Ik gilde met Bjork meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Banger Hart was niet op Q![]()
Die had ze in haar hoofd door jouw WOWWOWWOW
kon ik nog maar even bij je zijnquote:
Ja die is best nasty, ik hoorde hem laatst 's ochtends in de auto. En ik dacht 'huh, zingen ze dat nou échtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag gister een nieuwe clip van de Vengaboys met Perez Hilton, en de hele gayparade
Dat weet ikquote:
bang bang haaaaaaaaaaartquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Banger Hart was niet op Q![]()
Die had ze in haar hoofd door jouw WOWWOWWOW
"I'm in a rocket to Uranus" toch ofzo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die is best nasty, ik hoorde hem laatst 's ochtends in de auto. En ik dacht 'huh, zingen ze dat nou écht'
Ja zoietsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"I'm in a rocket to Uranus" toch ofzo?
Oehoeoehhh, I don't seem to mindquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
Oehoehhh this could get messy.
Zo, dat was mijn muzikale bijdrage hedenochtend!
Das Alanisquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef Greys het volgende:
Oehoehhh this could get messy.
Zo, dat was mijn muzikale bijdrage hedenochtend!
Tombo, jij begrijpt me helemaalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat weet ik
Maar DAARDOOR kreeg Muis Banger Hart in haar hoofd
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die is best nasty, ik hoorde hem laatst 's ochtends in de auto. En ik dacht 'huh, zingen ze dat nou écht'
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
"I'm in a rocket to Uranus" toch ofzo?
Nou ja het nummer heet 'Im on a rocket to Uranus'quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had de tv te zacht om de tekst te horen, maar heb 2 keer moeten knipperen toen ik het zoveelste leren pakje zagEn toen ben ik al voorbij gaan zappen. Wat zingen ze dan?
Ik snap serieus niet dat ze dan niet "Saturnus" doenquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja het nummer heet 'Im on a rocket to Uranus'![]()
Ik heb de clip niet gezien en ik denk dat ik dat ook maar zo ga houden
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet dat ze dan niet "Saturnus" doen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tombo, jij begrijpt me helemaalyou complete me
Ja, ik weet ook wel dat Uranus meer humor isquote:
And overlook this supposed crimequote:
Oh ja das wel dom. Alsof je zelf niet weet hoe dat opgevat gaat worden, zeker als je een clipje maakt met Perez Hiltonquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook wel dat Uranus meer humor is![]()
Maar ze liepen zelf meteen te zeuren dat er grapjes over gemaakt werden, en DAN vind ik het stom
Ja ze hebben niet bewust gekozen voor kortharige lesbo's met vetrolbuik en kerels en leren pakjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja das wel dom. Alsof je zelf niet weet hoe dat opgevat gaat worden, zeker als je een clipje maakt met Perez Hilton
Niemand weet het, behalve wij tweequote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
We fastforwarden een paar jaaaaar laterrrrrrrrrrrrrrrrr
Dezelfde als in 'You Oughta Know'?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:02 schreef tombolafan het volgende:
Zou er nou echt iemand bestaan die de hoofdpersoon van dat liedje is?
Ken jij 'De Schemering' niet dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:04 schreef Muis006 het volgende:
Weet je, ik snap dat nummer van Guus niet echt, want eerst zingt íe "het is 2 uur 's nachts, we liggen op bed" en vervolgens "een schemering, de radio zacht" maar dat kan toch niet om 2 uur 's nachts
Mijn zus zegt: misschien is schemering een eufemisme voor een seksuele positie.
Maar ik twijfel nog steeds
Leuke man is dat danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dezelfde als in 'You Oughta Know'?![]()
Wat een gemis!quote:Ken jij 'De Schemering' niet dan?
Zeker iets uit 'Kama Sutra for the Elderly'quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dezelfde als in 'You Oughta Know'?![]()
[..]
Ken jij 'De Schemering' niet dan?
Nee juist niet. Heel hip jong standjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeker iets uit 'Kama Sutra for the Elderly'
Kunnen ze er nog uitvliegen dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
Word nog spannend vanmiddag voor España
Ja volgens mij hebben het zelfs niet eens geheel meer in eigen hand. Als Zwitserland van Honduras wint dan kunnen ze zo maar pech hebben dacht ikquote:
Want Spanje heeft met 0-1 verloren van Zwitserland. En al winnen ze beide hun wedstrijd vandaag dan staan 3 ploegen op 6 punten, en volgens mij (dacht ik) valt Spanje dan buiten de bootquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja volgens mij hebben het zelfs niet eens geheel meer in eigen hand. Als Zwitserland van Honduras wint dan kunnen ze zo maar pech hebben dacht ik
Oh ja, dat is die lastige poulequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want Spanje heeft met 0-1 verloren van Zwitserland. En al winnen ze beide hun wedstrijd vandaag dan staan 3 ploegen op 6 punten, en volgens mij (dacht ik) valt Spanje dan buiten de boot
Ja maar Zwitserland heeft een aanzienlijke makkelijkere wedstrijd, en er zit dus maar 1 doelpuntje verschil in qua doelsaldo. Dus als Spanje punten morst dan kan Zwitserland ze pakken, of als Zwitserland gewoon gewoon met een doelpunt meer wint dan Spanjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
Spanje hoeft vanavond pas zie ik
Maar Spanje staat boven Zwitserland in de poule nu, dus als ze met gelijke cijfers winnen dan gaat Spanje door denk ik?
http://nos.nl/wk2010/landen/chili/
Ja okee, maar dan hebben ze het toch nog wel een beetje in eigen hand? En als Spanje met grote cijfers wint van Chili EN Zwitserland wint dan kan Chili misschien zelfs nog afvallen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar Zwitserland heeft een aanzienlijke makkelijkere wedstrijd, en er zit dus maar 1 doelpuntje verschil in qua doelsaldo. Dus als Spanje punten morst dan kan Zwitserland ze pakken, of als Zwitserland gewoon gewoon met een doelpunt meer wint dan Spanje
Jup in theorie wel. Ik let wel weer op de groene bolletjes. Het is toch zo onvoorspelbaar met zoveel teams die dicht bij elkaar zitten. En dan komt het weer op doelsaldo en is een doelpunt van welk team dan ook vaak weer direct van invloed op de 2 á 3 andere teamsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja okee, maar dan hebben ze het toch nog wel een beetje in eigen hand? En als Spanje met grote cijfers wint van Chili EN Zwitserland wint dan kan Chili misschien zelfs nog afvallen?
Zou zelfs Honduras nog door kunnen dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup in theorie wel. Ik let wel weer op de groene bolletjes. Het is toch zo onvoorspelbaar met zoveel teams die dicht bij elkaar zitten. En dan komt het weer op doelsaldo en is een doelpunt van welk team dan ook vaak weer direct van invloed op de 2 á 3 andere teams![]()
Spannendquote:Zelfde in die andere poule, Ivoorkust moet tegen Noord-Korea, en Ivoorkust kan in theorie nog door, als Portugal verliest van Brazilie. Alleen door die 7-0 van Portugal tegen Noord-korea moet Ivoorkust dan wel even met 8-0 winnen van Noord-Korea.
Of Portugal met 8-0 verliezen van Brazilie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |