Tsja, sommige mensen denk dat je pas goed speelt als je na 15 minuten 3-0 voorstaat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Mensen die roepen dat ze waardeloos spelen, wat is er tot nu toe fout gegaan dan in deze wedstrijd? Het staat 0-0 en ze hebben alles onder controle
NEEN. Nederland is ALTIJD minimaal tweede.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ok, maar als Denemarken er een paar scoort tegen Japan, en Kameroen wint van NL met 2-0 ofzo is het ook gedaan met NL? Want Japan staat op de 2e plaats, Denemarken 3....
Nederland is door.... Bij welke uitslag dan ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ok, maar als Denemarken er een paar scoort tegen Japan, en Kameroen wint van NL met 2-0 ofzo is het ook gedaan met NL? Want Japan staat op de 2e plaats, Denemarken 3....
Vond ik ook jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef opastokvis het volgende:
lijkt het volkslied van kameroen heel erg op die van Frankrijk of ligt dat aan mij?
wordt hier beweert van niet.
Ja heb ik ook. Effe koffie zetten en een peuk roken buiten, mis vast niet zo veelquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef Razor21 het volgende:
Voor het eerst sinds jaren dat ik tijdens een groot eindtoernooi gewoon weg durf te lopen als NL speelt om even naar het toilet te gaan etc.
Ja, het andere team moet compleet worden overlopen en met dikke cijfers worden verslagen anders speelt Nederland 'waardeloos' en 'saai'. Meestal moeten dan ook ineens spelers ruimen(VdV / Van Persie).quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen denk dat je pas goed speelt als je na 15 minuten 3-0 voorstaat.
quote:
Je snapt er niet veel van hè, kankertrollquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:48 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |