Of dat ze pas scheren als ze de avond ervoor niet geneukt hebben. Yolanthe en Sylvie doen hun werk dus nog naar behoren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:43 schreef BB-King het volgende:
Ik denk dat Wesley en Raffie hebben afgesproken dat ze pas hun baardgroei bijhouden als ze verliezen.
Ik zie ze beide al met een volle baard met de wereldcup lopen.
We zijn door !!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:44 schreef Gillette_M5 het volgende:
En als Kameroen net als Slowakije 'stunt' tegen NL met 3-0 zullen we zeggen, wat dan?
zie mijn vorige post!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:44 schreef Gillette_M5 het volgende:
En als Kameroen net als Slowakije 'stunt' tegen NL met 3-0 zullen we zeggen, wat dan?
Frank is een held.quote:
Dit. Misschien zo even switchen naar Den-Jap, wellicht is dat spannender...quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:45 schreef leolinedance het volgende:
Wat spelen ze weer waardeloos zeg.
Dan niks. Nederland is sowieso door. Ook al verliezen ze met 300duizendtriljoen-0.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:44 schreef Gillette_M5 het volgende:
En als Kameroen (net als Slowakije tegen Italië ) 'stunt' tegen NL met 3-0 zullen we zeggen, wat dan?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:45 schreef leolinedance het volgende:
Wat spelen ze weer waardeloos zeg.
Hoewel, toch maar nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:45 schreef ViaRegnum het volgende:
Dit. Misschien zo even switchen naar Den-Jap, wellicht is dat spannender...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |