Blue Suede Shoesquote:Op zondag 27 juni 2010 16:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het valt me nu pas op dat het dezelfde liedjes zijn...
Graag nog 6 liedjes over schoeisel.

Misschien had ik er:quote:Op zondag 27 juni 2010 16:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Blue Suede Shoes
Walking down the street with my Nikes on
Me Nikes
Goody Two Shoes
Old Brown Shoes
Sand in my shoes

Nou ja.. anders geef je mijn punt aan Grobbelquote:Op zondag 27 juni 2010 16:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Misschien had ik er:
a)Bij moeten zeggen dat ik ook de artiest wilde
b)Er een stuk of 15 moeten vragen
FRIEKIN+1
 Maakt niet zoveel uit.
 Maakt niet zoveel uit.  

Nee, het lag niet aan jouw antwoord maar aan mijn vraag.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:31 schreef friekin_ het volgende:
Nou ja.. anders geef je mijn punt aan GrobbelMaakt niet zoveel uit.

scoorde in 1997 een nummer 1-hit in de Mega Top 100 met "Er zal d'r altijd eentje winnen". Dit lied, gezongen met supporters van verschillende voetbalclubs, was een reactie op de slag bij Beverwijk, een gewelddadig treffen tussen voetbalsupporters waarbij Ajaxhooligan Carlo Picornie omkwam. Eerder dat jaar had
  scoorde in 1997 een nummer 1-hit in de Mega Top 100 met "Er zal d'r altijd eentje winnen". Dit lied, gezongen met supporters van verschillende voetbalclubs, was een reactie op de slag bij Beverwijk, een gewelddadig treffen tussen voetbalsupporters waarbij Ajaxhooligan Carlo Picornie omkwam. Eerder dat jaar had   een hitparadenotering met het nummer "Hep'ie luis?".
 een hitparadenotering met het nummer "Hep'ie luis?". ?
 ?

Grobbel + 1quote:Op zondag 27 juni 2010 16:54 schreef Grobbel het volgende:
René van der Gijp.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |