quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:13 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Jong, Ik wil niet overdrijven ofzo maar; Als jij weet hoeveel geld ik verdien en vooral met wie ik zaken doe dan hoor je je te kleden zoals zei dat ook doen (het zijn meestal mensen rond de 40+)
Etiketten heten dat zelfde als dat je in (goede winkels) ook geen mensen met korte broek ziet werken
je bent een autist lul niet zo lomp jongenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:13 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Jong, Ik wil niet overdrijven ofzo maar; Als jij weet hoeveel geld ik verdien en vooral met wie ik zaken doe dan hoor je je te kleden zoals zei dat ook doen (het zijn meestal mensen rond de 40+)
Etiketten heten dat zelfde als dat je in (goede winkels) ook geen mensen met korte broek ziet werken
Bedankt he!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:21 schreef RoBro het volgende:
[..]
je bent een autist lul niet zo lomp jongen
Wat voor etiket plak je op?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:13 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Heb jij dan niet 2 keer 3000 euro?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:21 schreef muisje91 het volgende:
Uhmm hoe leg ik dit uit. Sparen hoeft niet, Wil alleen wachten tot ik er klaar voor ben om er 1 te kopen.
Weetje, ik ben 15 ik heb hoop ik nog zeker 60 jaar als ik nu dus zeg maar 3000euro ga uitgeven wil ik daar even over na denken zullen jou ouders vast ook doen als ze een nieuwe/2dehands auto gaan kopen.
Wat ik wil zeggen is dat ik misschien later die 3000euro ergens anders ook voor kan gebruiken (rijlessen opzetten eigen bedrijf jwz)
En nu in het Nederlands graag!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:21 schreef muisje91 het volgende:
Uhmm hoe leg ik dit uit. Sparen hoeft niet, Wil alleen wachten tot ik er klaar voor ben om er 1 te kopen.
Weetje, ik ben 15 ik heb hoop ik nog zeker 60 jaar als ik nu dus zeg maar 3000euro ga uitgeven wil ik daar even over na denken zullen jou ouders vast ook doen als ze een nieuwe/2dehands auto gaan kopen.
Wat ik wil zeggen is dat ik misschien later die 3000euro ergens anders ook voor kan gebruiken (rijlessen opzetten eigen bedrijf jwz)
OF OF OF BEDOEL JE ETIQUETTEquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:24 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Veel post etiketten (maar dat doet de 2na naast buurman die werkt @ tnt
15000 - 3000 imac (3000?!??!?!?!) - 3000 rijbewijs (?!?!??!??!!!) = nog 9k over. Wat zeur jeeequote:
*steekt sigaar aan met briefje van 50*quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:13 schreef muisje91 het volgende:
[..]
Wordt.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
*steekt sigaar aan met briefje van 50*
Dit word interessant, troll away!
Ach, Als je hier post (fok.nl) dan weet je dat je gepest cq geplaagd wordtquote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:21 schreef RoBro het volgende:
gozer is trouwens een hoax in zn fotoboek is het een verkapte eminem
quote:Beroep Verkoper
quote:Ook werk ik bij een grote supermarktketen,Hier werk ik op de vers afdeling (Brood) en heb het hier al bijna 2 jaar erg naar mijn zin.
Verder koop ik computers en onderdelen in en verkoop ze weer met een ''voor mij'' aantrekkelijke marge.
quote:Wat ik leuk vind
Sleutelen aan pc's,Verkopen van pc's en ass, Fotograferen,Fietsen,Winkelen,Schoonmaken
Hij is 15 en heeft een eigen bedrijf(je). Dat is toch tof!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:22 schreef Schieganger het volgende:
[..]
[..]
[..]als je niet fulltime van je eigen 'bedrijf' kan leven doe je het nog niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |