Zoals met alles wel met mate eten hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 14:32 schreef Barretje80 het volgende:
Nooit geweten..
en ik vind pindakaas zo lekker!
*koopt van de week weer een pot*
Nee alleen BBQ saus en ketchup.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 08:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zijn er nog andere mogelijkheden van beweging die wel mogen?
Zoals wandelen of fietsen? zwemmen?
En P jammer dat het ongezellig wasen frietjes is nog niet zo erg als er niet heel veel saus bij zit.
Ik had die dag gevreten niet normaal. Op mijn stage aten we pasta en om 1 of andere reden ga ik dan helemaal los. Ook al maakt die kok het geeneens lekker.......ik eet. En tot overmaat van ramp kookt hij altijd teveel waardoor er genoeg overblijft voor abnormale porties. Thuis ( surinaamse pot) eten we nooit pasta en ik hoop dat ik op mijn volgende stage zelf eten moet meenemen of dat ze daar nooit pasta maken.quote:
Dat is natuurlijk ook zo, maar dat maakt het wel heel moeilijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 07:27 schreef DarkElf het volgende:
maar omdat iemand anders anders wat van de shoarmaboer wilt eten betekent toch niet meteen dat jij dat ook moet doen?
Verleidingquote:Op maandag 28 juni 2010 07:27 schreef DarkElf het volgende:
maar omdat iemand anders anders wat van de shoarmaboer wilt eten betekent toch niet meteen dat jij dat ook moet doen?
Schuldig voelen doe ik me niet hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 08:14 schreef DarkElf het volgende:
natuurlijk is dat niet makkelijk maar dat is lijnen ook gewoon nietmaar tis ook vervelend om je " schuldig " te voelen (bijvoorbeeld hoor, ik weet niet of P dat heeft) . als je zondigt moet je er wel echt van genieten vind ik, anders is het gewoon zonde toch?
Ja. Ik heb dat wel eens op TV gezienquote:Op maandag 28 juni 2010 08:18 schreef Barretje80 het volgende:
hihih..
de boot met eten kon gister niet gelost worden , dus wij gaan op rantsoen.
pfieuw, want de hoeveelheden eten die je hier voorgeschoteld krijgt zijn enorm.. al probeer ik de laatste dagen toch wat op te letten en alleen het vlees en de groenten te eten.
quote:alleen wel lastig als de kok dan weer een appeltaart maakt
Goed werkquote:Op maandag 28 juni 2010 08:47 schreef Laydina het volgende:
Ondanks een weekend met patat en twee hamburgers zei de weegschaal vanmorgen:
na een uur toen ik bij de sportschool zat, zei de weegschaal:die twee kilo's zijn er weer bij
In ieder geval, de cijfertjes:
ruim 50% besta ik uit water
33,5% is nog vet (in sept was dit 42,5 en in okt 37.5) Dus niet veel lager, maar iets.
En bmi was iets van 29 ofzo. En ik begon ooit op 36. Dus ja ach. Goed genoeg.
Dat is lijnen ook niet maar je moet het wel zo makkelijk mogelijk makenquote:Op maandag 28 juni 2010 08:14 schreef DarkElf het volgende:
natuurlijk is dat niet makkelijk maar dat is lijnen ook gewoon nietmaar tis ook vervelend om je " schuldig " te voelen (bijvoorbeeld hoor, ik weet niet of P dat heeft) . als je zondigt moet je er wel echt van genieten vind ik, anders is het gewoon zonde toch?
That's mequote:Op maandag 28 juni 2010 10:44 schreef kahlanamnell het volgende:
Hah, het dieettopic! Is jaren terug dat ik hier weleens heb meegelezen (toen mijn zus aan het afvallen was om wat tips voor haar te krijgen).
Ik zie hier nog mensen die 4 jaar geleden volgens mij ook al in de dieetclub zaten zoals Sjeen en Darkelf. Dat had ik niet verwacht. En ik meen Sarabi te herkennen, jij was vroeger toch Miss_S (in 2005)? Lukt het afvallen niet zo goed of last van een jojo effect? Jij was volgens toen toch ook 25 kilo afgevallen (dat vond ik zo knap)? Jammer dat die er allemaal weer bijgekomen zijn.
Sterkte voor de nieuwe afvallers trouwens, zo te zien een zwaar weekeinde! Hopelijk kunnen julile straks net als mjin zus (die door anti depressiva was aangekomen) straks jullie nieuwe gewicht behouden.
Welkom terugquote:Op maandag 28 juni 2010 09:28 schreef BlueCurl het volgende:
hoi :w kben nieuw hier.. al heb ik een paar jaar geleden ook hier wat tijd doorgebracht! Ondertussen ~23kg kwijt
momenteel leker gebruik aan het maken van het lekkere weer met veel fruit
Ieder zijn hobby. Had niet verwacht mensen die 5 jaar geleden gingen afvallen hier nog steeds te zien posten.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:47 schreef Sarabi het volgende:
Gezond leven is iets dat je voor altijd moet doen daarom zitten de meeste hier nog
Vorig jaar heb ik hier actief gepost, kan mij verder niet herinneren dat ik hier ooit echt gepost had? ja als modquote:
En de posts worden gewaardeerd hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 10:59 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben zo goed als tevreden met mezelf hoor tegenwoordigk post hier af en toe mee omdat ik dat leuk vind
![]()
Nou, zometeen mijn laatste wiener melange naar binnen slaanquote:Op maandag 28 juni 2010 11:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij ging balansen vandaag toch? , wat is je planning qua eten?
Een pannekoek, tosti en ei? Hoe krijg je dat weg in de ochtendquote:Op maandag 28 juni 2010 11:20 schreef Barretje80 het volgende:
klinkt goed hoor PdeHoog!
hier was het vanmorgen toch een pannekoekeen tosti en een gekookt eitje.
zo maar eens een fles water scoren, hopelijk zijn die niet op rantsoen
Troel is hier echt niet mer gesignaleerd he?misschien dat we op de een of andere manier een ader lijstje kunnen maken voor in de OP?
Ik vind de ontbijtkoek gewoon lekkerquote:Op maandag 28 juni 2010 11:19 schreef DarkElf het volgende:
verder klinkt t primaik zie zelf alleen nooit veel nut in ontbijtkoek, vult voor geen meter en tis droge plakzooi eigenlijk
naja .. is een mini tostiequote:Op maandag 28 juni 2010 11:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een pannekoek, tosti en ei? Hoe krijg je dat weg in de ochtend
Hey wie gaat er een discussie beginnenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind de ontbijtkoek gewoon lekkerLiefst nog met wat boter erop maar dat werd ee nvieze knoeiboel op kantoor dus da maar zonder. Droog vind ik het niet echt hoor. Pijnenburg is echt lekker. Maar goed...smaken verschillen
en nee, niet nog een discussie over ontbijtkoek aub
Jij en Sarabi verschillen van mening tov de dietiste.
Ahaquote:Op maandag 28 juni 2010 11:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
naja .. is een mini tostie![]()
en jah, de pannekoeken zijn ook van het thuis-formaat, niet zo'n mega geval als je in een pannekokenhuis krijgt .
en een gekookt eitje.. ach.. zoveel is het niet (qua volume, die cal's...)
quote:Op maandag 28 juni 2010 11:25 schreef DarkElf het volgende:
oh was niet de bedoeling om de welbekende ontbijtkoekdiscussie op te doen laaien hoorAls je het lekker vindt, is dat prima toch?
Ik heb de chocorijstwafels van zonnatura. au naturel vind ik die zooi niet te eten nlquote:Rijstwafels zijn wel ok trouwens, eet je die au naturel?) ik at zelf bijv dan van die yoghurt rijstwafels van zonnatura... gaf net wat meet smaak eraan.
Normaal gesproken wel..quote:Op maandag 28 juni 2010 11:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aha
Maar is van te voren een lijstje maken voor jou misschien niet handig? Dan weet je wat je gaat eten
Niemand begint de discussiequote:Op maandag 28 juni 2010 11:26 schreef Sarabi het volgende:
Hey wie gaat er een discussie beginnenals jij een lijstje post mag ik er toch op reageren?
En ontbijtkoek + wiener melange gaat gewoon niet opeens gezond zijn dus is dat de enige opmerkingen die we kunnen maken
Okequote:Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niemand begint de discussieDaarom ben ik hem graag voor
Anders wordt het weer een wellus-nietus spelletje en dat maakt het topic niet gezelliger
naja er is altijd sla bij het eten en ook altijd wel vlees..quote:Op maandag 28 juni 2010 11:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Okeik zal er niet meer op reageren
@ Barretje jammer dat hij ook geen lijst aanhoud....
Ik zou trouwens geen dieet aanraden maar lekker zelf lijstjes maken
Diehard FOK!ker hier, dan krijg je dat... Nee, zondar gekheid, ik ben in 2005/2006 ruim 27 kilo afgevallen. Daarvan zijn er 17 structureel weggebleven, waarschijnlijk hoort dit gewicht bij mij. Maar daar ben ik het nog niet echt mee eens, dus ik ga nu voor een tweede ronde omgekeerd jojo-enquote:Op maandag 28 juni 2010 10:44 schreef kahlanamnell het volgende:
Hah, het dieettopic! Is jaren terug dat ik hier weleens heb meegelezen (toen mijn zus aan het afvallen was om wat tips voor haar te krijgen).
Ik zie hier nog mensen die 4 jaar geleden volgens mij ook al in de dieetclub zaten zoals Sjeen en Darkelf. Dat had ik niet verwacht. En ik meen Sarabi te herkennen, jij was vroeger toch Miss_S (in 2005)? Lukt het afvallen niet zo goed of last van een jojo effect? Jij was volgens toen toch ook 25 kilo afgevallen (dat vond ik zo knap)? Jammer dat die er allemaal weer bijgekomen zijn.
Sterkte voor de nieuwe afvallers trouwens, zo te zien een zwaar weekeinde! Hopelijk kunnen julile straks net als mjin zus (die door anti depressiva was aangekomen) straks jullie nieuwe gewicht behouden.
quote:
Dat zou kunnen hoor, ik vind dat je zo'n mooie username hebt en daarom weet ik het misschien nog. Ik ben gek op boeken over elfen namelijkquote:Op maandag 28 juni 2010 10:59 schreef DarkElf het volgende:
Vorig jaar heb ik hier actief gepost, kan mij verder niet herinneren dat ik hier ooit echt gepost had? ja als mod![]()
ah ok, dat zou kunnen jaquote:Op maandag 28 juni 2010 11:56 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Dat zou kunnen hoor, ik vind dat je zo'n mooie username hebt en daarom weet ik het misschien nog. Ik ben gek op boeken over elfen namelijk
quote:Op maandag 28 juni 2010 19:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik moet meer vezels gaan eten mijn stoelgang is te traag..
Even googelen op groentes met veel vezels
quote:
Goed bezigquote:Ik kom net bij de dietiste vandaanVolgens haar weegschaal ben ik nu 140.9 tov 145.2 drie weken geleden
gaaf! Vooral doorgaan!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik kom net bij de dietiste vandaanVolgens haar weegschaal ben ik nu 140.9 tov 145.2 drie weken geleden
Op 1400 Kcal kun je prima leven, maar niet als je ook sport. Dan heb je gewoon meer nodig. Rond de 1400 Kcal blijven wordt vooral aangeraden als je aan het afvallen bent, maar als je op gewicht bent moet je wel meer binnen krijgen (dit hangt natuurlijk af van je lengte en je gewicht). Als vuistregel kun je gebruiken dat je nooit onder de 1200 Kcal moet komen.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:53 schreef Sarabi het volgende:
BlueCurl is 1400kcal niet een beetje weinig?
@ P gaat goed!
@ NIMBY al iets kunnen vinden? ik probeer nu meer roggebrood te eten en inderdaad genoeg groente en fruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |