Ik hoop dat je nog steeds aan het trollen bent.quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:03 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet snapt, want ze hebben n.l. 7 punten![]()
En Kameroen heeft er nu 1. Ik weet echt wel dat NL niet gepasseerd gaat worden qua puntenaantal, maar door even het 'domme' jongetje uit te hangen is heel efficiënt te achterhalen wie de echte dommerik is. Jij dus, vriend.
[ afbeelding ]
3 wedstrijden gespeeld, 7 punten -> 3 gewonnen 0 verloren. Ga je huiswerk doen coach
Nederland nu op 9 puntenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:03 schreef wdn het volgende:
VIRTUELE STAND
NEDERLAND 7 +3
Japan --------- 6 +2
Denemarken- 3 -3
Kameroen ---- 1 -2
Het is niet aantrekkelijk dus denken mensen gelijk 'waardeloos'quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik snap dat gezeur over saai niet. Het spel golft op en neer, we creëren kansen, scoren nu. Niks mis mee toch?
Ik heb gelijk gekregen, wat een spachtelputzer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
De Pers, wat een elegantie, wat een techniek, een echte spachtelputzer.²
haha hier ook jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:06 schreef grazz het volgende:
Van Persie![]()
lol @ alle jeugd hier met hun vulvazela's![]()
Die is inderdaad meer live, thanksquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:04 schreef Fireblast het volgende:
http://www.eurovisionsports.tv/ is het livest volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |