Ik gilde met Bjork meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Banger Hart was niet op Q![]()
Die had ze in haar hoofd door jouw WOWWOWWOW
kon ik nog maar even bij je zijnquote:
Ja die is best nasty, ik hoorde hem laatst 's ochtends in de auto. En ik dacht 'huh, zingen ze dat nou échtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag gister een nieuwe clip van de Vengaboys met Perez Hilton, en de hele gayparade
Dat weet ikquote:
bang bang haaaaaaaaaaartquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Banger Hart was niet op Q![]()
Die had ze in haar hoofd door jouw WOWWOWWOW
"I'm in a rocket to Uranus" toch ofzo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die is best nasty, ik hoorde hem laatst 's ochtends in de auto. En ik dacht 'huh, zingen ze dat nou écht'
Ja zoietsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"I'm in a rocket to Uranus" toch ofzo?
Oehoeoehhh, I don't seem to mindquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
Oehoehhh this could get messy.
Zo, dat was mijn muzikale bijdrage hedenochtend!
Das Alanisquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
Oehoehhh this could get messy.
Zo, dat was mijn muzikale bijdrage hedenochtend!
Tombo, jij begrijpt me helemaalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat weet ik
Maar DAARDOOR kreeg Muis Banger Hart in haar hoofd
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die is best nasty, ik hoorde hem laatst 's ochtends in de auto. En ik dacht 'huh, zingen ze dat nou écht'
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"I'm in a rocket to Uranus" toch ofzo?
Nou ja het nummer heet 'Im on a rocket to Uranus'quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had de tv te zacht om de tekst te horen, maar heb 2 keer moeten knipperen toen ik het zoveelste leren pakje zagEn toen ben ik al voorbij gaan zappen. Wat zingen ze dan?
Ik snap serieus niet dat ze dan niet "Saturnus" doenquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja het nummer heet 'Im on a rocket to Uranus'![]()
Ik heb de clip niet gezien en ik denk dat ik dat ook maar zo ga houden
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet dat ze dan niet "Saturnus" doen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tombo, jij begrijpt me helemaalyou complete me
Ja, ik weet ook wel dat Uranus meer humor isquote:
And overlook this supposed crimequote:
Oh ja das wel dom. Alsof je zelf niet weet hoe dat opgevat gaat worden, zeker als je een clipje maakt met Perez Hiltonquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook wel dat Uranus meer humor is![]()
Maar ze liepen zelf meteen te zeuren dat er grapjes over gemaakt werden, en DAN vind ik het stom
Ja ze hebben niet bewust gekozen voor kortharige lesbo's met vetrolbuik en kerels en leren pakjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja das wel dom. Alsof je zelf niet weet hoe dat opgevat gaat worden, zeker als je een clipje maakt met Perez Hilton
Niemand weet het, behalve wij tweequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
We fastforwarden een paar jaaaaar laterrrrrrrrrrrrrrrrr
Dezelfde als in 'You Oughta Know'?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:02 schreef tombolafan het volgende:
Zou er nou echt iemand bestaan die de hoofdpersoon van dat liedje is?
Ken jij 'De Schemering' niet dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:04 schreef Muis006 het volgende:
Weet je, ik snap dat nummer van Guus niet echt, want eerst zingt íe "het is 2 uur 's nachts, we liggen op bed" en vervolgens "een schemering, de radio zacht" maar dat kan toch niet om 2 uur 's nachts
Mijn zus zegt: misschien is schemering een eufemisme voor een seksuele positie.
Maar ik twijfel nog steeds
Leuke man is dat danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dezelfde als in 'You Oughta Know'?![]()
Wat een gemis!quote:Ken jij 'De Schemering' niet dan?
Zeker iets uit 'Kama Sutra for the Elderly'quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dezelfde als in 'You Oughta Know'?![]()
[..]
Ken jij 'De Schemering' niet dan?
Nee juist niet. Heel hip jong standjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeker iets uit 'Kama Sutra for the Elderly'
Kunnen ze er nog uitvliegen dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
Word nog spannend vanmiddag voor Espańa
Ja volgens mij hebben het zelfs niet eens geheel meer in eigen hand. Als Zwitserland van Honduras wint dan kunnen ze zo maar pech hebben dacht ikquote:
Want Spanje heeft met 0-1 verloren van Zwitserland. En al winnen ze beide hun wedstrijd vandaag dan staan 3 ploegen op 6 punten, en volgens mij (dacht ik) valt Spanje dan buiten de bootquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja volgens mij hebben het zelfs niet eens geheel meer in eigen hand. Als Zwitserland van Honduras wint dan kunnen ze zo maar pech hebben dacht ik
Oh ja, dat is die lastige poulequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want Spanje heeft met 0-1 verloren van Zwitserland. En al winnen ze beide hun wedstrijd vandaag dan staan 3 ploegen op 6 punten, en volgens mij (dacht ik) valt Spanje dan buiten de boot
Ja maar Zwitserland heeft een aanzienlijke makkelijkere wedstrijd, en er zit dus maar 1 doelpuntje verschil in qua doelsaldo. Dus als Spanje punten morst dan kan Zwitserland ze pakken, of als Zwitserland gewoon gewoon met een doelpunt meer wint dan Spanjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
Spanje hoeft vanavond pas zie ik
Maar Spanje staat boven Zwitserland in de poule nu, dus als ze met gelijke cijfers winnen dan gaat Spanje door denk ik?
http://nos.nl/wk2010/landen/chili/
Ja okee, maar dan hebben ze het toch nog wel een beetje in eigen hand? En als Spanje met grote cijfers wint van Chili EN Zwitserland wint dan kan Chili misschien zelfs nog afvallen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar Zwitserland heeft een aanzienlijke makkelijkere wedstrijd, en er zit dus maar 1 doelpuntje verschil in qua doelsaldo. Dus als Spanje punten morst dan kan Zwitserland ze pakken, of als Zwitserland gewoon gewoon met een doelpunt meer wint dan Spanje
Jup in theorie wel. Ik let wel weer op de groene bolletjes. Het is toch zo onvoorspelbaar met zoveel teams die dicht bij elkaar zitten. En dan komt het weer op doelsaldo en is een doelpunt van welk team dan ook vaak weer direct van invloed op de 2 á 3 andere teamsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja okee, maar dan hebben ze het toch nog wel een beetje in eigen hand? En als Spanje met grote cijfers wint van Chili EN Zwitserland wint dan kan Chili misschien zelfs nog afvallen?
Zou zelfs Honduras nog door kunnen dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup in theorie wel. Ik let wel weer op de groene bolletjes. Het is toch zo onvoorspelbaar met zoveel teams die dicht bij elkaar zitten. En dan komt het weer op doelsaldo en is een doelpunt van welk team dan ook vaak weer direct van invloed op de 2 á 3 andere teams![]()
Spannendquote:Zelfde in die andere poule, Ivoorkust moet tegen Noord-Korea, en Ivoorkust kan in theorie nog door, als Portugal verliest van Brazilie. Alleen door die 7-0 van Portugal tegen Noord-korea moet Ivoorkust dan wel even met 8-0 winnen van Noord-Korea.
Of Portugal met 8-0 verliezen van Brazilie
Volgens mij welquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou zelfs Honduras nog door kunnen dan eigenlijk?
Dat dacht ik al (ik had alleen geen zin om het uit te rekenenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij wel![]()
het is nu:
Chili - 6
Spanje - 3
Zwitserland - 3
Honduras - 0
Dus als Spanje verliest, en Honduras met dikke cijfers van Zwitserland wint dan is het:
Chili - 9
Spanje - 3
Zwitserland - 3
Honduras - 3
Dus dan zouden ze in theorie nog op doelsaldo 2e kunnen worden
Nou, ik bedenk me net dat het vanavond dus wel spannend wordt, dus dat ik wel ga kijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
Ik ga een voetbalvrije avond houden. Met ijs.
Flurry?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
Tegels? Of drinkt hij siroop?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zal ff lunsjjj maken voor mien papsie en ikke.
Hij heeft de plaksmaak te pakken
Nee sorry.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben vanavond thuis, met Katjangnoten, hoor ik er nu bij?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:57 schreef tombolafan het volgende:
Zo, ik heb weer iets gehoord over de vader van mn oppaskindje dat ik niet wilde weten...
Oppaskindje zit achterin de auto:
"Mijn papa is heel sterk, want hij heeft stierenballen"
Ik moest ook heel hard lachenquote:
Ja, dat hoop ik wel jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:01 schreef Loveless85 het volgende:
Ik mag toch hopen dat hij spierballen bedoelt?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moest ook heel hard lachen
Maar dat kan dan weer niet te hard, want dat hebben ze heel goed door
Dus als ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi slimmerdjes.
Ow mijn smileys doen het hier niet overigens dus mocht je denken wat doet ze
Ik moet misschien toch eens iets aan mn wanhopige imago doenquote:Ik heb een man van 31 uit [woonplaats] in de aanbieding. Is dat wat? Wil je niet opdringen ofzo hoor
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus als ik
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tegen je doe heb je dat niet door?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG zijn ze bang dat je overblijft ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
OMG
Ik krijg een berichtje van een neef:
[..]
Ik moet misschien toch eens iets aan mn wanhopige imago doen
QFTquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:10 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, dan kun je deze quoten en dan weet je alle codes
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
OMG
[..]
Kennelijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG zijn ze bang dat je overblijft ofzo
Gewoon goed op FOK! zoeken, heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
OMG
[..]
Ja rebound-seks is idd de beste basis voor een relatiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kennelijk
* kras *
Ik denk eigenlijk eerder dat ze bang zijn dat HIJ overblijft
En nu ik weer "beschikbaar" ben hebben ze hoop denk ik
Mn zusje kwam gister ook al een collega "voorstellen" en mn vriendin net op MSN; 'weet je nog dat ik van die leuke collega vertelde? hij is nog vrij...'
Om me te troosten ofzo denk ik
Nee joh!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heb je terug gestuurd "mms eens een foto"
Ook niet aan vrouwen, mocht er een grapjas aanwezig zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh!
Ik moet niet denken aan mannen nu
Ik denk altijd aan vrouwenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook niet aan vrouwen, mocht er een grapjas aanwezig zijn
* kijkt eens goed om zich heen *quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon goed op FOK! zoeken, heb ik ook gedaan
Nou, idd...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja rebound-seks is idd de beste basis voor een relatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het zijn allemaal mannen die "zo graag een relatie willen"
Ja, nou, ik wil liever iemand die "zo graag mij wil"
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Prima, maar ik dus nietquote:
En dat lijkt me een betere basis, mits je hem ook wiltquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef tombolafan het volgende:
Ja das ook zo, anders voelt het ook zo alsof ze maar 'genoegen met je nemen' omdat ze om een relatie verlegen zittenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* kijkt eens goed om zich heen *
[..]
Nou, idd...
En het zijn allemaal mannen die "zo graag een relatie willen"
Nou, daaromquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja das ook zo, anders voelt het ook zo alsof ze maar 'genoegen met je nemen' omdat ze om een relatie verlegen zitten
Vast wel, als ik groot ben ofzoquote:
Dat zeiden ze tegen mij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeiden ze tegen mij ookJa, en iedereen zegt nu de hele tijd "je komt er wel overheen" en "over een tijdje voel je je beter" etc...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk en aardig allemaal, maar dat helpt niks
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Net als dat mannen aanbieden dusquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en iedereen zegt nu de hele tijd "je komt er wel overheen" en "over een tijdje voel je je beter" etc...
Het helpt ook geen flikker. de tijd zal het leren. En anders maar niet, toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en iedereen zegt nu de hele tijd "je komt er wel overheen" en "over een tijdje voel je je beter" etc...
Ach ze bedoelen het goed natuurlijk he... Maar irritant wordt het wel iddquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Nee kan me voorstellen dat het irritant word. Alsof je zelf geen leuke kerel kan ontmoeten en je uitgehuwelijkt moet worden ofzo
Eh... Nou ja, als ik me over een jaar niet beter voel dan wil ik wel uitgehuwelijkt worden hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het helpt ook geen flikker. de tijd zal het leren. En anders maar niet, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |