abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83416359
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:56 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Op 1400 Kcal kun je prima leven, maar niet als je ook sport. Dan heb je gewoon meer nodig. Rond de 1400 Kcal blijven wordt vooral aangeraden als je aan het afvallen bent, maar als je op gewicht bent moet je wel meer binnen krijgen (dit hangt natuurlijk af van je lengte en je gewicht). Als vuistregel kun je gebruiken dat je nooit onder de 1200 Kcal moet komen.
Wie had ook al weer die handige site waar je kon uitrekenen wat je lichaam verbruikt in complete rust
Dan kom je al snel boven de 1400kcal uit geloof ik
pi_83416456
Gevonden: http://www.giantpt.com/vo(...)caloriebehoefte.html
Ik kom rond de 1560kcal uit en dat heb je dus nodig als je de hele dag stil in bed zou liggen
pi_83416514
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:00 schreef Sarabi het volgende:
Gevonden: http://www.giantpt.com/vo(...)caloriebehoefte.html
Ik kom rond de 1560kcal uit en dat heb je dus nodig als je de hele dag stil in bed zou liggen
Ja klopt, maar als je dus wilt afvallen moet je daaronder gaan zitten. Maar anders moet je zeker niet daaronder zitten inderdaad, dat is ongezond.
pi_83416642
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:01 schreef xBlossomx het volgende:

[..]

Ja klopt, maar als je dus wilt afvallen moet je daaronder gaan zitten. Maar anders moet je zeker niet daaronder zitten inderdaad, dat is ongezond.
Je moet niet onder je BMR gaan zitten wil je afvallen (dat is erg ongezond), maar je meot onder je onderhoudsniveau gaan zitten (dat was bij mij rond de 2100kcal)
pi_83417441
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je moet niet onder je BMR gaan zitten wil je afvallen (dat is erg ongezond), maar je meot onder je onderhoudsniveau gaan zitten (dat was bij mij rond de 2100kcal)
Ja..klopt sorry.
pi_83418694
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:53 schreef Sarabi het volgende:

@ NIMBY al iets kunnen vinden? ik probeer nu meer roggebrood te eten en inderdaad genoeg groente en fruit
Heb net Broccoli op
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_83429703
Ik kom juist al niet onder de 1300Kcal! Als ik rond de 1200Kcal ga eten voel ik me zwakjes en dat is absoluut net mijn bedoeling voor afvallen. Mijn 1e vuistregel is echt dat ik me lekker moet voelen.

Qua sporten ik (slalom) skate en kung fu en doe veel op de fiets... De avond dat ik kung fu eet ik altijd wat meer omdat ik me anders nie lekker voel met sporten. Dan zit ik vaak aan de 1800Kcal.

Mijn lichaam verbuikt ongeveer 1200-1300Kcal per dag qua BMR... Als ik daaronder ga zitten worden me spieren opgebruikt in plaats van de vetcellen die ik liever kwijt ben.

Zo lekker de spullen in huis halen om een lekkere zomerse zalm salde te maken! jippie!
pi_83430233
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 07:58 schreef BlueCurl het volgende:
Ik kom juist al niet onder de 1300Kcal! Als ik rond de 1200Kcal ga eten voel ik me zwakjes en dat is absoluut net mijn bedoeling voor afvallen. Mijn 1e vuistregel is echt dat ik me lekker moet voelen.

Qua sporten ik (slalom) skate en kung fu en doe veel op de fiets... De avond dat ik kung fu eet ik altijd wat meer omdat ik me anders nie lekker voel met sporten. Dan zit ik vaak aan de 1800Kcal.

Mijn lichaam verbuikt ongeveer 1200-1300Kcal per dag qua BMR... Als ik daaronder ga zitten worden me spieren opgebruikt in plaats van de vetcellen die ik liever kwijt ben.

Zo lekker de spullen in huis halen om een lekkere zomerse zalm salde te maken! jippie!
Maar let op dat je niet te weinig eet op de dagen dat je niet sport dan
1400kcal is nog steeds weinig en dan moet je daar echt niet onder gaan zitten
pi_83431933
Ik moet vaker van die 'festival' weekenden hebben. Dat werkt wel voor mijn lijn
pi_83435465
Om half 8 een half uurtje hardgelopen wat een lekker begin van de dag
Alleen blijf ik nu wel honger houden maar dat zie ik maar als een goed teken dat mijn lichaam aan het werken is
pi_83436790
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:59 schreef Laydina het volgende:
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_83437067
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:59 schreef Laydina het volgende:
Wat is je geheim?
Ik ben nog nooit naar een festival geweest dus misschien moet ik daar dan maar mee beginnen
pi_83437282
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat is je geheim?
Ik ben nog nooit naar een festival geweest dus misschien moet ik daar dan maar mee beginnen
Geen geheim, maar je eet dan redelijk weinig. En dat patatje en hamburger kunnen dan geen kwaad omdat je verder toch niet aan je calorieën komt
dit keer doelde ik met festival op de TMF awards zaterdag en zondag Parkpop.
pi_83438707
zal ik het durven om op de weegschaal te staan na 2 dagen bbq
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_83439087
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:56 schreef candygirl het volgende:
zal ik het durven om op de weegschaal te staan na 2 dagen bbq
Gewoon doen Confronteer jezelf met je zondigingen en ga er weer tegenaan daarna
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Licht Ontvlambaar dinsdag 29 juni 2010 @ 13:24:46 #116
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_83439943
Ik geloof dat mijn lichaam alle vocht probeert vast te houden dat het maar kan vinden
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_83441237
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:24 schreef Sjeen het volgende:
Ik geloof dat mijn lichaam alle vocht probeert vast te houden dat het maar kan vinden
Ja Hier ook Ik blijf goed op gewicht zeg maar
pi_83441814
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:25 schreef Laydina het volgende:

[..]

Geen geheim, maar je eet dan redelijk weinig. En dat patatje en hamburger kunnen dan geen kwaad omdat je verder toch niet aan je calorieën komt
dit keer doelde ik met festival op de TMF awards zaterdag en zondag Parkpop.
Ahh oke
Klinkt als een leuk weekend!
pi_83472774
Ik zal me eerdaags ook eens aanmelden hier. Ben sinds 2 weken bezig in de sportschool (zo'n 2-3x in de week), badminton 1x in de week al meer dan een jaar en fiets al een jaar lang naar m'n werk (minimaal 3x per week, afstand op een dag is 20km), maar het schiet maar niet op. Lijkt wel of er niets af wil.
pi_83473002
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:17 schreef _Flea_ het volgende:
Ik zal me eerdaags ook eens aanmelden hier. Ben sinds 2 weken bezig in de sportschool (zo'n 2-3x in de week), badminton 1x in de week al meer dan een jaar en fiets al een jaar lang naar m'n werk (minimaal 3x per week, afstand op een dag is 20km), maar het schiet maar niet op. Lijkt wel of er niets af wil.
Beweging genoeg lijkt me.

Wat eet/drink je dan op een dag?

En wat is je BMI?

Welkom trouwens
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_83486049
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:17 schreef _Flea_ het volgende:
welkom! ik sporte ook genoeg een tijd gelede maar kwam gewoon aan.. ik at nieteens super veel maar super ongezond omdat ik me echt niet bewust was van mijn eetgewoontes... Nu wel.. nu eet ik iets minder en gezonder en het gaat er af... Zeker aangezien je zeker genoeg beweegt ligt het misschien toch aan je eetgewoontes!
pi_83487205
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:23 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Beweging genoeg lijkt me.

Wat eet/drink je dan op een dag?

En wat is je BMI?

Welkom trouwens
Thnx!

Mijn BMI zit momenteel op 30.5. Veel te hoog natuurlijk.
Het probleem zal 'm zeker in m'n eetgewoontes zitten.
Vaak tussen ff een koek of wat M&M's.
's Avonds snoep en snaai ik niet. Drink door de week geen bier.
In het weekend alleen op een verjaardag.

Dus ik denk dat als ik al minder snoep enzo dat het al moet gaan lukken.
Normaal eet ik 8 boterhammen per dag. Sinds vandaag probeer ik het met 4 boterhammen en een stuk of wat cracottes met kipfilet.
Aardappels eet ik ook niet overdreven veel. Eerder te weinig denk ik.
pi_83487377
Hi Flea, idd wat eet je op een dag? kan natuurlijk zijn, ondanks je bewegen, dat je structureel te weinig eet en bijv te veel suiker waardoor je stofwisseling op zijn gat is komen te liggen..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83488546
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:23 schreef DarkElf het volgende:
Hi Flea, idd wat eet je op een dag? kan natuurlijk zijn, ondanks je bewegen, dat je structureel te weinig eet en bijv te veel suiker waardoor je stofwisseling op zijn gat is komen te liggen..
Suiker zou misschien kunnen aangezien ik op het werk nog wel eens wil snoepen.

Verder drink ik af en toe een cola light en veel water. Minimaal 2 liter en met dit weertype 3-4 liter.
  woensdag 30 juni 2010 @ 15:58:06 #125
251095 Purdey
Better off alone..
pi_83493893
Ik lees hier wel al een tijdje mee,omdat ik zelf aan het diëten ben.Nu vroeg ik me af,is het normaal dat ik nu zwaarder ben met dat warme weer? Ik eet nog steeds gezond,drink veel water,maar zit alweer drie kilo boven mn laagste gewicht..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')