Dat was idd ook een bazennummer. Was een hit op een schoolfeest destijdsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]![]()
Je had ook zo'n russisch deuntje met van die raketten die opstegen dat was ook zo konings
Ook zo'n kutnummer idd met al die haperingen erin en duizendmaal herhaalde samplesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:02 schreef Soohr het volgende:
[..]
Was dit nummer zeker ook niet je smaak?
Voequote:
HahA, YESss!!z Eindelijk doet mijn tijdmachine het, ik ben 24 jaar terug in de tijd!>KIX!!quote:
'Een eigen stijl'quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doe mij maar metaal, dat is tenminste muziek met echte instrumentenwat draaien aan knopjes kan zelfs mijn oma nog
ik loop tenminste niet mee met de rest en heb mijn eigen stijl [ afbeelding ]
Die beats lijken totaal niet op elkaarquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:54 schreef kikoooooo het volgende:
Wtf man. Waarom is dat een hit?
Wat een KUTNUMMER. Met zo'n achterlijke DJ Boozy Woozy beat eronder
Klacht: Achterlijke kermis kutmuziek, en mensen die dit soort muziek leuk vinden
Juistquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:56 schreef Mummiepak het volgende:
Terechte klacht, dit soort muziek moet plaatsmaken voor échte sterren van het kaliber Zanger Petro en Jeroen Stevens.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:56 schreef Mummiepak het volgende:
Terechte klacht, dit soort muziek moet plaatsmaken voor échte sterren van het kaliber Zanger Petro, Jeroen Stevens en Marco de Hollander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |