SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 71% gewijzigd door tombolafan op 24-06-2010 23:29:40 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:22 schreef tombolafan het volgende:
Stelletje lapo-stelers in een ander forum dan je eigen
Ik moet zeggen; respect voor jullie remkunstenquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen; respect voor jullie remkunsten
Ik heb ook zinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Nou ja, wij zijn (ik in elk geval) gewend geraakt aan modjes die dwars door alle slotjes postenquote:
En anders maak je maar zinquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jouw post heeft zin en mijn post heeft een op.... ach, laat ook maar
Ja
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
! Het zou je moeder kunnen zijn!
(![]()
)
Ik ga zo heel gezellig onder het dekbedje kruipenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
Het wordt nog gezellig zo vlak voor middernacht
Oeh, das zeker gezellig, want daar lig ik alquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga zo heel gezellig onder het dekbedje kruipen
Schuif es opquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, das zeker gezellig, want daar lig ik al
Je doet het goed hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
Ingepingebipsebaps!
Erik, dat is je geraden ook![]()
Ik fok mobiel, wat een gehannes
Ik blijf de PI's missen als ik dat doe.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
Ingepingebipsebaps!
Erik, dat is je geraden ook![]()
Ik fok mobiel, wat een gehannes
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El![]()
Nog 1 werkweekie hierna zeker?![]()
Wanneer begin je officieel bij je nieuwe werkgevert?
quote:
Hihi nou alleen met kleurtje hoorde ik hier net.quote:
Wit mag ook. Mits goed / geen ondergoedquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi nou alleen met kleurtje hoorde ik hier net.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wit mag ook. Mits goed / geen ondergoed
Ik heb zwart, groen, paars, gebloemd en donker-ecru gekocht woensdagquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
trek geen ik herhaal GEEN witte aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zwart, groen, paars, gebloemd en donker-ecru gekocht woensdag![]()
Geen witSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, nou, na de opmerking van Ml ga ik maar eens kijken of ik niet toch een broek aandoequote:
Oh trouwens, het is de foute dag vandaag dus het kanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nou, na de opmerking van Ml ga ik maar eens kijken of ik niet toch een broek aandoe
* kras *
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zwart, groen, paars, gebloemd en donker-ecru gekocht woensdag![]()
Geen witSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah gebloemd! Die zijn leuk!!Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik ben bijna albino jaquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben bijna albino ja![]()
Dus ik ben lichtelijk sneu nu na je opmerking dat witte benen niet kunnen terwijl ik net roep dat ik een jurkje aan heb
Ja of je bent dan helemaal zo wit dat het bijna verblindend isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoho opmerking mannelijke collega'sniet de mijne ik trek gewoon een witte rok aan met blauwe bloemen dan lijken m'n benen toch nog een beetje bruin.
Nou, het maakt me niet (meer) uit hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoho opmerking mannelijke collega'sniet de mijne ik trek gewoon een witte rok aan met blauwe bloemen dan lijken m'n benen toch nog een beetje bruin.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja of je bent dan helemaal zo wit dat het bijna verblindend is
Oh, nu maak je ons nieuwsgierigquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:17 schreef Muis006 het volgende:
We are on fire, we have desires, but one is that way, one backstreet boy's gay
quote:
Ik luister Qmusicquote:
Het zou verboden moeten wordenquote:
Jullie gepost over een sms en ons nieuwsgierig makenquote:
Moet jij zeggenquote:
Teasequote:En ik snap het wel hoor, als ik zo dat SMSje zag
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
Of heet het eigenlijk nog wel SMS als er plaatjes bij zitten? Nee toch, dan is het MMS toch?
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
Gordon![]()
"Kon ik nog maar even bij je zijn"
Ik denk dan steeds aan 'kan er maar 1 de winnaar zijn' en dan heb ik weer Met Zijn Allen in mijn hoofdquote:
Ik ga er niet aan beginnen. Ik blijf trouw aan mn eigen playlist in Spotify, of anders de Top 500 van de 90s list, die heb ik ook ff in Spotify geramdquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk dan steeds aan 'kan er maar 1 de winnaar zijn' en dan heb ik weer Met Zijn Allen in mijn hoofd
Charmingquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nu is blijf bij mij van Gerard Joling en Andre Hazes
Banger Hart was niet op Qquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga er niet aan beginnen. Ik blijf trouw aan mn eigen playlist in Spotify, of anders de Top 500 van de 90s list, die heb ik ook ff in Spotify geramd
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
Whooooooooooooooooooooooooooo
WE'RE GOING TO IBIZA
Ik gilde met Bjork meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Banger Hart was niet op Q![]()
Die had ze in haar hoofd door jouw WOWWOWWOW
kon ik nog maar even bij je zijnquote:
Ja die is best nasty, ik hoorde hem laatst 's ochtends in de auto. En ik dacht 'huh, zingen ze dat nou échtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag gister een nieuwe clip van de Vengaboys met Perez Hilton, en de hele gayparade
Dat weet ikquote:
bang bang haaaaaaaaaaartquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Banger Hart was niet op Q![]()
Die had ze in haar hoofd door jouw WOWWOWWOW
"I'm in a rocket to Uranus" toch ofzo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die is best nasty, ik hoorde hem laatst 's ochtends in de auto. En ik dacht 'huh, zingen ze dat nou écht'
Ja zoietsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"I'm in a rocket to Uranus" toch ofzo?
Oehoeoehhh, I don't seem to mindquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
Oehoehhh this could get messy.
Zo, dat was mijn muzikale bijdrage hedenochtend!
Das Alanisquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
Oehoehhh this could get messy.
Zo, dat was mijn muzikale bijdrage hedenochtend!
Tombo, jij begrijpt me helemaalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat weet ik
Maar DAARDOOR kreeg Muis Banger Hart in haar hoofd
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die is best nasty, ik hoorde hem laatst 's ochtends in de auto. En ik dacht 'huh, zingen ze dat nou écht'
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"I'm in a rocket to Uranus" toch ofzo?
Nou ja het nummer heet 'Im on a rocket to Uranus'quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had de tv te zacht om de tekst te horen, maar heb 2 keer moeten knipperen toen ik het zoveelste leren pakje zagEn toen ben ik al voorbij gaan zappen. Wat zingen ze dan?
Ik snap serieus niet dat ze dan niet "Saturnus" doenquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja het nummer heet 'Im on a rocket to Uranus'![]()
Ik heb de clip niet gezien en ik denk dat ik dat ook maar zo ga houden
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet dat ze dan niet "Saturnus" doen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tombo, jij begrijpt me helemaalyou complete me
Ja, ik weet ook wel dat Uranus meer humor isquote:
And overlook this supposed crimequote:
Oh ja das wel dom. Alsof je zelf niet weet hoe dat opgevat gaat worden, zeker als je een clipje maakt met Perez Hiltonquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook wel dat Uranus meer humor is![]()
Maar ze liepen zelf meteen te zeuren dat er grapjes over gemaakt werden, en DAN vind ik het stom
Ja ze hebben niet bewust gekozen voor kortharige lesbo's met vetrolbuik en kerels en leren pakjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja das wel dom. Alsof je zelf niet weet hoe dat opgevat gaat worden, zeker als je een clipje maakt met Perez Hilton
Niemand weet het, behalve wij tweequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
We fastforwarden een paar jaaaaar laterrrrrrrrrrrrrrrrr
Dezelfde als in 'You Oughta Know'?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:02 schreef tombolafan het volgende:
Zou er nou echt iemand bestaan die de hoofdpersoon van dat liedje is?
Ken jij 'De Schemering' niet dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:04 schreef Muis006 het volgende:
Weet je, ik snap dat nummer van Guus niet echt, want eerst zingt íe "het is 2 uur 's nachts, we liggen op bed" en vervolgens "een schemering, de radio zacht" maar dat kan toch niet om 2 uur 's nachts
Mijn zus zegt: misschien is schemering een eufemisme voor een seksuele positie.
Maar ik twijfel nog steeds
Leuke man is dat danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dezelfde als in 'You Oughta Know'?![]()
Wat een gemis!quote:Ken jij 'De Schemering' niet dan?
Zeker iets uit 'Kama Sutra for the Elderly'quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dezelfde als in 'You Oughta Know'?![]()
[..]
Ken jij 'De Schemering' niet dan?
Nee juist niet. Heel hip jong standjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeker iets uit 'Kama Sutra for the Elderly'
Kunnen ze er nog uitvliegen dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
Word nog spannend vanmiddag voor España
Ja volgens mij hebben het zelfs niet eens geheel meer in eigen hand. Als Zwitserland van Honduras wint dan kunnen ze zo maar pech hebben dacht ikquote:
Want Spanje heeft met 0-1 verloren van Zwitserland. En al winnen ze beide hun wedstrijd vandaag dan staan 3 ploegen op 6 punten, en volgens mij (dacht ik) valt Spanje dan buiten de bootquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja volgens mij hebben het zelfs niet eens geheel meer in eigen hand. Als Zwitserland van Honduras wint dan kunnen ze zo maar pech hebben dacht ik
Oh ja, dat is die lastige poulequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want Spanje heeft met 0-1 verloren van Zwitserland. En al winnen ze beide hun wedstrijd vandaag dan staan 3 ploegen op 6 punten, en volgens mij (dacht ik) valt Spanje dan buiten de boot
Ja maar Zwitserland heeft een aanzienlijke makkelijkere wedstrijd, en er zit dus maar 1 doelpuntje verschil in qua doelsaldo. Dus als Spanje punten morst dan kan Zwitserland ze pakken, of als Zwitserland gewoon gewoon met een doelpunt meer wint dan Spanjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
Spanje hoeft vanavond pas zie ik
Maar Spanje staat boven Zwitserland in de poule nu, dus als ze met gelijke cijfers winnen dan gaat Spanje door denk ik?
http://nos.nl/wk2010/landen/chili/
Ja okee, maar dan hebben ze het toch nog wel een beetje in eigen hand? En als Spanje met grote cijfers wint van Chili EN Zwitserland wint dan kan Chili misschien zelfs nog afvallen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar Zwitserland heeft een aanzienlijke makkelijkere wedstrijd, en er zit dus maar 1 doelpuntje verschil in qua doelsaldo. Dus als Spanje punten morst dan kan Zwitserland ze pakken, of als Zwitserland gewoon gewoon met een doelpunt meer wint dan Spanje
Jup in theorie wel. Ik let wel weer op de groene bolletjes. Het is toch zo onvoorspelbaar met zoveel teams die dicht bij elkaar zitten. En dan komt het weer op doelsaldo en is een doelpunt van welk team dan ook vaak weer direct van invloed op de 2 á 3 andere teamsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja okee, maar dan hebben ze het toch nog wel een beetje in eigen hand? En als Spanje met grote cijfers wint van Chili EN Zwitserland wint dan kan Chili misschien zelfs nog afvallen?
Zou zelfs Honduras nog door kunnen dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup in theorie wel. Ik let wel weer op de groene bolletjes. Het is toch zo onvoorspelbaar met zoveel teams die dicht bij elkaar zitten. En dan komt het weer op doelsaldo en is een doelpunt van welk team dan ook vaak weer direct van invloed op de 2 á 3 andere teams![]()
Spannendquote:Zelfde in die andere poule, Ivoorkust moet tegen Noord-Korea, en Ivoorkust kan in theorie nog door, als Portugal verliest van Brazilie. Alleen door die 7-0 van Portugal tegen Noord-korea moet Ivoorkust dan wel even met 8-0 winnen van Noord-Korea.
Of Portugal met 8-0 verliezen van Brazilie
Volgens mij welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou zelfs Honduras nog door kunnen dan eigenlijk?
Dat dacht ik al (ik had alleen geen zin om het uit te rekenenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij wel![]()
het is nu:
Chili - 6
Spanje - 3
Zwitserland - 3
Honduras - 0
Dus als Spanje verliest, en Honduras met dikke cijfers van Zwitserland wint dan is het:
Chili - 9
Spanje - 3
Zwitserland - 3
Honduras - 3
Dus dan zouden ze in theorie nog op doelsaldo 2e kunnen worden
Nou, ik bedenk me net dat het vanavond dus wel spannend wordt, dus dat ik wel ga kijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
Ik ga een voetbalvrije avond houden. Met ijs.
Flurry?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
Tegels? Of drinkt hij siroop?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zal ff lunsjjj maken voor mien papsie en ikke.
Hij heeft de plaksmaak te pakken
Nee sorry.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben vanavond thuis, met Katjangnoten, hoor ik er nu bij?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:57 schreef tombolafan het volgende:
Zo, ik heb weer iets gehoord over de vader van mn oppaskindje dat ik niet wilde weten...
Oppaskindje zit achterin de auto:
"Mijn papa is heel sterk, want hij heeft stierenballen"
Ik moest ook heel hard lachenquote:
Ja, dat hoop ik wel jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mag toch hopen dat hij spierballen bedoelt?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moest ook heel hard lachen
Maar dat kan dan weer niet te hard, want dat hebben ze heel goed door
Dus als ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi slimmerdjes.
Ow mijn smileys doen het hier niet overigens dus mocht je denken wat doet ze
Ik moet misschien toch eens iets aan mn wanhopige imago doenquote:Ik heb een man van 31 uit [woonplaats] in de aanbieding. Is dat wat? Wil je niet opdringen ofzo hoor
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus als ik
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tegen je doe heb je dat niet door?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG zijn ze bang dat je overblijft ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
OMG
Ik krijg een berichtje van een neef:
[..]
Ik moet misschien toch eens iets aan mn wanhopige imago doen
QFTquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:10 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dan kun je deze quoten en dan weet je alle codes
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
OMG
[..]
Kennelijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG zijn ze bang dat je overblijft ofzo
Gewoon goed op FOK! zoeken, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
OMG
[..]
Ja rebound-seks is idd de beste basis voor een relatiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kennelijk
* kras *
Ik denk eigenlijk eerder dat ze bang zijn dat HIJ overblijft
En nu ik weer "beschikbaar" ben hebben ze hoop denk ik
Mn zusje kwam gister ook al een collega "voorstellen" en mn vriendin net op MSN; 'weet je nog dat ik van die leuke collega vertelde? hij is nog vrij...'
Om me te troosten ofzo denk ik
Nee joh!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heb je terug gestuurd "mms eens een foto"
Ook niet aan vrouwen, mocht er een grapjas aanwezig zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh!
Ik moet niet denken aan mannen nu
Ik denk altijd aan vrouwenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook niet aan vrouwen, mocht er een grapjas aanwezig zijn
* kijkt eens goed om zich heen *quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon goed op FOK! zoeken, heb ik ook gedaan
Nou, idd...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja rebound-seks is idd de beste basis voor een relatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het zijn allemaal mannen die "zo graag een relatie willen"
Ja, nou, ik wil liever iemand die "zo graag mij wil"
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Prima, maar ik dus nietquote:
En dat lijkt me een betere basis, mits je hem ook wiltquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef tombolafan het volgende:
Ja das ook zo, anders voelt het ook zo alsof ze maar 'genoegen met je nemen' omdat ze om een relatie verlegen zittenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* kijkt eens goed om zich heen *
[..]
Nou, idd...
En het zijn allemaal mannen die "zo graag een relatie willen"
Nou, daaromquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das ook zo, anders voelt het ook zo alsof ze maar 'genoegen met je nemen' omdat ze om een relatie verlegen zitten
Vast wel, als ik groot ben ofzoquote:
Dat zeiden ze tegen mij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeiden ze tegen mij ookJa, en iedereen zegt nu de hele tijd "je komt er wel overheen" en "over een tijdje voel je je beter" etc...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk en aardig allemaal, maar dat helpt niks
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Net als dat mannen aanbieden dusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en iedereen zegt nu de hele tijd "je komt er wel overheen" en "over een tijdje voel je je beter" etc...
Het helpt ook geen flikker. de tijd zal het leren. En anders maar niet, toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en iedereen zegt nu de hele tijd "je komt er wel overheen" en "over een tijdje voel je je beter" etc...
Ach ze bedoelen het goed natuurlijk he... Maar irritant wordt het wel iddquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Nee kan me voorstellen dat het irritant word. Alsof je zelf geen leuke kerel kan ontmoeten en je uitgehuwelijkt moet worden ofzo
Eh... Nou ja, als ik me over een jaar niet beter voel dan wil ik wel uitgehuwelijkt worden hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het helpt ook geen flikker. de tijd zal het leren. En anders maar niet, toch?
Zit jij me nou gewoon de prostitutie in te praten!?quote:
Neehee dat programma van BNNquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zit jij me nou gewoon de prostitutie in te praten!?
Oh okeequote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neehee dat programma van BNNmet Valerio en Dennis Storm.
Ja!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh okee![]()
En dat houdt in?
Ik kan me natuurlijk ook opgeven als nieuwe vrouw voor Mark Rutte
Dan kan je speeddatenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh okee![]()
En dat houdt in?
Ik kan me natuurlijk ook opgeven als nieuwe vrouw voor Mark Rutte
Take me out!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Greys het volgende:
Of voor dat programma met Eddy Zoey.
(wat een kutprogramma
)
Dat gaat BNN doenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ze moeten een Nederlandse The Bachelor doen met Rutte!
Take me out! Gelukkig is dat niet ondertiteld.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Greys het volgende:
Of voor dat programma met Eddy Zoey.
(wat een kutprogramma
)
Op tv?quote:
Echt?quote:En volgens mij moet je iets meer testosteron hebben om de aandacht van mr. Rutte te trekken.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
OMG
[..]
Dat zou me echt een topprogramma worden met giga kijkcijfers, als Rutte daaraan meedeed als The Bachelor!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Take me out!
Daar wilde mn zusje me ooit voor opgeven
Ik vind het wel lollig altijd om te zien hoor
[..]
Dat gaat BNN doen
Alleen zonder medewerking van Rutte
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou me echt een topprogramma worden met giga kijkcijfers, als Rutte daaraan meedeed als The Bachelor!
Alleen ik denk niet dat hij er op zit te wachten om publiekelijk te gaan zitten vozen in een jacuzzi enzo
Jammer. Ik had aan de buis gekluisterd gezeten!
Ik pak helemaal niemand aanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Grmppff pak eerst die van 27 van mij dan eens aan
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef Cat22 het volgende:
Thuis! Vandaag voor de eerste keer mijn eigen route gereden, was leuk en meteen weer bekend.![]()
Meteen maar voorraad ingeslagen op kantoor. Overschoentjeshandalcohol
handschoenen
.
Daarna boodschapjes gedaan en onder andere verse asperges en aardbeitjes.De aardbeitjes mogen samen met de rabarber in de pan gaan wonen.
![]()
Thuisgekomen 3 stuiterende kittens losgelaten (zelfs Blue durft nu de kamer door!) en op de voicemail fan 3 van Anna gehoord. Die kan wel van de site af, komt vast goed terecht.
Maar volgens Muis moeten er dan mannen meedoen...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou me echt een topprogramma worden met giga kijkcijfers, als Rutte daaraan meedeed als The Bachelor!
Alleen ik denk niet dat hij er op zit te wachten om publiekelijk te gaan zitten vozen in een jacuzzi enzo
Jammer. Ik had aan de buis gekluisterd gezeten!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik pak helemaal niemand aan
Op dit moment is mn hart bezet (en dat zou voor hem ook niet eerlijk zijn he)
Dan kan je hem denk ik beter aan Rutte koppelen. Als hij alleen te porren is voor mannen in te strakke broekjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nopeen het was ook niet serieus bedoeld.
Moet bekennen dat na 3 uitnodigingen voor etentjes en verschillende pogingen mee naar café oid te krijgen het wel stopt bij ons.
Mijn Mr krijgt hem alleen mee naar de Tour enzovoorts geloof ik
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kan je hem denk ik beter aan Rutte koppelen. Als hij alleen te porren is voor mannen in te strakke broekjes
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ja precies, wat Pino Pheno, Peen, Ph. P. zegt.
Ik heb het een paar keer gezien toen het net nieuw was, ruim een jaar geleden, maar er doen ook nooit leuke mannen meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Take me out!
Daar wilde mn zusje me ooit voor opgeven
Ik vind het wel lollig altijd om te zien hoor
quote:
Met homo's is af en toe zo heerlijk valse-nichterigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gezien toen het net nieuw was, ruim een jaar geleden, maar er doen ook nooit leuke mannen mee![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi dan maar dat je koppelpoging met mij niet lukteHad ik met een man gezeten die op mannen valt
[..]
Met homo's is af en toe zo heerlijk valse-nichterig
[..]
Met homo's is af en toe zo heerlijk valse-nichterig
Alleen als ik te veel gezopen heb.quote:
Wanneer is dat?quote:
Na sake, denk ik. Bier drink ik nietquote:
Blue FTW!!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef Cat22 het volgende:
Thuis! Vandaag voor de eerste keer mijn eigen route gereden, was leuk en meteen weer bekend.![]()
Meteen maar voorraad ingeslagen op kantoor. Overschoentjeshandalcohol
handschoenen
.
Daarna boodschapjes gedaan en onder andere verse asperges en aardbeitjes.De aardbeitjes mogen samen met de rabarber in de pan gaan wonen.
![]()
Thuisgekomen 3 stuiterende kittens losgelaten (zelfs Blue durft nu de kamer door!) en op de voicemail fan 3 van Anna gehoord. Die kan wel van de site af, komt vast goed terecht.
Het gaat prima met ze, ik moet nog mooie foto's maken en dan zet ik ze ergens volgende week erop. Hihi, zo lollig, zo'n klein blond kitten wat dapper door de groooote kamer sjouwt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Blue FTW!!!!
Wanneer mogen die 3 op de site?
Leuk, fijn dat alles goed gaatquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het gaat prima met ze, ik moet nog mooie foto's maken en dan zet ik ze ergens volgende week erop. Hihi, zo lollig, zo'n klein blond kitten wat dapper door de groooote kamer sjouwt.
Ik heb geen idee, ik val sowieso niet op mquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Rutte gewoon hetero is. Anders wisten ze dat vast bij BNN en gingen ze een man ipv vrouw voor hem zoeken
Hoezo zou BNN dat dan moeten weten? Als hij er niet voor uitkomt...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Rutte gewoon hetero is. Anders wisten ze dat vast bij BNN en gingen ze een man ipv vrouw voor hem zoeken
Nou ja, dat was een plan jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo zou BNN dat dan moeten weten? Als hij er niet voor uitkomt...
En gaan ze serieus een vrouw voor hem zoeken dan?
ach gossiequote:
Oeh, in de 1e minuut een corner voor Brazilie, en in de 2e minuut weer één!quote:
Gezelligquote:
Portugal dus in theorie als ze verliezen en Ivoorkust met meer dan 8 doelpunten wint ofzo. Brazilie sowieso niet volgens mij.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Kan Portugal of Brazilie nog uitgeschakeld worden btw?
Oh ja, dat had je al gezegdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Portugal dus in theorie als ze verliezen en Ivoorkust met meer dan 8 doelpunten wint ofzo. Brazilie sowieso niet volgens mij.
Maar het is dus wel gewoon 99,99999% zeker dat deze 3 teams doorgaan
Nou idd!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:28 schreef Loveless85 het volgende:
Word Brazilie ff flink gematst met die gele kaart
Ik denk al misschien bedoel je er 1 van vanavond ofzoquote:
Nou idd!!! Terechte kaart (mag zelfs rood zijn van mijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
OMG wat zijn het toch smerige jankzakken die portugezen.
Zoals Johan Derksen al zei, als je Portugal kijkt ben je binnen 10 minuten voor de tegenstander door al die theatrale schwalbes en gesmeek om kaarten te geven.
Ja dat vind ik wel echt weer goed. Zo hebben de Duitsers ook al paar gele kaarten gehad. Zodra je een schwalbe doet; meteen geelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk al misschien bedoel je er 1 van vanavond ofzoik ben vrouw he
[..]
Nou idd!!! Terechte kaart (mag zelfs rood zijn van mij) En Ronaldo buitenspel
Vind ik ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel echt weer goed. Zo hebben de Duitsers ook al paar gele kaarten gehad. Zodra je een schwalbe doet; meteen geel
Na de pouleronde worden gele kaarten kwijtgescholden dacht ik toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
Laat hem trouwens maar lekker kaarten trekken![]()
Een van die 2 zal onze tegenstander zijn als we de kwartfinales halen
Nee pas na de kwartfinalesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Na de pouleronde worden gele kaarten kwijtgescholden dacht ik toch?
We hebben er zelf toch ook al een aantal?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
Laat hem trouwens maar lekker kaarten trekken![]()
Een van die 2 zal onze tegenstander zijn als we de kwartfinales halen
maar niet zoveel als er nu gegeven worden volgens mijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hebben er zelf toch ook al een aantal?
ohquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, bij Nederland hebben er ook 6 van de 11 basisspelers nu een kaart geloof ik
Geen idee, was ook zo'n festijn toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
7 gele kaarten. Hoeveel hadden wij er vorig WK tegen Portugal ook alweer?
Laat die 2 elkaar zoveel mogelijk afmatten, lens schoppen en kaarten aannaaienquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, was ook zo'n festijn toch?
wij 7 en zij 9quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, was ook zo'n festijn toch?
5 in de eerste helft en 11 in de tweedequote:
quote:
alle roden waren 2x geel iddquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Portugal 2 rode en 9 gele toen, en Nederland 2 rode en 7 gele![]()
Waarvan de meeste rode volgens mij gewoon 2x geel was
Kan wel Valentin Ivanov heet iequote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:49 schreef Koen66 het volgende:
Was dat niet een of andere Russische scheidsrechter toen, POR-NED
What's up?? Weinig, behalve dat ik op m'n werk zit nogquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop voor winst van Brazilië, gewoon voor het idee![]()
[..]
Helleuah!What's up?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
What's up?? Weinig, behalve dat ik op m'n werk zit nog
Gelukkig is het aardig koel, heb de airco net wat lager getrapt zelfsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gelukkig is het aardig koel, heb de airco net wat lager getrapt zelfs
Technisch gezien wel tot 19:00 (was door omstandigheden pas om 10:30 binnen)quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh dan valt het meeTot hoe laat moet je?
quote:
Eet ze en have funquote:
Oh god, hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |