Een heerlijk nummertje,quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:54 schreef kikoooooo het volgende:
Wtf man. Waarom is dat een hit?
Wat een KUTNUMMER. Met zo'n achterlijke DJ Boozy Woozy beat eronder
Klacht: Achterlijke kermis kutmuziek, en mensen die dit soort muziek leuk vinden
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:58 schreef Soohr het volgende:
[..]
Een heerlijk nummertje,
je klacht is onterecht
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:58 schreef Soohr het volgende:
[..]
Een heerlijk nummertje,
je klacht is onterecht
Is dit nu weer een hit dan? Dit nummer is al super oud man.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Er was nog geen topic over en ik had niet verwacht dat zulke oorkanker een hit zou worden.
ditquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:58 schreef Soohr het volgende:
[..]
Een heerlijk nummertje,
je klacht is onterecht
Ja en? Dat wordt het nummer niet beter van hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:00 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Is dit nu weer een hit dan? Dit nummer is al super oud man.
Nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef Soohr het volgende:
[..]
Was dit nummer zeker ook niet je smaak?
Hoe oud ben je man ? 7 ofzo ?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Stiekem moest ik gewoon echt lachen toen ik las "Dj Boozy Woozy"
Serieus, wie of wat is dat?
Check de youtubelink uit de OP. Dan ken je het wel weer. Die gast maakte dezelfde soort debielenkermisbeats als de beat onder dat We dont speak no Americanoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Stiekem moest ik gewoon echt lachen toen ik las "Dj Boozy Woozy"
Serieus, wie of wat is dat?
Neequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef Righteous het volgende:
Wat vindt jij dan mooi TS ?Ik bedoel dat nummer is toch chill als je met je auto in de file staat, raampje open en relaxen .
Ik Fok! via remote desktop en heb geen geluid, zal het thuis vanmiddag even luisterenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Check de youtubelink uit de OP. Dan ken je het wel weer. Die gast maakte dezelfde soort debielenkermisbeats als de beat onder dat We dont speak no Americano
Doe mij maar metaal, dat is tenminste muziek met echte instrumentenquote:
en dan vooral ook die intro jatten van NWAquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:54 schreef kikoooooo het volgende:
Klacht: Achterlijke kermis kutmuziek, en mensen die dit soort muziek leuk vinden
Jij wel ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:14 schreef Ritmo het volgende:
Lekker zomernummertje! Klacht onterecht.
dat is al meer de goede richting opquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef Soohr het volgende:
[..]
DAT is pas een kutnummerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:49 schreef psaexorp het volgende:
Wat een ontiegelijk kutnummer, klinkt overigens ook erg gejat
[..]
dat is al meer de goede richting op
quote:
Iddquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef Righteous het volgende:
[..]
Hoe oud ben je man ? 7 ofzo ?
2001 t/m 2003 was die shit tha bomb
Wat dacht je van Liberte, die verschikkelijke skihut hitquote:
Die is juist heerlijk als doelpunt-tune. Dreunt zo lekker door.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat dacht je van Liberte, die verschikkelijke skihut hit
Dit.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die is juist heerlijk als doelpunt-tune. Dreunt zo lekker door.
In de provincie zal ie t inderdaad goed doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
'De provincie'quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:28 schreef fathank het volgende:
[..]
In de provincie zal ie t inderdaad goed doen.
Ik hoef hem niet bij Feyenoord hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kankerslecht, origineel is veel beter.quote:
Hoezo een hit? Dat nummer is 85 jaar oud manquote:
Ik vind het echt een tof nummer.quote:
Dit.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het echt een tof nummer.
Kan je echt zo'n kek shuffle dansje op doen, met een Desperado in je hand.
Kuikens delven het
Morgen avond maar even uitproberen
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:52 schreef kutkabouter het volgende:
dat nummer is fucking geniaal in de kroeg
Dat was idd ook een bazennummer. Was een hit op een schoolfeest destijdsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Je had ook zo'n russisch deuntje met van die raketten die opstegen dat was ook zo konings
Ook zo'n kutnummer idd met al die haperingen erin en duizendmaal herhaalde samplesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef Soohr het volgende:
[..]
Voequote:
HahA, YESss!!z Eindelijk doet mijn tijdmachine het, ik ben 24 jaar terug in de tijd!>KIX!!quote:
'Een eigen stijl'quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doe mij maar metaal, dat is tenminste muziek met echte instrumentenwat draaien aan knopjes kan zelfs mijn oma nog
ik loop tenminste niet mee met de rest en heb mijn eigen stijl [ afbeelding ]
Die beats lijken totaal niet op elkaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:54 schreef kikoooooo het volgende:
Juistquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:56 schreef Mummiepak het volgende:
Terechte klacht, dit soort muziek moet plaatsmaken voor échte sterren van het kaliber Zanger Petro en Jeroen Stevens.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:56 schreef Mummiepak het volgende:
Terechte klacht, dit soort muziek moet plaatsmaken voor échte sterren van het kaliber Zanger Petro, Jeroen Stevens en Marco de Hollander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |