die van voetbalvrouwen waren wel zo slim.. dus ijdele hoop dat ze dat bij gtst ook zijn..quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar zo slim zijn de schrijvers niet.
Morgen alleen maar het kindje.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:54 schreef Maartel het volgende:
Ludo krijgt morgen vast nog wel een 'ik ga haar kapot maken' momentje als semi-cliff.
Als je op sterven na dood bent misschien?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe kan je zo wanhopig zijn om iets te tekenen wat je nieteens hebt doorgelezen.![]()
Maxime.
Misschien was ze iets te druk met dat andere dingetje in haar leven?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe kan je zo wanhopig zijn om iets te tekenen wat je nieteens hebt doorgelezen.![]()
Maxime.
Omdat het gewoon lekker kan zijn om dingen van je af te zeiken en omdat we hopen dat het beter wordt, dus laat ons lekkerquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:52 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Echt grappig hoe negatief iedereen in dit topic is. Waarom kijken jullie nog in godsnaamVerkapt KLB-topic is dit geworden. Loll
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Erik de Vogel acteerde ook weer supergoed, die blijdschap toen ie dacht dat ie Amy had en die omslag op zijn gezicht daarna, toch echt heel knap gedaan
Klopt, maar dat is de rol, het script dat die makers hem gegeven hadden, onder de oude makers was het kwartje veel sneller gevallen uiteraard. Maar hoe de mens Erik de Vogel dit (ietwat debiele) script ten uitvoer brengt is gewoon goed vind ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
Al weet ik nog niet of 't wel helemaal des Ludo's was om echt even te denken dat Maxime iets goeds gedaan had.
Miami Vice, dat was nou nog eens een goede serie. Ik heb alle 5 seizoenen op DVD, en bekijk ze met regelmaat.quote:
Joh, jij bent echt de weg kwijt. Het gaat hier om een soap, waarin niets echt realistisch is. Iedereen heeft het ooit wel eens met iedereen gedaan en iedereen maakt meer mee in 10 jaar tijd dan een normaal mensen in zijn hele leven. Stap van die berg af waarvan je neerkijkt op een soap als deze en realiseer je dat het niets meer en niets minder dan een soap is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:11 schreef Shreyas het volgende:
Vandaag de dag maakt het laatste personage zijn 180 graden draai. Jaar in jaar uit wordt Ludo neergezet als meest intelligente persoon in GTST, tot vandaag. Zo dom als hij reageert, ik heb er geen woorden voor. Bij het zien van Maxime moest hij allang weten hoe het zat en zo niet, dan zeker nadat ze begon over die pen. Want dát is Ludo en dat maakt hem zo speciaal. Na vandaag is ook hij niet meer dezelfde. De scriptschrijvers hebben zich hiermee volledig gediskwalificeerd.
Wellicht is hun volgende actie iets in de trant van een naamswijziging voor Nederlands best bekeken soap: MGTMST, Maxime's Goede Tijden, Meerdijks Slechte Tijden.
Voldoende reden om te stoppen met kijken, maar (misschien tegen beter weten in) kijk ik de start van volgend seizoen toch nog even aan, maar het mag duidelijk zijn dat na vandaag de soap nooit meer hetzelfde zal zijn.
Jantien van der Meer en aanhang graag een andere baan zoeken vanaf morgen, succes ermee.
Niet mee eens. Hou wel een beetje rekening met het script: Ludo was nét te laat met de notaris, waardoor Isabella haar handtekening toch niet meer zou kunnen zetten. Dus toen Maxime hem dat vertelde was hij opgelucht dat het toch nog door haar geregeld was.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 02:11 schreef Shreyas het volgende:
Vandaag de dag maakt het laatste personage zijn 180 graden draai. Jaar in jaar uit wordt Ludo neergezet als meest intelligente persoon in GTST, tot vandaag. Zo dom als hij reageert, ik heb er geen woorden voor. Bij het zien van Maxime moest hij allang weten hoe het zat en zo niet, dan zeker nadat ze begon over die pen. Want dát is Ludo en dat maakt hem zo speciaal. Na vandaag is ook hij niet meer dezelfde. De scriptschrijvers hebben zich hiermee volledig gediskwalificeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |