Dat pretendeer ik ook niet, knurftquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:57 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Troll ok, maar kanker gaan lopen roepen getuigt niet van veel intelligentie of wel, mongooltje.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:58 schreef Butcherbird2 het volgende:
[..]
![]()
Alleen weet denk ik ca. 80% van de FOkkers niet welke melodie hierbij hoort.
Tja, dat is een keuze van de bondscoach.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:58 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Dan gaat ie maar lekker in z'n dagelijkse leven op 10 spelen. Nu hoort ie de buitenkant te bezetten. Als 'ie dat niet wil gaat ie er maar uit.
Ja, de wedstrijd heeft een goed karakter een lekker koele en fruitige afdronk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:56 schreef wdn het volgende:
JammerMooie bal weer.
VDV is goed vandaag. Komt denk ik voornamelijk door het open karakter van de wedstrijd
Beethovenquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:58 schreef Butcherbird2 het volgende:
[..]
![]()
Wellus...ik word oudquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:58 schreef Butcherbird2 het volgende:
[..]
![]()
Eens, vooral de eerste helften zijn telkens zo saaiquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil niet zeuren hoor, maar ik vind de wedstrijden van Nl tot op heden zo langdraaaaaaaaaaaaaaaaaaadig![]()
Stelletje sukkels, staan ze met z'n allen met de handjes in de lucht ipv op te letten
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Hopelijk kunnen we met zakelijk voetbal wel ver komen. Met aantrekkelijk voetbal is het 2 jaar geleden iig niet gelukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |