quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:13 schreef alors het volgende:
hier verdervorig topic: Studio Sportzomer #2: Jack in een Bavariajurkje
Omdat Jack er niet is, een foto om het leed te verzachten
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Genant. Dat is het woord wat ik zocht. Hou die mutsen op afstand, net als Yolanthe.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef Guanabana het volgende:
Heb speciaal dit topic opgezocht om te komen melden dat ik het eens ben met Leo. Genant overbodig gedoe.
duidelijk gevalletjequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Tom, niet geschikt, dat blijkt vandaag echt wel 80 keer. Met als toppunt dat hij niet eens weet waar Zenden speelt.
Zonder oortje weet Tom echt niets.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Tom, niet geschikt, dat blijkt vandaag echt wel 80 keer. Met als toppunt dat hij niet eens weet waar Zenden speelt.
Dan ben je een van de weinige. Ik vond het een gênante toestand.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:27 schreef Xandrar het volgende:
Heb speciaal dit topic opgezocht om te komen melden dat ik de situatie tussen VdV en Sylvia bijzonder grappig vond.
Ik vond beetje beetje beepeee, beetje beetje bee samba anders ook wel swingendquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:27 schreef Veritaz het volgende:
Ahhh, ze hebben eindelijk Ginger Ninja als eindtune. Werd tijd.
Btw, Egbers..![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:07 schreef Perico het volgende:
Leo en Dick zijn een gouwen duo. Als je dan weer een aflevering met Jack, Jan van Halst en nog een dogsbody hebt... dan kijk je 50 minuten naar he-le-maal niets. Dan gaat Jack a la Mart Smeets zijn eigen vragen beantwoorden.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:07 schreef Perico het volgende:
Leo en Dick zijn een gouwen duo. Als je dan weer een aflevering met Jack, Jan van Halst en nog een dogsbody hebt... dan kijk je 50 minuten naar he-le-maal niets. Dan gaat Jack a la Mart Smeets zijn eigen vragen beantwoorden.
http://nos.nl/wk2010/video-en-audio/quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:53 schreef El_Bassie het volgende:
Het zal wel ten overvloede zijn, daarvoor excuses, maar waar kan ik de herhaling van Studio Sportzomer bekijken?
En een lekkere meedraaier.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef Breekfast het volgende:
Ik vraag me altijd af of Leo ooit gelachen heeft in zijn leven.
Altijd zo serieus die man
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
[TV-TIP] Vannacht Glastonbury op de BBC.![]()
De electriciteit viel uit tijdens het NOS nieuws. Vandaar geen studio sport en gelijk een herhaling van SSZquote:
Nou niet echt zin in . Ik heb Beenhakker een stuk hoger zitten dan die zure zelfvoldane sigarenlurker van een Derksen. Bah. Wat een figuurquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:20 schreef golfer het volgende:
[..]
En een lekkere meedraaier.
Leuk stukje van Derksen over hem.
eigenlijk is hij een echt SBS6-figuurquote:Op zondag 27 juni 2010 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou niet echt zin in . Ik heb Beenhakker een stuk hoger zitten dan die zure zelfvoldane sigarenlurker van een Derksen. Bah. Wat een figuurecht de Bansheeboy van de grote boze buitenwereld.
Dat was het enige nieuwtje wat ik heb gehoord in SSZ wat ik nog niet wist inderdaad. Dat wordt wel kut met die kaartentrekker. Verder was Bogarde wel lachen maar daar kwamen ook veel clichés uit.quote:Op zondag 27 juni 2010 03:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
We zitten dus weer eens met een halve mongool van een scheidsrechter opgescheept bij Nederland - Slowakije begrijp ik van de heren. Met wat pech mis je het halve elftal tegen Brazilië.Ik vond het wel een goed punt van een apart scheidsrechters organisatie los van alle voetbalbonden.
Foutje dus. Want dat mag niet in het stadion vertoond worden.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:46 schreef -jos- het volgende:
Hehhe wel vet hoe ze dit laten zien idd, die grensrechter zag het waarschijnlijk zelf ook op het scherm...
Andersom denk ik ook niet dat Bryant bijvoorbeeld Messi zo ziet als hij wordt gezien door deze 2.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:56 schreef Zwansen het volgende:
Bryant.
Zo'n grote held is er op dit moment in het voetbal niet.
Ik hoopte eigenlijk dat ie in die periode 7.5 miljoen zou verdienen, dus in 4 jaar. Maar ik ben idd bang dat het per jaar is.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
Dat Engels van Capello, schandalig voor 7.5 mln per jaar.
Ik denk 1,5.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:11 schreef Zwansen het volgende:
Weet iemand wat Marwijk verdient? 800k - 1.2M ofzo?
op zich niet heel vreemd als je in Milaan bent opgegroeidquote:Op zondag 27 juni 2010 23:00 schreef Ricard0j het volgende:
Wauw, Bryant die van Basten kent. Respect![]()
Overigens is hij natuurlijk wel een gigantische held.
Berter van Marwijk (Netherlands): 2,700,000quote:Op zondag 27 juni 2010 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Capello verdient zo'n 8 miljoen euro
http://www.just-football.(...)nagers-salaries-aka/
ja dollarsquote:Op zondag 27 juni 2010 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Berter van Marwijk (Netherlands): 2,700,000
Tja..hoe betrouwbaar zijn die getallen als je niet eens de naam van een coach goed kan schrijven.
Leuke gasten. Ik ga kijken.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:31 schreef alors het volgende:
Straks weer met Najib Amhali, Ruud Krol en Keje Molenaar.
Nootjes?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:39 schreef NeonPanda het volgende:
Wat zitten ze nou allemaal te kauwen aan tafel?
Anders hebben ze niks om over te pratenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:43 schreef Caesu het volgende:
wat een onzin over dat scheurtje.
gaan ze zeker enorm uitvergroten bij de NOS de komende dagen.
Kunnen we in ieder geval vast de media de schuld geven als we er tegen Brazilië met 6-0 afgemept wordenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:43 schreef Caesu het volgende:
Kijk je weleens Major League Baseball?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:48 schreef golfer het volgende:
Keje had die lichaamstaal en gebaartjes perfect door.
Dat zijn precies de gebaren die mensen vaak maken als ze liegen.
Daar hoef je niks van advocatuur of wat dan ook voor te weten, dat ziet iedereen mag ik hopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:48 schreef StephanL het volgende:
Geweldig die advocaat, 2 maal met zijn neus en op zijn voorhoofd
Keje de advocaat tegenwoordig. Vroeger vooral Keje de goede profvoetballer.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:48 schreef StephanL het volgende:
Geweldig die advocaat, 2 maal met zijn neus en op zijn voorhoofd
had er niet opgelet.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar hoef je niks van advocatuur of wat dan ook voor te weten, dat ziet iedereen mag ik hopen.
Hij was toch advocaat, dat zei Jack toch?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Keje de advocaat tegenwoordig. Vroeger vooral Keje de goede profvoetballer.
Ja.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:50 schreef alors het volgende:
Zagen jullie die laserstraal op Van Persie ook??
quote:
Ja ze zouden er geloof ik scherper op controleren maar ze waren er gister bij Argentinie ook en nu dus weer.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:51 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ja.
Ik dacht dat die nadrukkelijk verboden waren. Niet echt beste controle zo...
Yup, viel me vanmiddag al op.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:50 schreef alors het volgende:
Ja vanmiddag al. Valt me elke keer weer op. Je hoort er niemand overquote:Op maandag 28 juni 2010 22:50 schreef alors het volgende:
Wat niet betekent dat terecht het Nederlandse elftal van 1974 tot het allerbeste team ter wereld ooit is gekozen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:59 schreef Spaisy het volgende:
Wat een gezeik over dat t in 74 allemaal beter was. Het spel gaat tegenwoordig 2x zo snel. Heel ander soort spelletje....
Natuurlijk is het een geweldig elftal geweest (heb een dvd van '74 liggen en 2 weken geleden nog gekeken). Maar ik vind persoonlijk dat het niet te vergelijken is.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat niet betekent dat terecht het Nederlandse elftal van 1974 tot het allerbeste team ter wereld ooit is gekozen.
Ook al is het voetbal veranderd nu.
Soms vind ik het zo jammer dat er zo weinig mensen op Fok! dat team toen hebben zien speln.
Wat vergelijkbaar is dat toen ook Brazilië de topfavoriet was en de grote naam en spelers had.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:11 schreef Spaisy het volgende:
Natuurlijk is het een geweldig elftal geweest (heb een dvd van '74 liggen en 2 weken geleden nog gekeken). Maar ik vind persoonlijk dat het niet te vergelijken is.
Inderdaad. Gaan ze dan zo'n achterlijk filmpje afspelen, dan vraag je er toch om...quote:Op maandag 28 juni 2010 23:18 schreef alors het volgende:
Ik dacht trouwens dat ze discussie en passie wilden bij de FIFA, blijft anders angstvallig stil van hun kant bij die persconferentie...
en terechtquote:Op maandag 28 juni 2010 23:20 schreef -jos- het volgende:
Hahaha die FIFA persco, ze zetten de FIFA daar echt flink in de zeik
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
Krol is niet de slimste, dat is wel duidelijk.
is die nooit in stripvorm gemaakt met een straattaal vertaling danquote:
Wat kunnen ze anders?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:20 schreef -jos- het volgende:
Hahaha die FIFA persco, ze zetten de FIFA daar echt flink in de zeik
Dat die journalisten weglopen was wel een goede actie maar zal geen indruk maken. Zou een team moeten doen als er weer een dubieuse actie van een scheids is.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat kunnen ze anders?
EN of het wat uitmaakt, waarschijnlijk niet
Ik vond gisteren betere uitzending als vanavond.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:37 schreef Terecht het volgende:
Wat een dramatisch slechte uitzending. Krol is een vervelende, domme man en Jack weet de discussie niet in goede banen te leiden. Wat een gekakel. Najib kwam er ook totaal niet aan te pas, was meer meubilair dan gast.
Haalt ook niks uit. Verliezen ze gewoon reglementair met 3-0.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:31 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Dat die journalisten weglopen was wel een goede actie maar zal geen indruk maken. Zou een team moeten doen als er weer een dubieuse actie van een scheids is.
jep.. alsof ze op zoek naar een relletje en gezeik binnen team en niet willen dat Oranje wereldkampioen wordt..quote:Op maandag 28 juni 2010 22:43 schreef Caesu het volgende:
Mwoah.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haalt ook niks uit. Verliezen ze gewoon reglementair met 3-0.
Zeker de pers die altijd maar blijft zeuren en van een mug een olifamt willen maken ...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:47 schreef Rookert het volgende:
Van Marwijk doet het echt perfect als bondscoach naar de media, laat zich niet gek maken
Ja idd, en de pers maar zuigenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:47 schreef Rookert het volgende:
Van Marwijk doet het echt perfect als bondscoach naar de media, laat zich niet gek maken
Bogarde is gewoon stiekem aan het opstoken, zoals hij dat ook in 96 deed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
Leuk dat respect van de huidige generatie spelers voor Bogarde.
Het valt me op dat alleen donkere nederlanders naar bogarde lopen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bogarde is gewoon stiekem aan het opstoken, zoals hij dat ook in 96 deed.
Idd. Wat een blakkatollie, die Ooijerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Het valt me op dat alleen donkere nederlanders naar bogarde lopen.
De kabel hè.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:04 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Het valt me op dat alleen donkere nederlanders naar bogarde lopen.
Die mening deel ik niet. Ze mogen simpelweg niets zeggen. Voor die journalisten is het vragen naar de bekende weg.quote:
Geef ze ongelijk. Eén foute opmerking en je carrière is naar de knoppen.quote:
Het gaat om een scheidsrechter die sowieso niet meer fluit omdat uruguay de kwartfinales gehaald heeft en een scheidsrechter die die handsbal van henry niet zag, dus het is lekker makkelijk van de FIFA om een niets betekenend signaal af te geven en om die andere scheidsen daar nou op aan te spreken vind ik een beetje flauw.quote:
Schande dat niet alles publiek is idd!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef golfer het volgende:
Kom op zeg. Volwassen mannen van 35-45 jaar die zich een spreekverbod laten opleggen?
Als je in een situatie staat waarbij je onpartijdig moet zijn is het simpelweg niet slim om je over beslissingen van collegas/derden uit te laten, scheidsrechters die dat wel doen zijn of gepensioneerd of fluiten in no time alleen nog bij amateurvoetbal.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:49 schreef golfer het volgende:
Kom op zeg. Volwassen mannen van 35-45 jaar die zich een spreekverbod laten opleggen?
Onmogelijk Kluivert werkt deze zomer voor Eurosport die laten hem daar niet aanschuiven.quote:Op woensdag 30 juni 2010 02:42 schreef Xaobotnik het volgende:
Kluivert was ook grappig. Ik ben benieuwd of ze hem ook uitnodigen. Sowieso vind ik het wel typisch dat het steeds gasten zijn die hem noemen. Zowel bij VIOranje als bij Studio sportzomer. Alsof ze hem die exposure niet gunnen.
Seedorf werkt voor de BBC, en die was er toch ook? En hoeveel tijd is Kluivert daarmee nu kwijt? Hij lult effe een minuten per week, meer dan dat is het niet. Verder is Eurosport volgens mij helemaal niet moeilijk met dit soort dingen. Fred Royers doet ook de K1 voor SBS6 èn Eurosport.quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Onmogelijk Kluivert werkt deze zomer voor Eurosport die laten hem daar niet aanschuiven.
Daarom moet je ook geen personen in je uitzending hebben die de zelfde dag ingevlogen zijnquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:41 schreef fratsman het volgende:
Najib is nu al aanweziger dan in die aflevering met Krol en Molenaar.
Dat viel mij ook al op. Minder moe blijkbaar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:41 schreef fratsman het volgende:
Najib is nu al aanweziger dan in die aflevering met Krol en Molenaar.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:48 schreef Ambrosius het volgende:
Youri is lekker afwezig, ik heb nu pas door dat hij er ook zit.
Wens niet vaak iemand iets toe maar die Maalderink mag van mij betreft van deze aardkloot verdwijnen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:52 schreef Rookert het volgende:
Kut gestook van Maalderink, ga ergens anders smullen
is geen rol zo is die. die gast moet preventief geruimd wordenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:52 schreef golfer het volgende:
Maalderink speelt zijn rol als luis in de pels weer uitstekend.
Oh jee. Iemand die niet de hielen likt van de voetbalsterretjes en kritische vragen blijft stellen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:53 schreef crv het volgende:
Wens niet vaak iemand iets toe maar die Maalderink mag van mij betreft van deze aardkloot verdwijnen.
Die LUL met vingers is gewoon een onruststoker. Hij blijft net zolang zuigen en stoken tot men het zat is. Dit gaat ten kostte van concentratie en kost energie die die gasten wel beter kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:53 schreef alors het volgende:
Ach Bertje hoort er toch ook wel bij vind ik
Dit heeft NIETS meer met kritische vragen stellen te maken maar enkel met zuigen en stoken. Case is closed laat dat dan ook zo en blijf niet doorzanikenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee. Iemand die niet de hielen likt van de voetbalsterretjes en kritische vragen blijft stellen.
Dat bepaalt de bondscoach niet en dat bepaalt ook Van Persie niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:57 schreef crv het volgende:
Case is closed laat dat dan ook zo en blijf niet doorzaniken
Volgens mij is de zaak nu pas echt gesloten met de excuses van Van Persie.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:57 schreef crv het volgende:
[..]
Dit heeft NIETS meer met kritische vragen stellen te maken maar enkel met zuigen en stoken. Case is closed laat dat dan ook zo en blijf niet doorzaniken
Gelul van de bovenste plank, waar jij op doelt is sensatiezoekerijquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat bepaalt de bondscoach niet en dat bepaalt ook Van Persie niet.
Dat bepalen wij zelf wel en als er nog vragen over zijn dan moeten die gewoon gesteld worden.
We leven niet in Noord-Korea.
gezien zij n eerste antwoord op de eerste zuigvraag lijkt me dat erg sterkquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:06 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Volgens mij is de zaak nu pas echt gesloten met de excuses van Van Persie.
Het leek er ook wel op alsof van Persie Maalderink heeft opgezocht daarvoor.
Nee hoor. Waar ik op doel is persvrijheid.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:08 schreef crv het volgende:
Gelul van de bovenste plank, waar jij op doelt is sensatiezoekerij
Oh laten we die erbij halen en vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Waar ik op doel is persvrijheid.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
Zometeen 1994 vast ook nog, en 1998..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |