zorgen voor een ban en feestje?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:39 schreef iBenny het volgende:
Ahw, voor het eerst ervoor gezorgd dat iemand een 48-uurs ban krijgt..
Feestje![]()
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:40 schreef gomi het volgende:
[..]
zorgen voor een ban en feestje?
dat klinkt zo fout
stil? je hebt toch niet echt iets gedaan met die toeter van hem hequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:41 schreef Kally het volgende:
Het is hier weer stil![]()
Ja er is er 1 weer beter dus die werkt het weekend![]()
Kan ik F1 kijken
F1 als in formule?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:41 schreef Kally het volgende:
Het is hier weer stil![]()
Ja er is er 1 weer beter dus die werkt het weekend![]()
Kan ik F1 kijken
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:42 schreef gomi het volgende:
[..]
stil? je hebt toch niet echt iets gedaan met die toeter van hem he
ik ga morgen wisselen in mijn team.
nu ga ik echt los
yeah maandag al de 1equote:Op donderdag 24 juni 2010 22:43 schreef Rauzer het volgende:
Nu moeten we helaas wel twee keer om vier uur!
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Het is het rectum geworden en nu is de laffaard gevlucht op zijn brommer
ja klotetijdquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:43 schreef Rauzer het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Ok.quote:
Dan doe je heel lief mag je vast wel kijken van je omaquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En dan vrijdag de tweede, heb helaas verjaardag van m'n oma dan!
ik kan beiden wel zien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En dan vrijdag de tweede, heb helaas verjaardag van m'n oma dan!
Heb je die van mij,quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
dat wilde mijn achterbuurman ook niet maar hij stopte niet met dat getoeterquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:43 schreef Rauzer het volgende:
Ik denk ik zeg het nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
We hebben nog niet gewonnen van Slowakije hoor
ik denk dat we ze wel pakken hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://www.google.com/images?q=vuvuzela%20in%20ass&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=nl&tab=wi
As maandag zit ik om 16:00 in het zwembad..... "zwemmen-met-de-ouders"...quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef Kally het volgende:
Ik ben gelukkig maandag en vrijdag kwart voor 3 klaar met werken dus op tijd thuis
ze hebben Italie van het veld getikt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef Koen66 het volgende:
Slowakije..... speelt dat een beetje aanvallend ???
Ik denk het ook.quote:
Slowakije? Ik heb het over vrijdag, dan moeten we tegen Brazilie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aanvallend met een zwakke verdediging dus... Ideaalquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hebben Italie van het veld getikt.
Alleen verdedigend waren ze minder sterk..
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Slowakije? Ik heb het over vrijdag, dan moeten we tegen Brazilie.
Ik vind hem heerlijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had hem wel gezien van de week, maar ik wist niet meer waar
Brazilie maken we in, Messi is echt niet zo goed als ze zeggen en Ronaldo is ook vergane glorie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vous est une Optimiste madamequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Brazilie maken we in, Messi is echt niet zo goed als ze zeggen en Ronaldo is ook vergane glorie.
Hmmm die wedstrijd kan ik dan op m'n werk kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
yeah en drogba is ws al naar huis tegen die tijd ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Brazilie maken we in, Messi is echt niet zo goed als ze zeggen en Ronaldo is ook vergane glorie.
Eigenlijk isquote:
ik hoop zo dat elkaar helemaal lens schoppenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
ik hoop zo dat Brazilië Portugal helemaal van de mat veegt
k kan geen Frans maar een optimist ben ik zeker.quote:
Ik wed nietquote:
Inderdaad, het zal toch niet dat we vrijdag tegen Portugal moeten....quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Portugal mag echt anaal vernederd worden door Brazilie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Nopequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef gomi het volgende:
[..]
lol ok. ook niet voor de gein?
gewoon geen inzet ofzo?
Miauw is er toch?quote:
Goed uitzieken of lekker voetbal kijken met anderenquote:
Inderdaad, ze was niet echt lekker...quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed uitzieken of lekker voetbal kijken met anderen
lekker voetbal kijken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed uitzieken of lekker voetbal kijken met anderen
Truste Dquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:58 schreef D. het volgende:
Mensen, het was me weer een zwaar genoegen
Tot morgen
Slaap lekker D.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:58 schreef D. het volgende:
Mensen, het was me weer een zwaar genoegen
Tot morgen
Die heeft vast Japan - Denemarken gekekenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker voetbal kijken?
hoop ik dat ze daar een andere wedstrijd op hadden
trusten D.
ik ga ook zo
hehe ik keek net naar de samenvatting, maar dat was een leuke wedstrijdquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heeft vast Japan - Denemarken gekeken
Inderdaadquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
die honda is btw echt goed als ik zo die samenvatting zie
quote:
yeah die moet echt naar engeland ofzoquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad
Jammer dat ie nu in Rusland speelt
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Tsjonge, ik zie nu Italie-Slowakije pas voor het eerst......
Wat een afgang die Italianen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
Oh hier zijn jullie.
Ik ga maar slapen, dan zie ik het volgende topic morgen wel
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
Oh hier zijn jullie.
Trustequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef Pheno het volgende:
Oh hier zijn jullie.
de kids lagen helemaal dubbel, ik zat heel debiel te juichen op de bankquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:05 schreef Koen66 het volgende:
Tsjonge, ik zie nu Italie-Slowakije pas voor het eerst......
Wat een afgang die Italianen
Hier ook, helaas, misschien/waarschijnlijk morgen wel!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Opnieuw druk geweest, te weinig tijd voor jullie.Komt wel snel weer.
slaap lekker straksquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga er weer van tussen, ff kijken of ik wat minder moe ben morgen als ik nu (al, voor mijn doen) ga slapen.
Ga echter eerst nog ff scheren...
hij is nog niet door de kleurplaat testquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Went het al een beetje Benny, dat leiderschap?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is nog niet door de kleurplaat test
Ik heb daar ooit wel iets van gehoord, codetaal voor ''raad de smaak van het beflapje''.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niks van een kleurplaat test?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit wel iets van gehoord, codetaal voor ''raad de smaak van het beflapje''.
whehehe je bent ongemerkt binnengeslopen, maar je krijgt hem voor je kiezenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niks van een kleurplaat test?
Heb wat overgewerkt omdat ik morgenvroeg nog ergens een afspraak heb en iets langer kan liggen.quote:
was het maar een beflapjequote:Op donderdag 24 juni 2010 23:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit wel iets van gehoord, codetaal voor ''raad de smaak van het beflapje''.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe je bent ongemerkt binnengeslopen, maar je krijgt hem voor je kiezen
Kijk maar even in FC
die post staan. Ik denk wtf ben ik al dronken ofzo, ik heb die quote van Benny helemaal nog niet gelezenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe je bent ongemerkt binnengeslopen, maar je krijgt hem voor je kiezen
Kijk maar even in FC
Ik heb al sinds ik mod ben geweest alles op 1 pagina. Zeker toen ik mod was vond ik dat erg prettigquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
Ik heb 301 op 1 pagina ingesteld dus ik heb nergens last van
Maar ik moet zeggen dat het wel een geniaal iets is
Ben even te onrustig om te slapen, heb het deze keer niet echt geprobeerd hoorquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb al sinds ik mod ben geweest alles op 1 pagina. Zeker toen ik mod was vond ik dat erg prettig
die functie was het eerste dat ik eruit gegooid heb.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had het daarvoor al ingesteld, maar nu met die automatische posts vind ik het (helemaal)een perfecte uitkomst
Trusten 'duz
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die functie was het eerste dat ik eruit gegooid heb.
Voor de rest wil ik nooit meer terug naar welke lay-out dan ook
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:52 schreef Rauzer het volgende:
Voor de OP, allemaal een eigen MyKnudde! http://www.toonvandriel.nl/my-knudde/toevoegen
bovenin staat een schuifje auto update, gewoon helemaal naar lniks zettenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kunt die auto-posts ook uitzetten?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bovenin staat een schuifje auto update, gewoon helemaal naar lniks zetten
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
hoe haal jij die plaatjes eraf?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:01 schreef Symphonic het volgende:
http://www.toonvandriel.nl/my-knudde/bekijken/580
hoe krijg ik dat plaatje nou?
quote:
crosspost:quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:30 schreef iBenny het volgende:
Ik ga naar mijn bedje toe...
Vroeg ik weet het, maar morgenvandaag een drukke en lange dag
Trusten
Dan blijf je toch lekker in de CUL-SC en Hoolsquote:
CUL SC gaat nog snellerquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker in de CUL-SC en Hools
Okee, ik zit regelmatig in [SIngles] in RenP die jassen er ook 4 op een dag door minimaalquote:
Je hebt 23 uur en een beetje om een poging te doen om te slapen. Dan moet je zaterdag wel fris zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:38 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik ga nu echt een poging tot slapen wagen, anders ben ik morgen weer een wrak.
Wat was jouw tijd dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:22 schreef Rauzer het volgende:
Jammer dat er in mijn tijd nooit van zulke statistieken werden gemaakt!
2005/2006 gok ik zo, tijdens IDO 1. Heb toen ooit eens iets van 750 posts op een dag gehadquote:
Ook zo'n hele GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEDEMORGEN toegewenstquote:Op vrijdag 25 juni 2010 06:31 schreef Tha_Erik het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEDEMORGEN!
====================<() TOEEEEEEEEEEEEEET!!!!!
Niet dus, morgen pasquote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:22 schreef Pheno het volgende:
Nou, hopelijk wordt het wat warmer dan gisteren.
quote:
Ook goed. Zondag moet het iig goed zijn!quote:
Hey Bosquote:
Die spamt overal.quote:
O dan snap ik hetquote:
Oh, kom je bij me zitten?quote:
O lijkt me gezelligquote:
Succesquote:
Ik las iBenniequote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Succes
Hier staan wat vrolijke muziekjes om de stress weg te nemen.
Volgens mij zijn dit de kinderen van de Berini's
http://www.twopets.nl/
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Succes
Hier staan wat vrolijke muziekjes om de stress weg te nemen.
Volgens mij zijn dit de kinderen van de Berini's
http://www.twopets.nl/
Is het dan ook patatdonderdag geweest?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is frietje friday op het werk. Nog even rammen en dan weekend.
donerdonderdag vind ik beter klinkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het dan ook patatdonderdag geweest?
Hmm vond ik ok wel interessantquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:17 schreef j95 het volgende:
[..]
Is het ook wel, behalve de godsdienst dingetjes..
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm vond ik ok wel interessant![]()
Ik had een hekel aan exacte vakkenik snapte het gewoon niet
hier nog eenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm vond ik ok wel interessant![]()
Ik had een hekel aan exacte vakkenik snapte het gewoon niet
Scheikunde lijkt me best wel een mooi vak. Ik zat op een erg klein schooltje, waar geen scheikunde werd gegevenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alleen scheikunde ging nog wel maar de rest
dat was mijn favoriete vakquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alleen scheikunde ging nog wel maar de rest
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Scheikunde lijkt me best wel een mooi vak. Ik zat op een erg klein schooltje, waar geen scheikunde werd gegeven
Ik vond het alleen leuk vanwege de proefjes. Wijn destilleren?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was mijn favoriete vak
Maar eigenlijk is dat puur rekenwerk, en dat is wel mijn ding
We zijn echt zenuwachtig allemaalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat de ontknoping net zo leuk wordt als gisterenmiddag
Inderdaad! España krijgt het nog lastig. Hoorde ik nou gister dat ze er eigenlijk sowieso uit zijn als Zwitserland van Honduras wint?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad! España krijgt het nog lastig. Hoorde ik nou gister dat ze er eigenlijk sowieso uit zijn als Zwitserland van Honduras wint?
Maar mocht Spanje winnen én Zwitserland, dan heb je 3 teams met 6 punten. Telt onderling resultaat eerder dan doelsaldo of niet? Of bij 3 teams word dat sowieso lastig natuurlijk, want Spanje wint dan wel van Chili, maar heeft verloren van Zwitserland, en Zwitserland heeft ook weer op hun beurt van Chili verloren. Dus hoe ga je dat dan doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... alleen als Spanje punten laat liggen
Spanje moet gewoon met 4-0 winnen ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar mocht Spanje winnen én Zwitserland, dan heb je 3 teams met 6 punten. Telt onderling resultaat eerder dan doelsaldo of niet? Of bij 3 teams word dat sowieso lastig natuurlijk, want Spanje wint dan wel van Chili, maar heeft verloren van Zwitserland, en Zwitserland heeft ook weer op hun beurt van Chili verloren. Dus hoe ga je dat dan doen.
Doelsaldo dus. Alhoewel daar ook maar 1 doelpuntje verschil in zit. Spanje staat op +1 en Zwitserland op 0.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh ja tuurlijk... was ff vergeten dat die ook moesten vandaag
Het zou wel een stunt zijn voor het toernooi als de wereldkampioen, de vice-wereldkampioen en de europees kampioen er al in de poulefase uitvliegen. Maar voor Spanje zou ik het wel zonde vinden. Met Italie en Frankrijk had ik weinig medelijdenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spanje moet gewoon met 4-0 winnen ofzo
Spanje moet gewoon door, anders heb ik echt een sjago familiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zou wel een stunt zijn voor het toernooi als de wereldkampioen, de vice-wereldkampioen en de europees kampioen er al in de poulefase uitvliegen. Maar voor Spanje zou ik het wel zonde vinden. Met Italie en Frankrijk had ik weinig medelijden
Ben jij spaans?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spanje moet gewoon door, anders heb ik echt een sjago familie
Getrouwd met een Spanjaardquote:
quote:
Nee we komen ze dan al sneller tegen waarschijnlijk. En al gaan ze nu door krijgen ze ook flinke kluif aan Brazilie of Portugal dan natuurlijk....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Getrouwd met een Spanjaard
Dus ik hoop op een finale van nederland-Spanje. Maar dat gaat niet lukken denk ik, dan moet Spanje ook groepswinnaar worden
Ja weet ik veelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goedemorgen
Dr schoonfamilie is Spaans, dr man is Spaans, c_a houdt van Spanje... c_a is nog net niet Spanje
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar mocht Spanje winnen én Zwitserland, dan heb je 3 teams met 6 punten. Telt onderling resultaat eerder dan doelsaldo of niet? Of bij 3 teams word dat sowieso lastig natuurlijk, want Spanje wint dan wel van Chili, maar heeft verloren van Zwitserland, en Zwitserland heeft ook weer op hun beurt van Chili verloren. Dus hoe ga je dat dan doen.
Doelsaldo dus. Alhoewel daar ook maar 1 doelpuntje verschil in zit. Spanje staat op +1 en Zwitserland op 0.
Ik zie het nog wel spannend worden hoor. Chili zal ook gewoon voor de winst gaan, en Zwitserland weet dat ze gewoon veel moeten scoren, en dan hebben ze het aanzienlijk makkelijker dan Spanje, met Honduras als tegenstanderquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mocht dat voorkomen dan gaan ze loten ofzo.. maar voor nu staat Spanje op doelsaldo 1 punt voor
Plannen zijn er wel. Wij sparen op een aparte rekening om ooit te emigreren naar Spanjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goedemorgen
Dr schoonfamilie is Spaans, dr man is Spaans, c_a houdt van Spanje... c_a is nog net niet Spanje
waarom denk je dat ik zenuwachtig benquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel spannend worden hoor. Chili zal ook gewoon voor de winst gaan, en Zwitserland weet dat ze gewoon veel moeten scoren, en dan hebben ze het aanzienlijk makkelijker dan Spanje, met Honduras als tegenstander
Het is de tijd van de maand?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zenuwachtig ben
quote:Qualifying criteria
The ranking of each team in each group will be determined as follows:
a) greatest number of points obtained in all group matches;
b) goal difference in all group matches;
c) greatest number of goals scored in all group matches.
If two or more teams are equal on the basis of the above three criteria,
their rankings will be determined as follows:
d) greatest number of points obtained in the group matches between the
teams concerned;
e) goal difference resulting from the group matches between the teams
concerned;
f) greater number of goals scored in all group matches between the teams
concerned;
g) drawing of lots by the FIFA Organising Committee.
The teams finishing first and second in each group will qualify for the Round
of 16.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben altijd vrij op vrijdaghet heet niet voor niets VRIJdag toch
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Plannen zijn er wel. Wij sparen op een aparte rekening om ooit te emigreren naar Spanje
Maar dat duurt nog wel effe
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:03 schreef iBenny het volgende:
Nog een klein halfuurtje (gok ik) en ik ben weg
nja, van FOK! dan he
HOAXquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:03 schreef iBenny het volgende:
Nog een klein halfuurtje (gok ik) en ik ben weg
nja, van FOK! dan he
Dat moet wel. FOK! draait dan ook op de computer van iBenny. Gaat hij weg, en zet hij zijn computer uit, dan ligt FOK! plat.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet wel. FOK! draait dan ook op de computer van iBenny. Gaat hij weg, en zet hij zijn computer uit, dan ligt FOK! plat.
Nee, hij heeft 386 computers, hij heeft ook veel klonen en heeft geen zin steeds uit en in te loggen!quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij heeft 386 computers, hij heeft ook veel klonen en heeft geen zin steeds uit en in te loggen!
Macbook pro halen voor 999 euro of nietquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Macbook pro halen voor 999 euro of niet
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn oude macbook is al erg oud en begint me zwaar te irriteren (performance en uiterlijk is wel afgelopen nu). Na vijf jaar kan dat ook wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:20 schreef j95 het volgende:
[..]
Het is veel geld, dus heb je hem echt nodig of is het gewoon dat je hem wilt hebben?
MM heeft zo'n actie vanavond.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo voor 999 euro?
Ik ben gek.. ik zeg doen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn oude macbook is al erg oud en begint me zwaar te irriteren (performance en uiterlijk is wel afgelopen nu). Na vijf jaar kan dat ook wel.
Mja, was dus eigenlijk van plan te wachten op die iPad, maar met zulke prijzen wordt dat lastig. Ten opzichte van een non-pro zit er wel wat verschil in, ik ga maar eens wat benchmarks zoeken of het dat geld extra waard isquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, was dus eigenlijk van plan te wachten op die iPad, maar met zulke prijzen wordt dat lastig. Ten opzichte van een non-pro zit er wel wat verschil in, ik ga maar eens wat benchmarks zoeken of het dat geld extra waard is
Hebbie een date met een Duitse?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:55 schreef iBenny het volgende:
Ik ga dr vandoor..
Mijn Duitse penvriendin is al bijna in Almere, dus ze kan er elk moment zijn.
Misschien dat ik me tussendoor nog ff kom melden en anders zien jullie me wel verschijnen.
Veel pret allemaal
KAA straks maar in de gaten houdenquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:55 schreef iBenny het volgende:
Ik ga dr vandoor..
Mijn Duitse penvriendin is al bijna in Almere, dus ze kan er elk moment zijn.
Misschien dat ik me tussendoor nog ff kom melden en anders zien jullie me wel verschijnen.
Veel pret allemaal
blijkbaarquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
blijkbaar
Al zal de brief wel door e-mail en msn vervangen zijn inmiddels
Bij mediamarkt?? Ik twijfel ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het de 13 inch??? Nee dan doe ik het ook nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
Ik doe ze allebei niet, de toegevoegde waarde is miniem tov een iets goedkopere macbook. Als het de 15" was geweest dan ha dik het gedaan, die heeft duidelijk meer van alles, maar de 13,3" is een no-go. Dan maar even met mijn oudje verder
Morgen toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawohl
Hij moet maar niet te hard voor Engeland juichen vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |