Blue Suede Shoesquote:Op zondag 27 juni 2010 16:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het valt me nu pas op dat het dezelfde liedjes zijn...
Graag nog 6 liedjes over schoeisel.

Misschien had ik er:quote:Op zondag 27 juni 2010 16:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Blue Suede Shoes
Walking down the street with my Nikes on
Me Nikes
Goody Two Shoes
Old Brown Shoes
Sand in my shoes

Nou ja.. anders geef je mijn punt aan Grobbelquote:Op zondag 27 juni 2010 16:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Misschien had ik er:
a)Bij moeten zeggen dat ik ook de artiest wilde
b)Er een stuk of 15 moeten vragen
FRIEKIN+1
 Maakt niet zoveel uit.
 Maakt niet zoveel uit.  

Nee, het lag niet aan jouw antwoord maar aan mijn vraag.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:31 schreef friekin_ het volgende:
Nou ja.. anders geef je mijn punt aan GrobbelMaakt niet zoveel uit.

scoorde in 1997 een nummer 1-hit in de Mega Top 100 met "Er zal d'r altijd eentje winnen". Dit lied, gezongen met supporters van verschillende voetbalclubs, was een reactie op de slag bij Beverwijk, een gewelddadig treffen tussen voetbalsupporters waarbij Ajaxhooligan Carlo Picornie omkwam. Eerder dat jaar had
  scoorde in 1997 een nummer 1-hit in de Mega Top 100 met "Er zal d'r altijd eentje winnen". Dit lied, gezongen met supporters van verschillende voetbalclubs, was een reactie op de slag bij Beverwijk, een gewelddadig treffen tussen voetbalsupporters waarbij Ajaxhooligan Carlo Picornie omkwam. Eerder dat jaar had   een hitparadenotering met het nummer "Hep'ie luis?".
 een hitparadenotering met het nummer "Hep'ie luis?". ?
 ?

Grobbel + 1quote:Op zondag 27 juni 2010 16:54 schreef Grobbel het volgende:
René van der Gijp.

Was dat niet Melvin?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:24 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij stond het gewoon onder de naam Jiskefet in de hitlijsten...

En da's nou wel een erg goeie plaat. En ook erg goed live trouwens.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:39 schreef Grobbel het volgende:
Welke band nam in 2006 een album op genaamd 'Return the Gift', waarbij hun eigen klassiekers van 25 tot 30 jaar oude platen opnieuw werden opgenomen met moderne technieken?

Blue Oyster Cult?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:35 schreef Mark het volgende:
Ik ga voetbal kijken, en laat deze makkelijke voor jullie achter:
Wie?
[ afbeelding ]

quote:Op maandag 28 juni 2010 09:17 schreef WeezerButler het volgende:
Steppenwolf

Bizar. Die foto zag er namelijk uit alsof ie vandaag genomen had kunnen zijn, dus vandaar dat ik het in de verkeerde hoek zocht.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:37 schreef Mark het volgende:
[..]

Ik dacht dat die zanger wel heel herkenbaar was, maar gelukkig hoef ik geen hints naar de TT of andere motorzaken te maken
WeezerButler +1

quote:

Perez Hilton
 Perez Hilton   . Mochten ze voorheen nog niet 100% tot camp worden gerekend dan is dat nu zeker zo.
 . Mochten ze voorheen nog niet 100% tot camp worden gerekend dan is dat nu zeker zo. 

Perez hilton doet liever aan: Rocked to ur anus.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:00 schreef Grobbel het volgende:
Met een gastrol trouwens voorPerez Hilton
. Mochten ze voorheen nog niet 100% tot camp worden gerekend dan is dat nu zeker zo.

quote:Their first album, 3:47 EST, was released in September 1976 in North America to moderate reviews and found itself stalled, sales-wise, by Christmas of that year. The album had a Beatlesque sound, particularly in the song "Sub-Rosa Subway", but contained no biographical details, thus inspiring a rumour by Providence Journal reviewer Steve Smith in February 1977 that the album was an anonymous project by The Beatles. The rumour turned into a global phenomenon with Beatle fans being fed "clues" by radio stations and print media alike.
Their most famous song, "Calling Occupants of Interplanetary Craft (the Recognized Anthem of World Contact Day)", was covered by The Carpenters in 1977.
Their second album Hope included orchestral contributions by the London Symphony Orchestra, and is considered by most fans to be an equal, if not superior effort, compared to the first album. Sir Army Suit, their third album, is notable for the track "Silly Boys", which contains the entire lyrical portion of "Anus of Uranus" – a song from their first album – backwards-masked and interspersed between the song's normal lyrics.

Hoe bevalt het nieuwe stulpje?
 Hoe bevalt het nieuwe stulpje?

quote:Op maandag 28 juni 2010 13:42 schreef Litpho het volgende:
Klaatu toch?
 Litpho + 1
 Litpho + 1

Klaatu Barada Nikto!quote:

n00biedoobiedoo +1quote:Op maandag 28 juni 2010 13:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lindsey Buckingham

quote:Hear the one about Tina, some say she's much too loose
That came straight from a guy who claims he's tastin' her juice
Hear the one about Michael, some say he must be gay
I try to argue, but they said if he was straight he wouldn't move that way
Hear the one about Susan, some say she's just a tease
In a camisole she's six feet tall, she'll knock you to your knees

Wat van wie wederom?quote:Entered school when I was two
PhD'd that afternoon
Never entered any sports
Didn't look too good in shorts
Got divorced when I was four
I've seen everything there is
I've done everything there is
I've met everyone but Liz
Now I've even met ol' Liz
No time for relationship
Skip the foreplay, let 'er rip

Ik denk niet dat Sparks en Devo elkaar nodig hebben of elkaar in de weg zitten...quote:Op maandag 28 juni 2010 14:18 schreef minutenman het volgende:
devo - beat the clock
(sparks, maar het is devo in vermomming)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |