Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:38 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Als je erom vraagt..![]()
[ afbeelding ]
M'n shirt is het allertofst, maar die heb ik er weer niet opgezet. Slim.![]()
quote:
Met 2 klikjes kun je best al veel teweten komenquote:opleiding: 3-Havo
Dan kan 14, 15 en 16 jaar betekenen. Ben 14 trouwens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
[..]
Met 2 klikjes kun je best al veel teweten komen
Ik had je 16 geschat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dan kan 14, 15 en 16 jaar betekenen. Ben 14 trouwens.
Je weet dan iig wel al wat het ongeveer isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dan kan 14, 15 en 16 jaar betekenen. Ben 14 trouwens.
Dat heb je met de looks van tegenwoordigquote:
repekstquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:06 schreef muisje91 het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik anders niet van fiets mag zeiken!
Je ziet er niet echt super lam uit ofzoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:46 schreef Superlam het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar weer eens een foto posten.
Volgens mij heb jij hele mooie ogen. Maar eigenlijk zie ik het niet zo goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:46 schreef Superlam het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie fotoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:46 schreef Superlam het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:46 schreef Superlam het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjequote:
Klote webcam kwaliteit hè.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij hele mooie ogen. Maar eigenlijk zie ik het niet zo goed.
Dankuquote:
Trouwen?quote:
quote:
Durf ik nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
post die van jou ook eens!
leuke foto suuz! ik herkende je ook niet gelijk
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:54 schreef Likeabridge het volgende:
[..]
wat ben jij schattigOT:[ afbeelding ]
Ja is goed!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:38 schreef Superlam het volgende:
[..]
Dankje![]()
[..]
Klote webcam kwaliteit hè.![]()
[..]
Danku![]()
[..]
Trouwen?
quote:
Sjokken is iets wat ik meestal in de stad doe ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:10 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hihi jou heb ik wel eens door de stad zien sjokken geloof ik
Toffe foto!quote:
Scouting!quote:
Jajaquote:
quote:
Hoax, ik zie geen pwnyquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:14 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Voel me goed na even lekker op te frissen door middel van een koude douche. M'n 'pony' wordt alleen wel erg lang, misschien is langs de kapper gaan toch niet zo'n slecht idee..
[ afbeelding ]
Nice ! Maar maar je ziet er op de een of andere manier nogal kwaadaardig uit, je pupillen die lijken zo groot, zoals bij die haai uit Finding Nemo als ie bloed ruiktquote:
Dat is juist het probleem, het is zo lang dat het niet meer opvalt tussen m'n andere plukken haar.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nice ! Maar maar je ziet er op de een of andere manier nogal kwaadaardig uit, je pupillen die lijken zo groot, zoals bij die haai uit Finding Nemo als ie bloed ruikt
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:08 schreef killerbee911 het volgende:
Ik op de examenstunt wel een vage foto(ben trouwens gladiator)
[ afbeelding ]
Peter Panquote:Op woensdag 30 juni 2010 @ 22:08 schreef killerbee911 het volgende:
Ik op de examenstunt wel een vage foto(ben trouwens gladiator)
[afbeelding]
Ik zie jouw foto's zo vaak voorbij komen he!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:14 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Voel me goed na even lekker op te frissen door middel van een koude douche. M'n 'pony' wordt alleen wel erg lang, misschien is langs de kapper gaan toch niet zo'n slecht idee..
[ afbeelding ]
Ja die zit altijd los de rest natuurlijk niet.quote:
Het staat vooral sneu als je nog een jong fris koppie hebtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:56 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Ja die zit altijd los de rest natuurlijk niet.
Heb ook altijd een zwarte lange broek aan staat zakelijk!
Zwembroek bermuda nu, dankjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:14 schreef muisje91 het volgende:
En wil ook wel eens een foto zien van jou! Want volgens mij kleed jij je hartstikke gothic ofzo!
en dan sparen voor een iMacquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:13 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Jong, Ik wil niet overdrijven ofzo maar; Als jij weet hoeveel geld ik verdien en vooral met wie ik zaken doe dan hoor je je te kleden zoals zei dat ook doen (het zijn meestal mensen rond de 40+)
Etiketten heten dat zelfde als dat je in (goede winkels) ook geen mensen met korte broek ziet werken
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:13 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Jong, Ik wil niet overdrijven ofzo maar; Als jij weet hoeveel geld ik verdien en vooral met wie ik zaken doe dan hoor je je te kleden zoals zei dat ook doen (het zijn meestal mensen rond de 40+)
Etiketten heten dat zelfde als dat je in (goede winkels) ook geen mensen met korte broek ziet werken
je bent een autist lul niet zo lomp jongenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:13 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Bedankt he!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:21 schreef RoBro het volgende:
[..]
je bent een autist lul niet zo lomp jongen
Wat voor etiket plak je op?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:13 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Heb jij dan niet 2 keer 3000 euro?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:21 schreef muisje91 het volgende:
Uhmm hoe leg ik dit uit. Sparen hoeft niet, Wil alleen wachten tot ik er klaar voor ben om er 1 te kopen.
Weetje, ik ben 15 ik heb hoop ik nog zeker 60 jaar als ik nu dus zeg maar 3000euro ga uitgeven wil ik daar even over na denken zullen jou ouders vast ook doen als ze een nieuwe/2dehands auto gaan kopen.
Wat ik wil zeggen is dat ik misschien later die 3000euro ergens anders ook voor kan gebruiken (rijlessen opzetten eigen bedrijf jwz)
En nu in het Nederlands graag!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:21 schreef muisje91 het volgende:
Uhmm hoe leg ik dit uit. Sparen hoeft niet, Wil alleen wachten tot ik er klaar voor ben om er 1 te kopen.
Weetje, ik ben 15 ik heb hoop ik nog zeker 60 jaar als ik nu dus zeg maar 3000euro ga uitgeven wil ik daar even over na denken zullen jou ouders vast ook doen als ze een nieuwe/2dehands auto gaan kopen.
Wat ik wil zeggen is dat ik misschien later die 3000euro ergens anders ook voor kan gebruiken (rijlessen opzetten eigen bedrijf jwz)
OF OF OF BEDOEL JE ETIQUETTEquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:24 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Veel post etiketten (maar dat doet de 2na naast buurman die werkt @ tnt
15000 - 3000 imac (3000?!??!?!?!) - 3000 rijbewijs (?!?!??!??!!!) = nog 9k over. Wat zeur jeeequote:
*steekt sigaar aan met briefje van 50*quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:13 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Wordt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
*steekt sigaar aan met briefje van 50*
Dit word interessant, troll away!
Ach, Als je hier post (fok.nl) dan weet je dat je gepest cq geplaagd wordtquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:21 schreef RoBro het volgende:
gozer is trouwens een hoax in zn fotoboek is het een verkapte eminem
quote:Beroep Verkoper
quote:Ook werk ik bij een grote supermarktketen,Hier werk ik op de vers afdeling (Brood) en heb het hier al bijna 2 jaar erg naar mijn zin.
Verder koop ik computers en onderdelen in en verkoop ze weer met een ''voor mij'' aantrekkelijke marge.
quote:Wat ik leuk vind
Sleutelen aan pc's,Verkopen van pc's en ass, Fotograferen,Fietsen,Winkelen,Schoonmaken
Hij is 15 en heeft een eigen bedrijf(je). Dat is toch tof!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:22 schreef Schieganger het volgende:
[..]
[..]
[..]als je niet fulltime van je eigen 'bedrijf' kan leven doe je het nog niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |