Of dat ze pas scheren als ze de avond ervoor niet geneukt hebben. Yolanthe en Sylvie doen hun werk dus nog naar behoren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:43 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat Wesley en Raffie hebben afgesproken dat ze pas hun baardgroei bijhouden als ze verliezen.
Ik zie ze beide al met een volle baard met de wereldcup lopen.
We zijn door !!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:44 schreef Gillette_M5 het volgende:
En als Kameroen net als Slowakije 'stunt' tegen NL met 3-0 zullen we zeggen, wat dan?
zie mijn vorige post!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:44 schreef Gillette_M5 het volgende:
En als Kameroen net als Slowakije 'stunt' tegen NL met 3-0 zullen we zeggen, wat dan?
Frank is een held.quote:
Dit. Misschien zo even switchen naar Den-Jap, wellicht is dat spannender...quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:45 schreef leolinedance het volgende:
Wat spelen ze weer waardeloos zeg.
Dan niks. Nederland is sowieso door. Ook al verliezen ze met 300duizendtriljoen-0.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:44 schreef Gillette_M5 het volgende:
En als Kameroen (net als Slowakije tegen Italië ) 'stunt' tegen NL met 3-0 zullen we zeggen, wat dan?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:45 schreef leolinedance het volgende:
Wat spelen ze weer waardeloos zeg.
Hoewel, toch maar nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:45 schreef ViaRegnum het volgende:
Dit. Misschien zo even switchen naar Den-Jap, wellicht is dat spannender...
van Gelder maakt er anders wel een spannende wedstrijd vanquote:
Ok, maar als Denemarken er een paar scoort tegen Japan, en Kameroen wint van NL met 2-0 ofzo is het ook gedaan met NL? Want Japan staat op de 2e plaats, Denemarken 3....quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:45 schreef wdn het volgende:
[..]
zie mijn vorige post!!![]()
Indien doelsaldo identiek dan wordt gekeken naar goals zelf gemaakt en dan onderling resultaat.
Tsja, sommige mensen denk dat je pas goed speelt als je na 15 minuten 3-0 voorstaat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Mensen die roepen dat ze waardeloos spelen, wat is er tot nu toe fout gegaan dan in deze wedstrijd? Het staat 0-0 en ze hebben alles onder controle
NEEN. Nederland is ALTIJD minimaal tweede.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ok, maar als Denemarken er een paar scoort tegen Japan, en Kameroen wint van NL met 2-0 ofzo is het ook gedaan met NL? Want Japan staat op de 2e plaats, Denemarken 3....
Nederland is door.... Bij welke uitslag dan ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ok, maar als Denemarken er een paar scoort tegen Japan, en Kameroen wint van NL met 2-0 ofzo is het ook gedaan met NL? Want Japan staat op de 2e plaats, Denemarken 3....
Vond ik ook jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef opastokvis het volgende:
lijkt het volkslied van kameroen heel erg op die van Frankrijk of ligt dat aan mij?
wordt hier beweert van niet.
Ja heb ik ook. Effe koffie zetten en een peuk roken buiten, mis vast niet zo veelquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef Razor21 het volgende:
Voor het eerst sinds jaren dat ik tijdens een groot eindtoernooi gewoon weg durf te lopen als NL speelt om even naar het toilet te gaan etc.
Ja, het andere team moet compleet worden overlopen en met dikke cijfers worden verslagen anders speelt Nederland 'waardeloos' en 'saai'. Meestal moeten dan ook ineens spelers ruimen(VdV / Van Persie).quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen denk dat je pas goed speelt als je na 15 minuten 3-0 voorstaat.
quote:
Je snapt er niet veel van hč, kankertrollquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook ja. Eerste tonen had ik al zoiets: hmm lijkt op het Franse volkslied.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef opastokvis het volgende:
lijkt het volkslied van kameroen heel erg op die van Frankrijk of ligt dat aan mij?
wordt hier beweert van niet.
Kameroen heeft 0 punten, vriend. Ze kunnen dus sowieso nooit gelijk komen met Nederland. Vanavong gaat het er alleen om of Japan of Denemarken doorgaat. Die spelen tegen elkaar dus daar wordt het bepaald. Kameroen heeft alleen nog maar verloren dus die liggen er al uit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Godverdomme kan die vent niet 5 minuten zijn bek houden met die non-informatiequote:Op donderdag 24 juni 2010 20:44 schreef eriksd het volgende:
Zo'n commentator kan ook zo politicus worden. Blijft maar doorbabbelen.
als Kameroen niet schopt spelen ze altijd heel erg open. Leuk om te zien en vooral leuk met een land als Nederland, Brazilie, Portugal er tegenover. Maar soms ook erg naief van zequote:Op donderdag 24 juni 2010 20:50 schreef opastokvis het volgende:
het gaat wel over en weer trouwens, zitten goede spelers bij Kameroen.
Je bent getrolled.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kameroen heeft 0 punten, vriend. Ze kunnen dus sowieso nooit gelijk komen met Nederland. Vanavong gaat het er alleen om of Japan of Denemarken doorgaat. Die spelen tegen elkaar dus daar wordt het bepaald. Kameroen heeft alleen nog maar verloren dus die liggen er al uit.
De eindstand is altijd dat Nederland met 6 of 9 punten doorgaat en dat Japan of Denemarken met 6 punten doorgaat. Het hangt van het doelsaldo af of Nederland als 1e of als 2e in de poule doorgaat.
Nederland kan ook nog op 7 punten komen en zo groepswinnaar wordenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kameroen heeft 0 punten, vriend. Ze kunnen dus sowieso nooit gelijk komen met Nederland. Vanavong gaat het er alleen om of Japan of Denemarken doorgaat. Die spelen tegen elkaar dus daar wordt het bepaald. Kameroen heeft alleen nog maar verloren dus die liggen er al uit.
De eindstand is altijd dat Nederland met 6 of 9 punten doorgaat en dat Japan of Denemarken met 6 punten doorgaat. Het hangt van het doelsaldo af of Nederland als 1e of als 2e in de poule doorgaat.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:54 schreef Disorder het volgende:
De Boer en Van Marwijk moeten 11 djembe's op het veld flikkeren. Zijn die Kameroony's lekker bezig, kunnen wij scoren.
Hij is slecht als hij constant iemand om zich heen heeft. Tegen Japan waren dat er 4. Elke keer weer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Van Persie *zucht*. Wat is er in godsnaam mis met hem dit WK?
Helemaal niks. Er zijn nog niet veel 100% kansen geweest voor Nederland en Van Persie bereid zijn kansen bijna nooit zelf voor, hij maakt het meestal af.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Haha, ja! Fijn dat iemand anders dat ook opmerkt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vind dat ook ja. Eerste tonen had ik al zoiets: hmm lijkt op het Franse volkslied.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:55 schreef zeebeschuit het volgende:
Moet je 's op vdv letten. Die gast loopt serieus telkens op de verkeerde plek. Denkt dat 'ie nummer 10 is ofzo..Wat speelt die gast beroerd.
Gijpie zal wel commentaar hebben vanavond.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:57 schreef BB-King het volgende:
Allen die een wereldcup willen winnen
Moeten mannen met baarden zijn
Van der Vaart en Wesley Sneijder
Die hebben baarden, die hebben baarden
Van der Vaart en Wesley Snejder
Die hebbe baarden en winnen die cup!
Troll ok, maar kanker gaan lopen roepen getuigt niet van veel intelligentie of wel, mongooltje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:50 schreef Pek het volgende:
[..]
Je snapt er niet veel van hč, kankertroll![]()
Ik heb net even gezocht maar kan geen bewijs vinden dat ze het als sjabloon hebben gebruiktquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Haha, ja! Fijn dat iemand anders dat ook opmerkt.Ik dacht echt, wtf, anders neem je het volkslied van je voormalige bezetter even over.
Dat ook. Maar ik zie al dat GiletteM5 aan het trollen was. Ik ben te goed voor deze wereld, dat ik het nog ga uitleggen ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nederland kan ook nog op 7 punten komen en zo groepswinnaar worden
VDV is de beste speler vanavond, wat zeur je nou?quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:55 schreef zeebeschuit het volgende:
Moet je 's op vdv letten. Die gast loopt serieus telkens op de verkeerde plek. Denkt dat 'ie nummer 10 is ofzo..Wat speelt die gast beroerd.
Gijpie zal wel commentaar hebben vanavond.
Dan gaat ie maar lekker in z'n dagelijkse leven op 10 spelen. Nu hoort ie de buitenkant te bezetten. Als 'ie dat niet wil gaat ie er maar uit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is ook nummer 10, hij word alleen op een andere plek in het Nederlands elftal gebruikt en loopt dus vaak op de verkeerde positie.
Hij is duidelijk niet in vorm, kansen missen kan gebeuren maar zijn aannames zijn gewoon niet top terwijl dat juist een sterk punt van hem is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Helemaal niks. Er zijn nog niet veel 100% kansen geweest voor Nederland en Van Persie bereid zijn kansen bijna nooit zelf voor, hij maakt het meestal af.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:57 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Troll ok, maar kanker gaan lopen roepen getuigt niet van veel intelligentie of wel, mongooltje.
pfff ga lekker ergens anders kijken wie de langste e-piemel heeft.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:57 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Troll ok, maar kanker gaan lopen roepen getuigt niet van veel intelligentie of wel, mongooltje.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:57 schreef BB-King het volgende:
Allen die een wereldcup willen winnen
Moeten mannen met baarden zijn
Die hebben baarden, die hebben baarden
Die hebben baarden en winnen die cup!
Dat pretendeer ik ook niet, knurftquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:57 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:58 schreef Butcherbird2 het volgende:
[..]
![]()
Alleen weet denk ik ca. 80% van de FOkkers niet welke melodie hierbij hoort.
Tja, dat is een keuze van de bondscoach.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:58 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Dan gaat ie maar lekker in z'n dagelijkse leven op 10 spelen. Nu hoort ie de buitenkant te bezetten. Als 'ie dat niet wil gaat ie er maar uit.
Ja, de wedstrijd heeft een goed karakter een lekker koele en fruitige afdronk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:56 schreef wdn het volgende:
JammerMooie bal weer.
VDV is goed vandaag. Komt denk ik voornamelijk door het open karakter van de wedstrijd
Beethovenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:58 schreef Butcherbird2 het volgende:
[..]
![]()
Wellus...ik word oudquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:58 schreef Butcherbird2 het volgende:
[..]
![]()
Eens, vooral de eerste helften zijn telkens zo saaiquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil niet zeuren hoor, maar ik vind de wedstrijden van Nl tot op heden zo langdraaaaaaaaaaaaaaaaaaadig![]()
Stelletje sukkels, staan ze met z'n allen met de handjes in de lucht ipv op te letten
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Hopelijk kunnen we met zakelijk voetbal wel ver komen. Met aantrekkelijk voetbal is het 2 jaar geleden iig niet gelukt.
Ik snap het wel, heus. Maar vind het gewoon minder leuk om naar te kijken, het leeft dan bij mij ook niet zo, zeg maar...quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zodra het niet aantrekkelijk is gaat iedereen roepen dat ze waardeloos spelen. Niemand snapt dat je hier op resultaat speelt.
Ik schrok ervanquote:
Ik denk dat jij het niet snapt, want ze hebben n.l. 7 puntenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat ik liever Denemarken door ziequote:
Er zit natuurlijk ook weinig echte spanning in deze wedstrijd. Maandag (of dinsdag) wordt het echt wel weer spannend hoor.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik snap het wel, heus. Maar vind het gewoon minder leuk om naar te kijken, het leeft dan bij mij ook niet zo, zeg maar...
http://www.eurovisionsports.tv/ is het livest volgens mijquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:03 schreef ViaRegnum het volgende:
Pff, zo te merken zie ik alles een stuk later dan jullie omdat ik online kijk
Bagger? Waar?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:03 schreef banaandehaan het volgende:
Als NL zo verder speelt, dan hoop ik dat Kameroen wint, wat een bagger zeg
Even vergelijken, in ieder geval bedankt voor de tipquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:04 schreef Fireblast het volgende:
http://www.eurovisionsports.tv/ is het livest volgens mij
Ik hoop dat je nog steeds aan het trollen bent.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:03 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet snapt, want ze hebben n.l. 7 punten![]()
En Kameroen heeft er nu 1. Ik weet echt wel dat NL niet gepasseerd gaat worden qua puntenaantal, maar door even het 'domme' jongetje uit te hangen is heel efficiënt te achterhalen wie de echte dommerik is. Jij dus, vriend.
[ afbeelding ]
3 wedstrijden gespeeld, 7 punten -> 3 gewonnen 0 verloren. Ga je huiswerk doen coach
Nederland nu op 9 puntenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:03 schreef wdn het volgende:
VIRTUELE STAND
NEDERLAND 7 +3
Japan --------- 6 +2
Denemarken- 3 -3
Kameroen ---- 1 -2
Het is niet aantrekkelijk dus denken mensen gelijk 'waardeloos'quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap dat gezeur over saai niet. Het spel golft op en neer, we creëren kansen, scoren nu. Niks mis mee toch?
Ik heb gelijk gekregen, wat een spachtelputzer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
De Pers, wat een elegantie, wat een techniek, een echte spachtelputzer.˛
haha hier ook jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:06 schreef grazz het volgende:
Van Persie![]()
lol @ alle jeugd hier met hun vulvazela's![]()
Die is inderdaad meer live, thanksquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:04 schreef Fireblast het volgende:
http://www.eurovisionsports.tv/ is het livest volgens mij
azalea'squote:Op donderdag 24 juni 2010 21:06 schreef grazz het volgende:
Van Persie![]()
Argentinie.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:07 schreef KingOfMars het volgende:
Hebben d'r nog meer landen 9 punten na de poules? *lui*
Commentator heeft het net op dit moment over haarscheurtjes in de verdediging.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:07 schreef wdn het volgende:
En dan te bedenken dat velen vooraf aan het zeiken waren over onze verdediging.
Nog 0 goals tegen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:06 schreef wolferl het volgende:
Die keeper deed effe een STOP HAMMERTIME
Ben je weer in je troll-modus gaan staan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
Gut, gut, 1e helft is bijna om, en dan een keertje scoren tegen een zwak land dat nog eens onderaan in de poule staat. Pff.
Toevallig, bij mij ook !quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:06 schreef grazz het volgende:
Van Persie![]()
tot zo'n 5 min gelee was t echt 3x ruk maar nu 1-0quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap dat gezeur over saai niet. Het spel golft op en neer, we creëren kansen, scoren nu. Niks mis mee toch?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:02 schreef franske19 het volgende:
GVD dit moet een goal zijn!
We want Huntelaar!!!
Ze moeten ook niet teveel energie verspillen hčquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
Gut, gut, 1e helft is bijna om, en dan een keertje scoren tegen een zwak land dat nog eens onderaan in de poule staat. Pff.
Ik hoop nog dat je het gaat snappen en je eigen domheid in gaat zien. Met je Kameroen 0 punten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog steeds aan het trollen bent.
-4 doorzichtig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:53 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:06 schreef wolferl het volgende:
Die keeper deed effe een STOP HAMMERTIME
Nogmaals, ga lekker ergens anders met je e-piemel spelen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:09 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik hoop nog dat je het gaat snappen en je eigen domheid in gaat zien. Met je Kameroen 0 punten.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:09 schreef wolferl het volgende:
Loopt net zo'n ventje op zijn Vuvuzela te blazen.
Gooit mijn onder buurjongen een emmer water over hem heen
Hoezo ruk? Wat ging er fout dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:08 schreef banaandehaan het volgende:
[..]
tot zo'n 5 min gelee was t echt 3x ruk maar nu 1-0![]()
CHILI kan ook nog en als dat gebeurd vliegt Spanje er uitquote:
Lol.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:09 schreef wolferl het volgende:
is al gedaan..quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:09 schreef Mr.Chandon het volgende:
Fucking hell. ik maak nu de vuvuzela in levende lijve mee. Godverdomme, die zou je toch gewoon rectaal bij de gebruiker willen indienen. Wat een lawaai.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:09 schreef wolferl het volgende:
"weinig" is genoegquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
En dat scheelde zonet maar weinig
Jij ziet wel vaker dingen, een PVV-regering enzoquote:
sugababes.nlquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:11 schreef Dreetje74 het volgende:
[..]
is al gedaan..![]()
http://www.sugababes.nl/showtopic/801740/
wat is er mis mee? een verdediging mag je alleen maar afrekenen op goals tegenquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:09 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik hoop nog dat je het gaat snappen en je eigen domheid in gaat zien. Met je Kameroen 0 punten.
sugababes?quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:11 schreef Dreetje74 het volgende:
[..]
is al gedaan..![]()
http://www.sugababes.nl/showtopic/801740/
ahaha, als je kinderen hebt...quote:
Tegen Argentinië, Spanje, Portugal, Brazilië worden dit soort domme fouten snoei hard afgestraft.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
al 2.5 wedstrijden de 0 gehouden. Wat is er?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Waar is dat plaatje van Frank de Boer die op de bank aan z'n broek zit te hanessen en 'godverdomme' zegt?
Onze verdediging grijpt alleen in als het écht nodig isquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:12 schreef wdn het volgende:
[..]
wat is er mis mee? een verdediging mag je alleen maar afrekenen op goals tegenen dat is 0.
ERGO ONZE VERDEDIGING IS EFFICIENT BEZIG *o*
Logisch.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:14 schreef VliegVlieg het volgende:
lol die NOS stream is echt faal. Loopt gewoon meer dan 10 seconden achter geloof ik
Ach, ik was abuis. Ze hebben inderdaad vier punten. Ik heb mij daar toch lelijk vergist. Ik hoop dat u mij deze scheef gereden schaats kunt vergeven, meneer het scheermes.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:09 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ja en Italie en Frankrijk zijn grote kanshebbers op de cup.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Tegen Argentinië, Spanje, Portugal, Brazilië worden dit soort domme fouten snoei hard afgestraft.
Mathijssen ook. lolquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:13 schreef i2Them2 het volgende:
Heitinga en Stekelenburg zijn lekker bezig...
Cool story.quote:
Ik ben het er mee eens dat het resultaat telt maar als je zo verdedigt tegen elke andere ploeg heb je 'm gewoon hangen. Was echt carnavalverdediging.quote:
Het gaat niet om de namen, het gaat om het collectief.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:13 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat was best ff zorgwekkend idd.
Wanneer heeft je ma weer een nieuwe vriend dan? De sloeriequote:Op donderdag 24 juni 2010 21:12 schreef Pek het volgende:
[..]
Jij ziet wel vaker dingen, een PVV-regering enzo![]()
Die kijken het aan en denken OCH dat wordt een stuitertje en weg!quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:14 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Onze verdediging grijpt alleen in als het écht nodig is
Totdat je een keer tegen een goed land moet voetballen, dan is het voor je het weet 2-0.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:14 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Onze verdediging grijpt alleen in als het écht nodig is
Doe dan maar die 1-1quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:13 schreef ViaRegnum het volgende:
@Pek: Ik vermoed dat de kans op zo'n regering groter is dan de kans op de 1-1![]()
Dit ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:14 schreef VliegVlieg het volgende:
lol die NOS stream is echt faal. Loopt gewoon meer dan 10 seconden achter geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |