Zit jij me nou gewoon de prostitutie in te praten!?quote:
Neehee dat programma van BNNquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zit jij me nou gewoon de prostitutie in te praten!?
Oh okeequote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neehee dat programma van BNNmet Valerio en Dennis Storm.
Ja!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh okee![]()
En dat houdt in?
Ik kan me natuurlijk ook opgeven als nieuwe vrouw voor Mark Rutte
Dan kan je speeddatenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh okee![]()
En dat houdt in?
Ik kan me natuurlijk ook opgeven als nieuwe vrouw voor Mark Rutte
Take me out!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Greys het volgende:
Of voor dat programma met Eddy Zoey.
(wat een kutprogramma
)
Dat gaat BNN doenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Ze moeten een Nederlandse The Bachelor doen met Rutte!
Take me out! Gelukkig is dat niet ondertiteld.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:33 schreef Greys het volgende:
Of voor dat programma met Eddy Zoey.
(wat een kutprogramma
)
Op tv?quote:
Echt?quote:En volgens mij moet je iets meer testosteron hebben om de aandacht van mr. Rutte te trekken.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:07 schreef tombolafan het volgende:
OMG
Ik krijg een berichtje van een neef:
[..]
Ik moet misschien toch eens iets aan mn wanhopige imago doen
Dat zou me echt een topprogramma worden met giga kijkcijfers, als Rutte daaraan meedeed als The Bachelor!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Take me out!
Daar wilde mn zusje me ooit voor opgeven
Ik vind het wel lollig altijd om te zien hoor
[..]
Dat gaat BNN doen
Alleen zonder medewerking van Rutte
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou me echt een topprogramma worden met giga kijkcijfers, als Rutte daaraan meedeed als The Bachelor!
Alleen ik denk niet dat hij er op zit te wachten om publiekelijk te gaan zitten vozen in een jacuzzi enzo
Jammer. Ik had aan de buis gekluisterd gezeten!
Ik pak helemaal niemand aanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Grmppff pak eerst die van 27 van mij dan eens aan
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef Cat22 het volgende:
Thuis! Vandaag voor de eerste keer mijn eigen route gereden, was leuk en meteen weer bekend.![]()
Meteen maar voorraad ingeslagen op kantoor. Overschoentjeshandalcohol
handschoenen
.
Daarna boodschapjes gedaan en onder andere verse asperges en aardbeitjes.De aardbeitjes mogen samen met de rabarber in de pan gaan wonen.
![]()
Thuisgekomen 3 stuiterende kittens losgelaten (zelfs Blue durft nu de kamer door!) en op de voicemail fan 3 van Anna gehoord. Die kan wel van de site af, komt vast goed terecht.
Maar volgens Muis moeten er dan mannen meedoen...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou me echt een topprogramma worden met giga kijkcijfers, als Rutte daaraan meedeed als The Bachelor!
Alleen ik denk niet dat hij er op zit te wachten om publiekelijk te gaan zitten vozen in een jacuzzi enzo
Jammer. Ik had aan de buis gekluisterd gezeten!
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik pak helemaal niemand aan
Op dit moment is mn hart bezet (en dat zou voor hem ook niet eerlijk zijn he)
Dan kan je hem denk ik beter aan Rutte koppelen. Als hij alleen te porren is voor mannen in te strakke broekjesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nopeen het was ook niet serieus bedoeld.
Moet bekennen dat na 3 uitnodigingen voor etentjes en verschillende pogingen mee naar café oid te krijgen het wel stopt bij ons.
Mijn Mr krijgt hem alleen mee naar de Tour enzovoorts geloof ik
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan kan je hem denk ik beter aan Rutte koppelen. Als hij alleen te porren is voor mannen in te strakke broekjes
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ja precies, wat Pino Pheno, Peen, Ph. P. zegt.
Ik heb het een paar keer gezien toen het net nieuw was, ruim een jaar geleden, maar er doen ook nooit leuke mannen meequote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Take me out!
Daar wilde mn zusje me ooit voor opgeven
Ik vind het wel lollig altijd om te zien hoor
quote:
Met homo's is af en toe zo heerlijk valse-nichterigquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer gezien toen het net nieuw was, ruim een jaar geleden, maar er doen ook nooit leuke mannen mee![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi dan maar dat je koppelpoging met mij niet lukteHad ik met een man gezeten die op mannen valt
[..]
Met homo's is af en toe zo heerlijk valse-nichterig
[..]
Met homo's is af en toe zo heerlijk valse-nichterig
Alleen als ik te veel gezopen heb.quote:
Wanneer is dat?quote:
Na sake, denk ik. Bier drink ik nietquote:
Blue FTW!!!!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:38 schreef Cat22 het volgende:
Thuis! Vandaag voor de eerste keer mijn eigen route gereden, was leuk en meteen weer bekend.![]()
Meteen maar voorraad ingeslagen op kantoor. Overschoentjeshandalcohol
handschoenen
.
Daarna boodschapjes gedaan en onder andere verse asperges en aardbeitjes.De aardbeitjes mogen samen met de rabarber in de pan gaan wonen.
![]()
Thuisgekomen 3 stuiterende kittens losgelaten (zelfs Blue durft nu de kamer door!) en op de voicemail fan 3 van Anna gehoord. Die kan wel van de site af, komt vast goed terecht.
Het gaat prima met ze, ik moet nog mooie foto's maken en dan zet ik ze ergens volgende week erop. Hihi, zo lollig, zo'n klein blond kitten wat dapper door de groooote kamer sjouwt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Blue FTW!!!!
Wanneer mogen die 3 op de site?
Leuk, fijn dat alles goed gaatquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het gaat prima met ze, ik moet nog mooie foto's maken en dan zet ik ze ergens volgende week erop. Hihi, zo lollig, zo'n klein blond kitten wat dapper door de groooote kamer sjouwt.
Ik heb geen idee, ik val sowieso niet op mquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Rutte gewoon hetero is. Anders wisten ze dat vast bij BNN en gingen ze een man ipv vrouw voor hem zoeken
Hoezo zou BNN dat dan moeten weten? Als hij er niet voor uitkomt...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat Rutte gewoon hetero is. Anders wisten ze dat vast bij BNN en gingen ze een man ipv vrouw voor hem zoeken
Nou ja, dat was een plan jaquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo zou BNN dat dan moeten weten? Als hij er niet voor uitkomt...
En gaan ze serieus een vrouw voor hem zoeken dan?
ach gossiequote:
Oeh, in de 1e minuut een corner voor Brazilie, en in de 2e minuut weer één!quote:
Gezelligquote:
Portugal dus in theorie als ze verliezen en Ivoorkust met meer dan 8 doelpunten wint ofzo. Brazilie sowieso niet volgens mij.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Kan Portugal of Brazilie nog uitgeschakeld worden btw?
Oh ja, dat had je al gezegdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Portugal dus in theorie als ze verliezen en Ivoorkust met meer dan 8 doelpunten wint ofzo. Brazilie sowieso niet volgens mij.
Maar het is dus wel gewoon 99,99999% zeker dat deze 3 teams doorgaan
Nou idd!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:28 schreef Loveless85 het volgende:
Word Brazilie ff flink gematst met die gele kaart
Ik denk al misschien bedoel je er 1 van vanavond ofzoquote:
Nou idd!!! Terechte kaart (mag zelfs rood zijn van mijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
OMG wat zijn het toch smerige jankzakken die portugezen.
Zoals Johan Derksen al zei, als je Portugal kijkt ben je binnen 10 minuten voor de tegenstander door al die theatrale schwalbes en gesmeek om kaarten te geven.
Ja dat vind ik wel echt weer goed. Zo hebben de Duitsers ook al paar gele kaarten gehad. Zodra je een schwalbe doet; meteen geelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk al misschien bedoel je er 1 van vanavond ofzoik ben vrouw he
[..]
Nou idd!!! Terechte kaart (mag zelfs rood zijn van mij) En Ronaldo buitenspel
Vind ik ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel echt weer goed. Zo hebben de Duitsers ook al paar gele kaarten gehad. Zodra je een schwalbe doet; meteen geel
Na de pouleronde worden gele kaarten kwijtgescholden dacht ik toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
Laat hem trouwens maar lekker kaarten trekken![]()
Een van die 2 zal onze tegenstander zijn als we de kwartfinales halen
Nee pas na de kwartfinalesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Na de pouleronde worden gele kaarten kwijtgescholden dacht ik toch?
We hebben er zelf toch ook al een aantal?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
Laat hem trouwens maar lekker kaarten trekken![]()
Een van die 2 zal onze tegenstander zijn als we de kwartfinales halen
maar niet zoveel als er nu gegeven worden volgens mijquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
We hebben er zelf toch ook al een aantal?
ohquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, bij Nederland hebben er ook 6 van de 11 basisspelers nu een kaart geloof ik
Geen idee, was ook zo'n festijn toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
7 gele kaarten. Hoeveel hadden wij er vorig WK tegen Portugal ook alweer?
Laat die 2 elkaar zoveel mogelijk afmatten, lens schoppen en kaarten aannaaienquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, was ook zo'n festijn toch?
wij 7 en zij 9quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, was ook zo'n festijn toch?
5 in de eerste helft en 11 in de tweedequote:
quote:
alle roden waren 2x geel iddquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Portugal 2 rode en 9 gele toen, en Nederland 2 rode en 7 gele![]()
Waarvan de meeste rode volgens mij gewoon 2x geel was
Kan wel Valentin Ivanov heet iequote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:49 schreef Koen66 het volgende:
Was dat niet een of andere Russische scheidsrechter toen, POR-NED
What's up?? Weinig, behalve dat ik op m'n werk zit nogquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop voor winst van Brazilië, gewoon voor het idee![]()
[..]
Helleuah!What's up?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
What's up?? Weinig, behalve dat ik op m'n werk zit nog
Gelukkig is het aardig koel, heb de airco net wat lager getrapt zelfsquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gelukkig is het aardig koel, heb de airco net wat lager getrapt zelfs
Technisch gezien wel tot 19:00 (was door omstandigheden pas om 10:30 binnen)quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh dan valt het meeTot hoe laat moet je?
quote:
Eet ze en have funquote:
Oh god, hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |