Vous est une Optimiste madamequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Brazilie maken we in, Messi is echt niet zo goed als ze zeggen en Ronaldo is ook vergane glorie.
Hmmm die wedstrijd kan ik dan op m'n werk kijkenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Slowakije? Ik heb het over vrijdag, dan moeten we tegen Brazilie.
yeah en drogba is ws al naar huis tegen die tijd ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Brazilie maken we in, Messi is echt niet zo goed als ze zeggen en Ronaldo is ook vergane glorie.
Eigenlijk isquote:
ik hoop zo dat elkaar helemaal lens schoppenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
ik hoop zo dat Brazilië Portugal helemaal van de mat veegt
k kan geen Frans maar een optimist ben ik zeker.quote:
Ik wed nietquote:
Inderdaad, het zal toch niet dat we vrijdag tegen Portugal moeten....quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Portugal mag echt anaal vernederd worden door Brazilie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Nopequote:Op donderdag 24 juni 2010 22:52 schreef gomi het volgende:
[..]
lol ok. ook niet voor de gein?
gewoon geen inzet ofzo?
Miauw is er toch?quote:
Goed uitzieken of lekker voetbal kijken met anderenquote:
Inderdaad, ze was niet echt lekker...quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed uitzieken of lekker voetbal kijken met anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |