16 jarige meisjes, maar de cultuur en wetten houden je tegen, ik verlies.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WAT ZEG JE ME NU!?
Zoals de waardige ex FOK! heer Baajguardian altijd zei:
DAN ben je geen pedofiel! Hoogstens efebofiel, maar dat is elke man in zijn hart!!!!!!!111111111
Daar heb je gelijk in, maar als een 16/ 17 jarige tegen mij aanrijdt en zegt mij te willen nemen, dan moet dat kunnen voor een keertjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:22 schreef Epsix het volgende:
[..]
![]()
een echte man wilt toch een echte vrouw?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WAT ZEG JE ME NU!?
Zoals de waardige ex FOK! heer Baajguardian altijd zei:
DAN ben je geen pedofiel! Hoogstens febofiel, maar dat is elke man in zijn hart!!!!!!!111111111
En als ze 13 is, denk je er dan serieus over na?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar als een 16/ 17 jarige tegen mij aanrijdt en zegt mij te willen nemen, dan moet dat kunnen voor een keertje
Nee dudequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
En als ze 13 is, denk je er dan serieus over na?
Die kipkrokantjes zijn altijd kk chillquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Vooral dat handgeschreven briefje shoarma.
nee ze warmen dat in de panquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die kipkrokantjes zijn altijd kk chillStoppen ze die kip in de frituur ofzo?
Ik geloof dat niet want het oppervlak is onevenredig dus kan het niet voor de krokante buitenlaag en sappige binnenkant zorgen.quote:
kweeniet. ik voel weinig voor kleine meisjes. had eens de fout gemaakt een meid van 21 voor volwassen te zien. had toch een nare bijsmaak dat alles wat we deden op goedkeuring was en mede gefinancieerd werd door een andere man (haar vader).quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar als een 16/ 17 jarige tegen mij aanrijdt en zegt mij te willen nemen, dan moet dat kunnen voor een keertje
Nouja, dat ligt dan ook aan die 21 jarige dan. Dan behoren ze wel het verstand te hebben. Met 16 jaar is dat idd nog zeer in twijfel te trekken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:45 schreef Epsix het volgende:
[..]
kweeniet. ik voel weinig voor kleine meisjes. had eens de fout gemaakt een meid van 21 voor volwassen te zien. had toch een nare bijsmaak dat alles wat we deden op goedkeuring was en mede gefinancieerd werd door een andere man (haar vader).
doe mij maar een echte vrouw
Ik verwacht counter postsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef Penisbaard het volgende:
Ik post hier even voor meer pics van 16-jarige meisjens.
pics??quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 15 en heeft enorme tieten.
Hey lekkertje, kom je ook zo naar het noorderplantsoen?!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:54 schreef Breathtaking het volgende:
Ja het is echt niet te doen zo warm hier! Maar op zich wel chill
dus niet zo huilen.
Nein! Ik moet mijn kamer opruimenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey lekkertje, kom je ook zo naar het noorderplantsoen?!![]()
![]()
Ik ga daar nu eem heen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn vriendin is 15 en heeft enorme tieten.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nein! Ik moet mijn kamer opruimen![]()
ga naar thuisthuis straks.
Maar zonse
Doodsverwensing, ban, slotje.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:00 schreef Cobra4 het volgende:
Als het 30 graden in je lichaam is ben je zo goed als dood. Doei.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
![]()
Ik ga daar nu eem heen
Valt meequote:
Omdat HSG-BOMBER beweerde dat 16-jarige meisjes slappe tieten hebbenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:53 schreef afcajos het volgende:
topicwending
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
En waarom de neuk post je je hyves en dan een link naar die gare foto's? Ik mis de link COMPLEET
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:53 schreef afcajos het volgende:
topicwending
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
En waarom de neuk post je je hyves en dan een link naar die gare foto's? Ik mis de link COMPLEET
Wtf jij bent echt een mongoolquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:54 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Omdat HSG-BOMBER beweerde dat 16-jarige meisjes slappe tieten hebben
Ik heb nog geen foto ontdekt op je hyves van een 16 jarig meisje met goede tieten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:54 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Omdat HSG-BOMBER beweerde dat 16-jarige meisjes slappe tieten hebben
Haha wat de kanker is dit nou weer danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:48 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Valt mee![]()
Kijkt u gerust mee in de albums op m'n Hyve![]()
http://woutvgelder.hyves.(...)_21_6_2010/6Ecbp4Zu/
en
http://woutvgelder.hyves.(...)ly_19_6_20/_i4OBbb3/
![]()
Tietjes bij meisjes![]()
![]()
Nee, jij bent lekkerquote:
Dit is geen slimme zetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:48 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Valt mee![]()
Kijkt u gerust mee in de albums op m'n Hyve![]()
http://woutvgelder.hyves.(...)_21_6_2010/6Ecbp4Zu/
en
http://woutvgelder.hyves.(...)ly_19_6_20/_i4OBbb3/
![]()
Tietjes bij meisjes![]()
![]()
Dit dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto ontdekt op je hyves van een 16 jarig meisje met goede tieten.
Of bedoel je die verlepte tepel van jezelf
Tja ach... zo hebben de Fokkers weer iets te doen hehquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
LUISTER NIET NAAR HSG, MIJN WAARDE FOKKERS KIJK AMKARR
[ afbeelding ]
Mensen die verneukte foto's van hunzelf postenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:03 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Nee, jij bent lekker![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat moet ik me voorstellen bij Penisbaardquote:
Jij woont ook in groningen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
![]()
Ik ga daar nu eem heen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:07 schreef afcajos het volgende:
Geachte geluidstechnicus. Vanwaar de drang om dit prachtige forum te vervuilen met foto's van jezelf
Ook hier kan je het weer niet laten: Niet weten hoe je de :') emoticon na doet in het echt..
Geloof me, mensen zitten hier niet op te wachten.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Mensen die verneukte foto's van hunzelf posten
Daar heb ik 't niet overquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:09 schreef Dennisweb het volgende:
Wout, je snapt toch zelf ook wel dat dit niet echt handige reclame voor ******** is hé?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:09 schreef kikoooooo het volgende:
Geluidstechnicus pleegt zojuist digitale zelfmoord
Valt reuze meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:10 schreef smegmanus het volgende:
Waarom zet je in godsnaam om de 2 dagen foto's op je hyves?
Dat is trouwens Gerben, niet ikquote:
Dat ben ik ook nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:11 schreef afcajos het volgende:
Niet te snel oordelen mensen. Wout kan ook lekker gek doen
[ afbeelding ]
Maar ik wel! Niet handig, een radio-eigenaar die even alle foto's van zichzelf op een forum zet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:10 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Daar heb ik 't niet over![]()
Fokkers zijn zoals ze zijn, en dan krijg je dit.
Ach.. ik gun ze ff een leuke midden, en binnen een week is dit topic weer dood
Preciesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:14 schreef afcajos het volgende:
Gerben, Laurens, WoutVolgens mij zijn het één dezelfde persoon.
Nee hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:14 schreef afcajos het volgende:
Gerben, Laurens, WoutVolgens mij zijn het één dezelfde persoon.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:19 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom man, gewoon waarom.Wat gaat er in je hoofd om als je zo'n foto maakt, man.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:15 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Maar ik wel! Niet handig, een radio-eigenaar die even alle foto's van zichzelf op een forum zet.
En je foto komt heus nog wel langer voorbij. Kijk naar AdvancedPower. Overal in KLB kom ik z'n foto tegen.
Smegmanus is lam (ik heb medelijden met jeequote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:23 schreef smegmanus het volgende:
Wie maakt er een bashtopic?? Ik ben te lam?
Ik zei het!quote:
Waarom maken ze geen bashtopicsubgezwel aanquote:
Mee eens.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
LUISTER NIET NAAR HSG, MIJN WAARDE FOKKERS KIJK AMKARR
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Bohhhh gek wat een baas is TS toch![]()
Goed topic weer !
quote:
Kneusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb een TR gedaan, dit kan echt niet langer zo.
Ja, de Lotto plunderde m'n rekeningquote:
Ik dus ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:49 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou die Jelle doen.![]()
![]()
![]()
![]()
JIj bent echt nog walgelijker dan je eruit ziet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:20 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Ik dus ook![]()
Wie wilt deze SM58 plopkap?
[ afbeelding ]
WTFquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:21 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
JIj bent echt nog walgelijker dan je eruit ziet.![]()
Imagine de geluidstechnicus & Jelle..
Oh is dat jelle , ik dacht dat anderequote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:23 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
WTF![]()
Nee, mijn poepert komt niks in
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:22 schreef Epsix het volgende:
[..]
![]()
een echte man wilt toch een echte vrouw?
Wacht ff... ik volg mezelf i.c.m. jou niet meerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:40 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
Oh is dat jelle , ik dacht dat andere
Mensen die foto's op slaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:44 schreef whitesosa het volgende:
Heeft al iemand voldoende foto's opgeslagen voor de nabije toekomst?
Nee hoor.quote:
Jij wilt gewoon vrienden scoren op deze manier.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:55 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Nee hoor.
Spit m'n Hyve maar eens flink door![]()
Daar staan er duizenden![]()
(Succes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|