Zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toen ik mijn iPhone 2G kreeg (al weer bijna 3 jaar geleden) was het eerste wat ik deed exact dat: op de grond laten vallen. Gelukkig niks ah handje, maar ik schrok me wel ff lam.
Same herequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Toen ik mijn iPhone 2G kreeg (al weer bijna 3 jaar geleden) was het eerste wat ik deed exact dat: op de grond laten vallen. Gelukkig niks ah handje, maar ik schrok me wel ff lam.
ik had mn iphone 1 dag. ik ging in bad en werd gebeld. laat zo die 2G in bad vallen. gelijk uit gezet. en hij doet t nog steeds.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
door zijn reacties bedoel je?quote:
Hij plakt ook artikelen die uit meerdere pagina's bestaan aan elkaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zie pas nu de nieuwe Safari Reader Functie in actie.
[ afbeelding ]
En als je er op klikt, krijg je dit.
[ afbeelding ]
Best hip.
Jep.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
door zijn reacties bedoel je?
als je vriendin niet bij je in bad zit moet je toch contact kunnen houden he?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Of je neemt je telefoon niet mee de badkamer in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |