Is het dan ook patatdonderdag geweest?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is frietje friday op het werk. Nog even rammen en dan weekend.
donerdonderdag vind ik beter klinkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het dan ook patatdonderdag geweest?
Hmm vond ik ok wel interessantquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:17 schreef j95 het volgende:
[..]
Is het ook wel, behalve de godsdienst dingetjes..
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm vond ik ok wel interessant![]()
Ik had een hekel aan exacte vakkenik snapte het gewoon niet
hier nog eenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm vond ik ok wel interessant![]()
Ik had een hekel aan exacte vakkenik snapte het gewoon niet
Scheikunde lijkt me best wel een mooi vak. Ik zat op een erg klein schooltje, waar geen scheikunde werd gegevenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alleen scheikunde ging nog wel maar de rest
dat was mijn favoriete vakquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alleen scheikunde ging nog wel maar de rest
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Scheikunde lijkt me best wel een mooi vak. Ik zat op een erg klein schooltje, waar geen scheikunde werd gegeven
Ik vond het alleen leuk vanwege de proefjes. Wijn destilleren?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was mijn favoriete vak
Maar eigenlijk is dat puur rekenwerk, en dat is wel mijn ding
We zijn echt zenuwachtig allemaalquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat de ontknoping net zo leuk wordt als gisterenmiddag
Inderdaad! España krijgt het nog lastig. Hoorde ik nou gister dat ze er eigenlijk sowieso uit zijn als Zwitserland van Honduras wint?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Inderdaad! España krijgt het nog lastig. Hoorde ik nou gister dat ze er eigenlijk sowieso uit zijn als Zwitserland van Honduras wint?
Maar mocht Spanje winnen én Zwitserland, dan heb je 3 teams met 6 punten. Telt onderling resultaat eerder dan doelsaldo of niet? Of bij 3 teams word dat sowieso lastig natuurlijk, want Spanje wint dan wel van Chili, maar heeft verloren van Zwitserland, en Zwitserland heeft ook weer op hun beurt van Chili verloren. Dus hoe ga je dat dan doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... alleen als Spanje punten laat liggen
Spanje moet gewoon met 4-0 winnen ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar mocht Spanje winnen én Zwitserland, dan heb je 3 teams met 6 punten. Telt onderling resultaat eerder dan doelsaldo of niet? Of bij 3 teams word dat sowieso lastig natuurlijk, want Spanje wint dan wel van Chili, maar heeft verloren van Zwitserland, en Zwitserland heeft ook weer op hun beurt van Chili verloren. Dus hoe ga je dat dan doen.
Doelsaldo dus. Alhoewel daar ook maar 1 doelpuntje verschil in zit. Spanje staat op +1 en Zwitserland op 0.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh ja tuurlijk... was ff vergeten dat die ook moesten vandaag
Het zou wel een stunt zijn voor het toernooi als de wereldkampioen, de vice-wereldkampioen en de europees kampioen er al in de poulefase uitvliegen. Maar voor Spanje zou ik het wel zonde vinden. Met Italie en Frankrijk had ik weinig medelijdenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spanje moet gewoon met 4-0 winnen ofzo
Spanje moet gewoon door, anders heb ik echt een sjago familiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zou wel een stunt zijn voor het toernooi als de wereldkampioen, de vice-wereldkampioen en de europees kampioen er al in de poulefase uitvliegen. Maar voor Spanje zou ik het wel zonde vinden. Met Italie en Frankrijk had ik weinig medelijden
Ben jij spaans?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spanje moet gewoon door, anders heb ik echt een sjago familie
Getrouwd met een Spanjaardquote:
quote:
Nee we komen ze dan al sneller tegen waarschijnlijk. En al gaan ze nu door krijgen ze ook flinke kluif aan Brazilie of Portugal dan natuurlijk....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Getrouwd met een Spanjaard
Dus ik hoop op een finale van nederland-Spanje. Maar dat gaat niet lukken denk ik, dan moet Spanje ook groepswinnaar worden
Ja weet ik veelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goedemorgen
Dr schoonfamilie is Spaans, dr man is Spaans, c_a houdt van Spanje... c_a is nog net niet Spanje
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar mocht Spanje winnen én Zwitserland, dan heb je 3 teams met 6 punten. Telt onderling resultaat eerder dan doelsaldo of niet? Of bij 3 teams word dat sowieso lastig natuurlijk, want Spanje wint dan wel van Chili, maar heeft verloren van Zwitserland, en Zwitserland heeft ook weer op hun beurt van Chili verloren. Dus hoe ga je dat dan doen.
Doelsaldo dus. Alhoewel daar ook maar 1 doelpuntje verschil in zit. Spanje staat op +1 en Zwitserland op 0.
Ik zie het nog wel spannend worden hoor. Chili zal ook gewoon voor de winst gaan, en Zwitserland weet dat ze gewoon veel moeten scoren, en dan hebben ze het aanzienlijk makkelijker dan Spanje, met Honduras als tegenstanderquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mocht dat voorkomen dan gaan ze loten ofzo.. maar voor nu staat Spanje op doelsaldo 1 punt voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |