quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:36 schreef Frey het volgende:
Bereid jullie voor op de slechtste zomercliffhanger ooit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er een zwarte baby wordt geboren wel jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:41 schreef Frey het volgende:
Ik ga het ook niet eens meer in spoilers zetten. De Cliff is simpelweg van wie de baby is.![]()
![]()
Viel mij ook op ja.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:16 schreef herbert64 het volgende:
Die vrouw die Ludo aan de telefoon kreeg had wel heel erg de stem van Sjors
.. een babyquote:Danny en Bing worden ongerust wanneer ze Sjors niet kunnen bereiken en voelen nattigheid. Snel haasten ze zich naar Jack (Mark van Eeuwen), die inmiddels heeft ontdekt dat zijn boot niet langer in de haven ligt. In een speedboot racet het trio naar de afgedreven boot en klimt aan boord, waar ze schrikken van wat ze daar aantreffen...
Wat pas een echte leuke cliff zou zijn, is als er een baby met aziatisch uiterlijk wordt geborenquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als er een zwarte baby wordt geboren wel ja
Nou, ik kan me er zo aan storen, aan de manier waarop zwangere vrouwen in series, aan hun bevalling starten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:33 schreef Maartel het volgende:
Lorena denkt morgen vast dat de boot lekt als Sjors' water breekt
quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat pas een echte leuke cliff zou zijn, is als er een baby met aziatisch uiterlijk wordt geboren
Miami Vice maar dan andersquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:30 schreef kwiwi het volgende:
die previewde 3 helden stoer op het bootje
Ja inderdaad. Dat was spannender dan dit gekneus.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond alles een tijdje geleden met Ronja en Arthur etc., meer cliffhanger waardig dan deze onzin
Wel, ik vond jou nog altijd vrij mild in je commentaar. Nu niet meer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:51 schreef Frey het volgende:
De 20e zomercliff, donder toch op man.![]()
![]()
![]()
Het enige spannende was vandaag al en ik hoop dat Ludo gehakt maakt van Maxime. De laatste kans is straks met het 20-jarig jubileum. Dit is de grootste aanfluiting uit 20 jaar GTST. Net toen je dacht dat het niet slechter kon.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad zeg, als ze zo een kalme gemoedelijke jongeman als Frey zo furieus kunnen krijgen, dan is dat zeker een teken aan de wandquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:27 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Wel, ik vond jou nog altijd vrij mild in je commentaar. Nu niet meer.
Ik ben het echter volledig met je eens. Dit is een jubileumseizoen onwaardig geweest. Erg jammer.
Deze schrijvers willen het gewoon niet meer, behalve dat ze het niet kunnen, willen ze het ook niet. Ze zijn bezig met: close ups, de belichting, de kleding, mooie shots van Danny's stinkende blote buik. In seizoen 2 waren de decors brak, de belichting slecht, vaak dreunde de acteurs nog niet al te denderend hun tekst op, maar een groot verschil: het kwam wel aan, het kwam goed over, het was bloedstollend spannend. Soms liep je overdag al te denken 'hoe zal dat aflopen' en vrijdagavond helemaal, dan duurde het weer een weekend.quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Dat was spannender dan dit gekneus.
Ze kunnen mij inhuren als schrijver!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Deze schrijvers willen het gewoon niet meer, behalve dat ze het niet kunnen, willen ze het ook niet. Ze zijn bezig met: close ups, de belichting, de kleding, mooie shots van Danny's stinkende blote buik. In seizoen 2 waren de decors brak, de belichting slecht, vaak dreunde de acteurs nog niet al te denderend hun tekst op, maar een groot verschil: het kwam wel aan, het kwam goed over, het was bloedstollend spannend. Soms liep je overdag al te denken 'hoe zal dat aflopen' en vrijdagavond helemaal, dan duurde het weer een weekend.
Andere schrijvers/makers kunnen de soap alleen nog vlot trekken denk ik, maar zolang ze dat van hogerhand niet doorhebben, hoeven wij niks te verwachten.
Daar heb je gelijk in ja. Eerder keek ik echt uit naar de nieuwe aflevering, en tegenwoordig vergeet ik de tv geregeld om 20u op RTL4 te zettenquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Deze schrijvers willen het gewoon niet meer, behalve dat ze het niet kunnen, willen ze het ook niet. Ze zijn bezig met: close ups, de belichting, de kleding, mooie shots van Danny's stinkende blote buik. In seizoen 2 waren de decors brak, de belichting slecht, vaak dreunde de acteurs nog niet al te denderend hun tekst op, maar een groot verschil: het kwam wel aan, het kwam goed over, het was bloedstollend spannend. Soms liep je overdag al te denken 'hoe zal dat aflopen' en vrijdagavond helemaal, dan duurde het weer een weekend.
Andere schrijvers/makers kunnen de soap alleen nog vlot trekken denk ik, maar zolang ze dat van hogerhand niet doorhebben, hoeven wij niks te verwachten.
Een baby van donkere ouders wordt blank geboren..quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als er een zwarte baby wordt geboren wel ja
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:15 schreef summer29 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ff gemist: waarom vaart Lorena weg met Jacks boot weg met Sjors die hoogzwanger is? Is Lorena goed bij haar hoofd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zo slim zijn de schrijvers niet.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Een baby van donkere ouders wordt blank geboren..
http://tv.popcrunch.com/w(...)by-david-ortunga.jpg
Dat zal best, maar in meerdijk kan allessssssquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Een baby van donkere ouders wordt blank geboren..
http://tv.popcrunch.com/w(...)by-david-ortunga.jpg
die van voetbalvrouwen waren wel zo slim.. dus ijdele hoop dat ze dat bij gtst ook zijn..quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar zo slim zijn de schrijvers niet.
Morgen alleen maar het kindje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:54 schreef Maartel het volgende:
Ludo krijgt morgen vast nog wel een 'ik ga haar kapot maken' momentje als semi-cliff.
Als je op sterven na dood bent misschien?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe kan je zo wanhopig zijn om iets te tekenen wat je nieteens hebt doorgelezen.![]()
Maxime.
Misschien was ze iets te druk met dat andere dingetje in haar leven?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe kan je zo wanhopig zijn om iets te tekenen wat je nieteens hebt doorgelezen.![]()
Maxime.
Omdat het gewoon lekker kan zijn om dingen van je af te zeiken en omdat we hopen dat het beter wordt, dus laat ons lekkerquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:52 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Echt grappig hoe negatief iedereen in dit topic is. Waarom kijken jullie nog in godsnaamVerkapt KLB-topic is dit geworden. Loll
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Erik de Vogel acteerde ook weer supergoed, die blijdschap toen ie dacht dat ie Amy had en die omslag op zijn gezicht daarna, toch echt heel knap gedaan
Klopt, maar dat is de rol, het script dat die makers hem gegeven hadden, onder de oude makers was het kwartje veel sneller gevallen uiteraard. Maar hoe de mens Erik de Vogel dit (ietwat debiele) script ten uitvoer brengt is gewoon goed vind ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
Al weet ik nog niet of 't wel helemaal des Ludo's was om echt even te denken dat Maxime iets goeds gedaan had.
Miami Vice, dat was nou nog eens een goede serie. Ik heb alle 5 seizoenen op DVD, en bekijk ze met regelmaat.quote:
Joh, jij bent echt de weg kwijt. Het gaat hier om een soap, waarin niets echt realistisch is. Iedereen heeft het ooit wel eens met iedereen gedaan en iedereen maakt meer mee in 10 jaar tijd dan een normaal mensen in zijn hele leven. Stap van die berg af waarvan je neerkijkt op een soap als deze en realiseer je dat het niets meer en niets minder dan een soap is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:11 schreef Shreyas het volgende:
Vandaag de dag maakt het laatste personage zijn 180 graden draai. Jaar in jaar uit wordt Ludo neergezet als meest intelligente persoon in GTST, tot vandaag. Zo dom als hij reageert, ik heb er geen woorden voor. Bij het zien van Maxime moest hij allang weten hoe het zat en zo niet, dan zeker nadat ze begon over die pen. Want dát is Ludo en dat maakt hem zo speciaal. Na vandaag is ook hij niet meer dezelfde. De scriptschrijvers hebben zich hiermee volledig gediskwalificeerd.
Wellicht is hun volgende actie iets in de trant van een naamswijziging voor Nederlands best bekeken soap: MGTMST, Maxime's Goede Tijden, Meerdijks Slechte Tijden.
Voldoende reden om te stoppen met kijken, maar (misschien tegen beter weten in) kijk ik de start van volgend seizoen toch nog even aan, maar het mag duidelijk zijn dat na vandaag de soap nooit meer hetzelfde zal zijn.
Jantien van der Meer en aanhang graag een andere baan zoeken vanaf morgen, succes ermee.
Niet mee eens. Hou wel een beetje rekening met het script: Ludo was nét te laat met de notaris, waardoor Isabella haar handtekening toch niet meer zou kunnen zetten. Dus toen Maxime hem dat vertelde was hij opgelucht dat het toch nog door haar geregeld was.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:11 schreef Shreyas het volgende:
Vandaag de dag maakt het laatste personage zijn 180 graden draai. Jaar in jaar uit wordt Ludo neergezet als meest intelligente persoon in GTST, tot vandaag. Zo dom als hij reageert, ik heb er geen woorden voor. Bij het zien van Maxime moest hij allang weten hoe het zat en zo niet, dan zeker nadat ze begon over die pen. Want dát is Ludo en dat maakt hem zo speciaal. Na vandaag is ook hij niet meer dezelfde. De scriptschrijvers hebben zich hiermee volledig gediskwalificeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |