quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:13 schreef alors het volgende:
hier verdervorig topic: Studio Sportzomer #2: Jack in een Bavariajurkje
Omdat Jack er niet is, een foto om het leed te verzachten
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Genant. Dat is het woord wat ik zocht. Hou die mutsen op afstand, net als Yolanthe.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef Guanabana het volgende:
Heb speciaal dit topic opgezocht om te komen melden dat ik het eens ben met Leo. Genant overbodig gedoe.
duidelijk gevalletjequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Tom, niet geschikt, dat blijkt vandaag echt wel 80 keer. Met als toppunt dat hij niet eens weet waar Zenden speelt.
Zonder oortje weet Tom echt niets.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:25 schreef Ambrosius het volgende:
Tom, niet geschikt, dat blijkt vandaag echt wel 80 keer. Met als toppunt dat hij niet eens weet waar Zenden speelt.
Dan ben je een van de weinige. Ik vond het een gźnante toestand.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:27 schreef Xandrar het volgende:
Heb speciaal dit topic opgezocht om te komen melden dat ik de situatie tussen VdV en Sylvia bijzonder grappig vond.
Ik vond beetje beetje beepeee, beetje beetje bee samba anders ook wel swingendquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:27 schreef Veritaz het volgende:
Ahhh, ze hebben eindelijk Ginger Ninja als eindtune. Werd tijd.
Btw, Egbers..![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:07 schreef Perico het volgende:
Leo en Dick zijn een gouwen duo. Als je dan weer een aflevering met Jack, Jan van Halst en nog een dogsbody hebt... dan kijk je 50 minuten naar he-le-maal niets. Dan gaat Jack a la Mart Smeets zijn eigen vragen beantwoorden.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 03:07 schreef Perico het volgende:
Leo en Dick zijn een gouwen duo. Als je dan weer een aflevering met Jack, Jan van Halst en nog een dogsbody hebt... dan kijk je 50 minuten naar he-le-maal niets. Dan gaat Jack a la Mart Smeets zijn eigen vragen beantwoorden.
http://nos.nl/wk2010/video-en-audio/quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:53 schreef El_Bassie het volgende:
Het zal wel ten overvloede zijn, daarvoor excuses, maar waar kan ik de herhaling van Studio Sportzomer bekijken?
En een lekkere meedraaier.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:38 schreef Breekfast het volgende:
Ik vraag me altijd af of Leo ooit gelachen heeft in zijn leven.
Altijd zo serieus die man
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
[TV-TIP] Vannacht Glastonbury op de BBC.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |