Plannen zijn er wel. Wij sparen op een aparte rekening om ooit te emigreren naar Spanjequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goedemorgen
Dr schoonfamilie is Spaans, dr man is Spaans, c_a houdt van Spanje... c_a is nog net niet Spanje
waarom denk je dat ik zenuwachtig benquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel spannend worden hoor. Chili zal ook gewoon voor de winst gaan, en Zwitserland weet dat ze gewoon veel moeten scoren, en dan hebben ze het aanzienlijk makkelijker dan Spanje, met Honduras als tegenstander
Het is de tijd van de maand?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zenuwachtig ben
quote:Qualifying criteria
The ranking of each team in each group will be determined as follows:
a) greatest number of points obtained in all group matches;
b) goal difference in all group matches;
c) greatest number of goals scored in all group matches.
If two or more teams are equal on the basis of the above three criteria,
their rankings will be determined as follows:
d) greatest number of points obtained in the group matches between the
teams concerned;
e) goal difference resulting from the group matches between the teams
concerned;
f) greater number of goals scored in all group matches between the teams
concerned;
g) drawing of lots by the FIFA Organising Committee.
The teams finishing first and second in each group will qualify for the Round
of 16.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben altijd vrij op vrijdaghet heet niet voor niets VRIJdag toch
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Plannen zijn er wel. Wij sparen op een aparte rekening om ooit te emigreren naar Spanje
Maar dat duurt nog wel effe
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:03 schreef iBenny het volgende:
Nog een klein halfuurtje (gok ik) en ik ben weg
nja, van FOK! dan he
HOAXquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:03 schreef iBenny het volgende:
Nog een klein halfuurtje (gok ik) en ik ben weg
nja, van FOK! dan he
Dat moet wel. FOK! draait dan ook op de computer van iBenny. Gaat hij weg, en zet hij zijn computer uit, dan ligt FOK! plat.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet wel. FOK! draait dan ook op de computer van iBenny. Gaat hij weg, en zet hij zijn computer uit, dan ligt FOK! plat.
Nee, hij heeft 386 computers, hij heeft ook veel klonen en heeft geen zin steeds uit en in te loggen!quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij heeft 386 computers, hij heeft ook veel klonen en heeft geen zin steeds uit en in te loggen!
Macbook pro halen voor 999 euro of nietquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Macbook pro halen voor 999 euro of niet
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn oude macbook is al erg oud en begint me zwaar te irriteren (performance en uiterlijk is wel afgelopen nu). Na vijf jaar kan dat ook wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:20 schreef j95 het volgende:
[..]
Het is veel geld, dus heb je hem echt nodig of is het gewoon dat je hem wilt hebben?
MM heeft zo'n actie vanavond.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoezo voor 999 euro?
Ik ben gek.. ik zeg doen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn oude macbook is al erg oud en begint me zwaar te irriteren (performance en uiterlijk is wel afgelopen nu). Na vijf jaar kan dat ook wel.
Mja, was dus eigenlijk van plan te wachten op die iPad, maar met zulke prijzen wordt dat lastig. Ten opzichte van een non-pro zit er wel wat verschil in, ik ga maar eens wat benchmarks zoeken of het dat geld extra waard isquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, was dus eigenlijk van plan te wachten op die iPad, maar met zulke prijzen wordt dat lastig. Ten opzichte van een non-pro zit er wel wat verschil in, ik ga maar eens wat benchmarks zoeken of het dat geld extra waard is
Hebbie een date met een Duitse?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:55 schreef iBenny het volgende:
Ik ga dr vandoor..
Mijn Duitse penvriendin is al bijna in Almere, dus ze kan er elk moment zijn.
Misschien dat ik me tussendoor nog ff kom melden en anders zien jullie me wel verschijnen.
Veel pret allemaal
KAA straks maar in de gaten houdenquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:55 schreef iBenny het volgende:
Ik ga dr vandoor..
Mijn Duitse penvriendin is al bijna in Almere, dus ze kan er elk moment zijn.
Misschien dat ik me tussendoor nog ff kom melden en anders zien jullie me wel verschijnen.
Veel pret allemaal
blijkbaarquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
blijkbaar
Al zal de brief wel door e-mail en msn vervangen zijn inmiddels
Bij mediamarkt?? Ik twijfel ookquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het de 13 inch??? Nee dan doe ik het ook nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:51 schreef Pheno het volgende:
Ik doe ze allebei niet, de toegevoegde waarde is miniem tov een iets goedkopere macbook. Als het de 15" was geweest dan ha dik het gedaan, die heeft duidelijk meer van alles, maar de 13,3" is een no-go. Dan maar even met mijn oudje verder
Morgen toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jawohl
Hij moet maar niet te hard voor Engeland juichen vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |