abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83325288
Nooit geweten..
en ik vind pindakaas zo lekker!

*koopt van de week weer een pot*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_83325303
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 14:32 schreef Barretje80 het volgende:
Nooit geweten..
en ik vind pindakaas zo lekker!

*koopt van de week weer een pot*
Zoals met alles wel met mate eten he
  zaterdag 26 juni 2010 @ 16:35:42 #53
238656 -Maggie-
One of the lost ones
pi_83328530
Pindakaas
Vooral die van de Aldi vind ik erg lekker. En die van Calve natuurlijk.

Ik had vanmorgen een boterham met zelfgemaakte aardbeienjam, van aardbeien die mijn vader gekweekt heeft
pi_83332549
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 08:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zijn er nog andere mogelijkheden van beweging die wel mogen?
Zoals wandelen of fietsen? zwemmen?

En P jammer dat het ongezellig was en frietjes is nog niet zo erg als er niet heel veel saus bij zit.
Nee alleen BBQ saus en ketchup.
pi_83366593
Hoi,

Gisteren BIG BBQ !

* Als low-carb-er is dat geen probleem je mag vlees

Braaf heb ik het stokbrood links laten liggen en heb ik geen bier gedronken.
Wel 2 glazen cabernet

Straks de restjes als dineer met wat rauwkost

Ik ga weer
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  maandag 28 juni 2010 @ 00:50:54 #56
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_83383656
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:24 schreef Sarabi het volgende:
Hoe komt het sweetlady-o?
Ik had die dag gevreten niet normaal. Op mijn stage aten we pasta en om 1 of andere reden ga ik dan helemaal los. Ook al maakt die kok het geeneens lekker.......ik eet. En tot overmaat van ramp kookt hij altijd teveel waardoor er genoeg overblijft voor abnormale porties. Thuis ( surinaamse pot) eten we nooit pasta en ik hoop dat ik op mijn volgende stage zelf eten moet meenemen of dat ze daar nooit pasta maken.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_83386534
Balen, sweetlady Vandaag ff rustig aan doen dan maar?

Ik ben blij dat het feestjesweekend weer voorbij is Gisteren was het ook groot feest. 2 pannekoeken, een bakje B&J ijs, twee cola en 4 liter water En daarna moest mijn logee zonodig nog langs de shoarmaboer omdat-ie honger had Heb nog geprobeerd hem brood te laten eten, maar nee hoor... Toen dus ngo een halve turkse pizza en patat. Ik was zo lekker op weg gister

Maar goed.....vandaag maar weer balansen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_83386554
maar omdat iemand anders anders wat van de shoarmaboer wilt eten betekent toch niet meteen dat jij dat ook moet doen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83386905
quote:
Op maandag 28 juni 2010 07:27 schreef DarkElf het volgende:
maar omdat iemand anders anders wat van de shoarmaboer wilt eten betekent toch niet meteen dat jij dat ook moet doen?
Dat is natuurlijk ook zo, maar dat maakt het wel heel moeilijk.

sweetlady-o 1 dagje kan geen kwaad toch? dan geeft de weegschaal de volgende dag wel meer aan maar dat is meestal zo weg

Hier vandaag ook maar een balans dag
pi_83386971
natuurlijk is dat niet makkelijk maar dat is lijnen ook gewoon niet maar tis ook vervelend om je " schuldig " te voelen (bijvoorbeeld hoor, ik weet niet of P dat heeft) . als je zondigt moet je er wel echt van genieten vind ik, anders is het gewoon zonde toch?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83387024
hihih..
de boot met eten kon gister niet gelost worden , dus wij gaan op rantsoen.
pfieuw, want de hoeveelheden eten die je hier voorgeschoteld krijgt zijn enorm.. al probeer ik de laatste dagen toch wat op te letten en alleen het vlees en de groenten te eten.

alleen wel lastig als de kok dan weer een appeltaart maakt

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_83387066
quote:
Op maandag 28 juni 2010 07:27 schreef DarkElf het volgende:
Verleiding Als ik moe ben, heb ik daar wat meer moeite mee dan normaal
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:14 schreef DarkElf het volgende:
natuurlijk is dat niet makkelijk maar dat is lijnen ook gewoon niet maar tis ook vervelend om je " schuldig " te voelen (bijvoorbeeld hoor, ik weet niet of P dat heeft) . als je zondigt moet je er wel echt van genieten vind ik, anders is het gewoon zonde toch?
Schuldig voelen doe ik me niet hoor Het was een rare dag gister en ik heb me zoveel mogelijk netjes proberen te gedragen. Zowel de pannekoeken als het ijs als de turkse pizza zijn met veel smaak opgegeten en ik ga niet meer terug kijken. Heeft toch geen zin

Ik zat gister ook een totaalstand op te maken qua cals (waarbij ik helaas bepaalde dingen moest gokken en die maar naar boven heb afgerond) en toen kwam het toch nog minder erg uit dan ik verwachtte.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_83387113
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:18 schreef Barretje80 het volgende:
hihih..
de boot met eten kon gister niet gelost worden , dus wij gaan op rantsoen.
pfieuw, want de hoeveelheden eten die je hier voorgeschoteld krijgt zijn enorm.. al probeer ik de laatste dagen toch wat op te letten en alleen het vlees en de groenten te eten.
Ja. Ik heb dat wel eens op TV gezien Ik heb ook niet het idee dat die mannen op dat eiland echt licht werk doen Die verbruiken dus al die cals wel
quote:
alleen wel lastig als de kok dan weer een appeltaart maakt
Ik heb zaterdag 2x afgeslagen dus jij kan dat ook
pi_83387433
Ondanks een weekend met patat en twee hamburgers zei de weegschaal vanmorgen:
na een uur toen ik bij de sportschool zat, zei de weegschaal: die twee kilo's zijn er weer bij

In ieder geval, de cijfertjes:
ruim 50% besta ik uit water
33,5% is nog vet (in sept was dit 42,5 en in okt 37.5) Dus niet veel lager, maar iets.
En bmi was iets van 29 ofzo. En ik begon ooit op 36. Dus ja ach. Goed genoeg.
pi_83387480
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:47 schreef Laydina het volgende:
Ondanks een weekend met patat en twee hamburgers zei de weegschaal vanmorgen:
na een uur toen ik bij de sportschool zat, zei de weegschaal: die twee kilo's zijn er weer bij

In ieder geval, de cijfertjes:
ruim 50% besta ik uit water
33,5% is nog vet (in sept was dit 42,5 en in okt 37.5) Dus niet veel lager, maar iets.
En bmi was iets van 29 ofzo. En ik begon ooit op 36. Dus ja ach. Goed genoeg.
Goed werk
pi_83387971
quote:
Op maandag 28 juni 2010 08:14 schreef DarkElf het volgende:
Dat is lijnen ook niet maar je moet het wel zo makkelijk mogelijk maken
pi_83388303
hoi :w kben nieuw hier.. al heb ik een paar jaar geleden ook hier wat tijd doorgebracht! Ondertussen ~23kg kwijt

momenteel leker gebruik aan het maken van het lekkere weer met veel fruit
  maandag 28 juni 2010 @ 10:44:20 #68
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83390783
Hah, het dieettopic! Is jaren terug dat ik hier weleens heb meegelezen (toen mijn zus aan het afvallen was om wat tips voor haar te krijgen).

Ik zie hier nog mensen die 4 jaar geleden volgens mij ook al in de dieetclub zaten zoals Sjeen en Darkelf. Dat had ik niet verwacht. En ik meen Sarabi te herkennen, jij was vroeger toch Miss_S (in 2005)? Lukt het afvallen niet zo goed of last van een jojo effect? Jij was volgens toen toch ook 25 kilo afgevallen (dat vond ik zo knap)? Jammer dat die er allemaal weer bijgekomen zijn.

Sterkte voor de nieuwe afvallers trouwens, zo te zien een zwaar weekeinde! Hopelijk kunnen julile straks net als mjin zus (die door anti depressiva was aangekomen) straks jullie nieuwe gewicht behouden.
I intend to be formidably armed
pi_83390886
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:44 schreef kahlanamnell het volgende:
Hah, het dieettopic! Is jaren terug dat ik hier weleens heb meegelezen (toen mijn zus aan het afvallen was om wat tips voor haar te krijgen).

Ik zie hier nog mensen die 4 jaar geleden volgens mij ook al in de dieetclub zaten zoals Sjeen en Darkelf. Dat had ik niet verwacht. En ik meen Sarabi te herkennen, jij was vroeger toch Miss_S (in 2005)? Lukt het afvallen niet zo goed of last van een jojo effect? Jij was volgens toen toch ook 25 kilo afgevallen (dat vond ik zo knap)? Jammer dat die er allemaal weer bijgekomen zijn.

Sterkte voor de nieuwe afvallers trouwens, zo te zien een zwaar weekeinde! Hopelijk kunnen julile straks net als mjin zus (die door anti depressiva was aangekomen) straks jullie nieuwe gewicht behouden.
That's me
Maar waar jij die 25 kilo er weer aan ziet vraag ik me af?
Gezond leven is iets dat je voor altijd moet doen daarom zitten de meeste hier nog
Fijn dat je even positief komt doen
pi_83390903
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:28 schreef BlueCurl het volgende:
hoi :w kben nieuw hier.. al heb ik een paar jaar geleden ook hier wat tijd doorgebracht! Ondertussen ~23kg kwijt

momenteel leker gebruik aan het maken van het lekkere weer met veel fruit
Welkom terug
  maandag 28 juni 2010 @ 10:58:11 #71
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83391298
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:47 schreef Sarabi het volgende:
Gezond leven is iets dat je voor altijd moet doen daarom zitten de meeste hier nog
Ieder zijn hobby. Had niet verwacht mensen die 5 jaar geleden gingen afvallen hier nog steeds te zien posten.
pi_83391367
quote:
Knip...
Vorig jaar heb ik hier actief gepost, kan mij verder niet herinneren dat ik hier ooit echt gepost had? ja als mod

Ik ben zo goed als tevreden met mezelf hoor tegenwoordig k post hier af en toe mee omdat ik dat leuk vind
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83391815
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:59 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben zo goed als tevreden met mezelf hoor tegenwoordig k post hier af en toe mee omdat ik dat leuk vind
En de posts worden gewaardeerd hoor
pi_83391887
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En de posts worden gewaardeerd hoor

jij ging balansen vandaag toch? , wat is je planning qua eten?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83392021
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:14 schreef DarkElf het volgende:

[..]

jij ging balansen vandaag toch? , wat is je planning qua eten?
Nou, zometeen mijn laatste wiener melange naar binnen slaan En verder 2 boterhammen met philadeplhia als ontbijt, een rijstwafel, een plak ontbijtkoek (Volkoren met minder suiker dit keer ), vier boterhamen met 30+ kaas en philadelphia, een appel en als avondeten gekookte krieltjes met een potje groenten en een tartaartjes wat ik vergeten ben uit de vriezer te leggen Dus dat ga ik vervnagen door een visfiletje uit de oven denk ik En daar moet ik het mee doen voor vandaag (misschien nog wat aardbeitjes vanavond als ik een nieuw doosje heb geregeld).
pi_83392112
wiener melange, foei

verder klinkt t prima ik zie zelf alleen nooit veel nut in ontbijtkoek, vult voor geen meter en tis droge plakzooi eigenlijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83392174
klinkt goed hoor PdeHoog!

hier was het vanmorgen toch een pannekoek een tosti en een gekookt eitje.
zo maar eens een fles water scoren, hopelijk zijn die niet op rantsoen

Troel is hier echt niet mer gesignaleerd he? misschien dat we op de een of andere manier een ader lijstje kunnen maken voor in de OP?

pi_83392239
Klinkt goed genoeg P! inderdaad ontbijtkoek en wiener melange is niet nodig, maar verder is het ook niet erg.
pi_83392274
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:20 schreef Barretje80 het volgende:
klinkt goed hoor PdeHoog!

hier was het vanmorgen toch een pannekoek een tosti en een gekookt eitje.
zo maar eens een fles water scoren, hopelijk zijn die niet op rantsoen

Troel is hier echt niet mer gesignaleerd he? misschien dat we op de een of andere manier een ader lijstje kunnen maken voor in de OP?
Een pannekoek, tosti en ei? Hoe krijg je dat weg in de ochtend
pi_83392336
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:19 schreef DarkElf het volgende:
verder klinkt t prima ik zie zelf alleen nooit veel nut in ontbijtkoek, vult voor geen meter en tis droge plakzooi eigenlijk
Ik vind de ontbijtkoek gewoon lekker Liefst nog met wat boter erop maar dat werd ee nvieze knoeiboel op kantoor dus da maar zonder. Droog vind ik het niet echt hoor. Pijnenburg is echt lekker. Maar goed...smaken verschillen en nee, niet nog een discussie over ontbijtkoek aub Jij en Sarabi verschillen van mening tov de dietiste.
pi_83392366
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Een pannekoek, tosti en ei? Hoe krijg je dat weg in de ochtend

naja .. is een mini tostie
en jah, de pannekoeken zijn ook van het thuis-formaat, niet zo'n mega geval als je in een pannekokenhuis krijgt .
en een gekookt eitje.. ach.. zoveel is het niet (qua volume, die cal's... )

pi_83392417
oh was niet de bedoeling om de welbekende ontbijtkoekdiscussie op te doen laaien hoor Als je het lekker vindt, is dat prima toch?

Rijstwafels zijn wel ok trouwens, eet je die au naturel?) ik at zelf bijv dan van die yoghurt rijstwafels van zonnatura... gaf net wat meet smaak eraan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83392424
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik vind de ontbijtkoek gewoon lekker Liefst nog met wat boter erop maar dat werd ee nvieze knoeiboel op kantoor dus da maar zonder. Droog vind ik het niet echt hoor. Pijnenburg is echt lekker. Maar goed...smaken verschillen en nee, niet nog een discussie over ontbijtkoek aub Jij en Sarabi verschillen van mening tov de dietiste.
Hey wie gaat er een discussie beginnen als jij een lijstje post mag ik er toch op reageren?
En ontbijtkoek + wiener melange gaat gewoon niet opeens gezond zijn dus is dat de enige opmerkingen die we kunnen maken
pi_83392473
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:24 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

naja .. is een mini tostie
en jah, de pannekoeken zijn ook van het thuis-formaat, niet zo'n mega geval als je in een pannekokenhuis krijgt .
en een gekookt eitje.. ach.. zoveel is het niet (qua volume, die cal's... )
Aha
Maar is van te voren een lijstje maken voor jou misschien niet handig? Dan weet je wat je gaat eten
pi_83392767
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:25 schreef DarkElf het volgende:
oh was niet de bedoeling om de welbekende ontbijtkoekdiscussie op te doen laaien hoor Als je het lekker vindt, is dat prima toch?
Nou ja, ik wilde de discussie voor zijn
quote:
Rijstwafels zijn wel ok trouwens, eet je die au naturel?) ik at zelf bijv dan van die yoghurt rijstwafels van zonnatura... gaf net wat meet smaak eraan.
Ik heb de chocorijstwafels van zonnatura. au naturel vind ik die zooi niet te eten nl ik zal eens kijken naar die yoghurt rijstwafels
pi_83392777
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Aha
Maar is van te voren een lijstje maken voor jou misschien niet handig? Dan weet je wat je gaat eten
Normaal gesproken wel..
alleen nu ben ik sowieso " overgeleverd" aan de kok.
die heeft over het algemeen niet een lijstje met wat ie gaat koken.

ik heb een tijdje southbeach gedaan, dat vond ik perfect omdat je idd een lijste krijgt per dag wat je gaat eten..
donderdag of vrijdag met m'n lief ook maar eens overleggen of we lijstjes gaan maken voior de week en daar onze inkopen op gaan doen (scheelt oook weer in wat we weg gooien ..)

pi_83392809
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:26 schreef Sarabi het volgende:
Hey wie gaat er een discussie beginnen als jij een lijstje post mag ik er toch op reageren?
En ontbijtkoek + wiener melange gaat gewoon niet opeens gezond zijn dus is dat de enige opmerkingen die we kunnen maken
Niemand begint de discussie Daarom ben ik hem graag voor Anders wordt het weer een wellus-nietus spelletje en dat maakt het topic niet gezelliger
pi_83392877
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Niemand begint de discussie Daarom ben ik hem graag voor Anders wordt het weer een wellus-nietus spelletje en dat maakt het topic niet gezelliger
Oke ik zal er niet meer op reageren

@ Barretje jammer dat hij ook geen lijst aanhoud....
Ik zou trouwens geen dieet aanraden maar lekker zelf lijstjes maken
pi_83392948
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

@ Barretje jammer dat hij ook geen lijst aanhoud....
Ik zou trouwens geen dieet aanraden maar lekker zelf lijstjes maken
naja er is altijd sla bij het eten en ook altijd wel vlees..
het komt nu vooral aan op zelfdiscipline.

morgen komt er een andere kok.. eens kijken of ik wat met hem kan regelen

Licht Ontvlambaar maandag 28 juni 2010 @ 11:41:31 #90
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_83393113
quote:

Diehard FOK!ker hier, dan krijg je dat... Nee, zondar gekheid, ik ben in 2005/2006 ruim 27 kilo afgevallen. Daarvan zijn er 17 structureel weggebleven, waarschijnlijk hoort dit gewicht bij mij. Maar daar ben ik het nog niet echt mee eens, dus ik ga nu voor een tweede ronde omgekeerd jojo-en
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_83393156
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:35 schreef Sarabi het volgende:
  maandag 28 juni 2010 @ 11:56:20 #92
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_83393782
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:59 schreef DarkElf het volgende:
Vorig jaar heb ik hier actief gepost, kan mij verder niet herinneren dat ik hier ooit echt gepost had? ja als mod
Dat zou kunnen hoor, ik vind dat je zo'n mooie username hebt en daarom weet ik het misschien nog. Ik ben gek op boeken over elfen namelijk
pi_83394311
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:56 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Dat zou kunnen hoor, ik vind dat je zo'n mooie username hebt en daarom weet ik het misschien nog. Ik ben gek op boeken over elfen namelijk
ah ok, dat zou kunnen ja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83412350
Ik moet meer vezels gaan eten mijn stoelgang is te traag..

Even googelen op groentes met veel vezels
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_83414085
quote:
Op maandag 28 juni 2010 19:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik moet meer vezels gaan eten mijn stoelgang is te traag..

Even googelen op groentes met veel vezels

Ik kom net bij de dietiste vandaan Volgens haar weegschaal ben ik nu 140.9 tov 145.2 drie weken geleden
pi_83414806
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

quote:
Ik kom net bij de dietiste vandaan Volgens haar weegschaal ben ik nu 140.9 tov 145.2 drie weken geleden
Goed bezig
pi_83415914
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

gaaf! Vooral doorgaan!

---
Ik was vandaag -1,4kg toz van vorige week maandag Heerlijk dit weer want het maakt me minder hongerig!

Hoe doen jullie het trouwens? Ik las al wat over low carb enzo... Ik ben meer van eten wat ik lekker vind.. opletten dat ik wel voldoende voedingstoffen binnen krijg en tussen de 1300-1400kcal blijven...

Ik ben overigens iets meer als een jaar bezig nu... en totaal 22,5 kilo kwijt... Echt heeeerlijk! Het is het allemaal waard!
pi_83416100
BlueCurl is 1400kcal niet een beetje weinig?

@ P gaat goed!

@ NIMBY al iets kunnen vinden? ik probeer nu meer roggebrood te eten en inderdaad genoeg groente en fruit
pi_83416265
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:53 schreef Sarabi het volgende:
BlueCurl is 1400kcal niet een beetje weinig?

@ P gaat goed!

@ NIMBY al iets kunnen vinden? ik probeer nu meer roggebrood te eten en inderdaad genoeg groente en fruit
Op 1400 Kcal kun je prima leven, maar niet als je ook sport. Dan heb je gewoon meer nodig. Rond de 1400 Kcal blijven wordt vooral aangeraden als je aan het afvallen bent, maar als je op gewicht bent moet je wel meer binnen krijgen (dit hangt natuurlijk af van je lengte en je gewicht). Als vuistregel kun je gebruiken dat je nooit onder de 1200 Kcal moet komen.
pi_83416330
Ik baal echt dat ik 2 maanden moet wachten totdat ik met m'n trainingschema aan de slag kan..de sportschool verhuist naar een andere lokatie..

En natuurlijk zijn er wel andere sportscholen, maar nah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')