abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83550025
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Maar zo slim zijn de schrijvers niet.
die van voetbalvrouwen waren wel zo slim.. dus ijdele hoop dat ze dat bij gtst ook zijn..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_83550829
Die climax was vet geweest als cliffhanger.
pi_83551756
Ludo krijgt morgen vast nog wel een 'ik ga haar kapot maken' momentje als semi-cliff.
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:55:09 #229
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_83551800
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:54 schreef Maartel het volgende:
Ludo krijgt morgen vast nog wel een 'ik ga haar kapot maken' momentje als semi-cliff.
Morgen alleen maar het kindje.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:56:19 #230
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_83551858
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:55 schreef Frey het volgende:

[..]

Nou ik mag hopen van niet
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:02:24 #231
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83552138
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:55 schreef Frey het volgende:

[..]

Het kindsje. Na eerst nog 20 minuten buikgewrijf te zien.
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:12:46 #232
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83552569
Hoe kan je zo wanhopig zijn om iets te tekenen wat je nieteens hebt doorgelezen.

Maxime.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_83553243
Zomfg Maxime

Ik dacht al, die handtekeningen zet Isabella veel te makkelijk
Noot noot.
pi_83554224
Echt grappig hoe negatief iedereen in dit topic is. Waarom kijken jullie nog in godsnaam Verkapt KLB-topic is dit geworden. Loll
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:03:36 #235
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_83554697
Maxime u devil!!
Enige leuke moment aan deze aflevering..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:04:28 #236
251975 kissaa
fka: kissa
pi_83554727
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hoe kan je zo wanhopig zijn om iets te tekenen wat je nieteens hebt doorgelezen.

Maxime.
Als je op sterven na dood bent misschien?
  † In Memoriam † vrijdag 2 juli 2010 @ 00:12:55 #237
43556 miss_dynastie
pi_83555053
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

Maxime.
Misschien was ze iets te druk met dat andere dingetje in haar leven?
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:29:15 #238
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_83555645
Oooh Maxime. Wat haalt zij me het bloed onder de nagels vandaan. Kutwijf
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_83555949
Dan speelt ze 't dus wel aardig
Ik vind 'r heerlijk, geen idee wat dat over mij zegt
  vrijdag 2 juli 2010 @ 00:57:18 #240
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_83556540
Ik zag het aankomen, vooral toen die notaris ineens begon te zeuren dat het allemaal langer ging duren.
Ik was wel benieuwd naar de uitwerking. Ludo is getergd nu....
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_83557254
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:52 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Echt grappig hoe negatief iedereen in dit topic is. Waarom kijken jullie nog in godsnaam Verkapt KLB-topic is dit geworden. Loll
Omdat het gewoon lekker kan zijn om dingen van je af te zeiken en omdat we hopen dat het beter wordt, dus laat ons lekker
Dit is een gtst topic, waar je mag posten wat je goed en wat je slecht vind, nou ik zou zeggen toepasselijker kan haast niet
Een heer met stijl
pi_83557269
Maxime is knapper dan ooit
Noot noot.
pi_83557286
Erik de Vogel acteerde ook weer supergoed, die blijdschap toen ie dacht dat ie Amy had en die omslag op zijn gezicht daarna, toch echt heel knap gedaan
Een heer met stijl
pi_83557323
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Erik de Vogel acteerde ook weer supergoed, die blijdschap toen ie dacht dat ie Amy had en die omslag op zijn gezicht daarna, toch echt heel knap gedaan

Al weet ik nog niet of 't wel helemaal des Ludo's was om echt even te denken dat Maxime iets goeds gedaan had.
pi_83557352
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 01:38 schreef Maartel het volgende:

[..]

Al weet ik nog niet of 't wel helemaal des Ludo's was om echt even te denken dat Maxime iets goeds gedaan had.
Klopt, maar dat is de rol, het script dat die makers hem gegeven hadden, onder de oude makers was het kwartje veel sneller gevallen uiteraard. Maar hoe de mens Erik de Vogel dit (ietwat debiele) script ten uitvoer brengt is gewoon goed vind ik.
Een heer met stijl
pi_83557476
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 20:48 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Miami Vice maar dan anders
Miami Vice, dat was nou nog eens een goede serie. Ik heb alle 5 seizoenen op DVD, en bekijk ze met regelmaat. Het is de georganiseerde misdaad onder de loep. Drugs cowboys, gangsters, maffiosi, corrupte politici, prostitutie, mensensmokkel, derde wereld taferelen, etcetera, etcetera. De jongere kijker kent wellicht GTA: Vice City, wat gebaseerd is op, en geproduceerd is door de makers van Miami Vice en Scarface. De serie heeft een filmbudget met ervaren schrijversteams, en trekt a-lijst acteurs en celebrities aan. De muziek gecomposeerd door Jan Hammer en later Tim Truman is fenomenaal, en ook de hit muziek van de welbekende diverse artiesten is noemenswaardig. GTST is niet waardig.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 02:11:34 #247
88831 Shreyas
De beste
pi_83557672
Vandaag de dag maakt het laatste personage zijn 180 graden draai. Jaar in jaar uit wordt Ludo neergezet als meest intelligente persoon in GTST, tot vandaag. Zo dom als hij reageert, ik heb er geen woorden voor. Bij het zien van Maxime moest hij allang weten hoe het zat en zo niet, dan zeker nadat ze begon over die pen. Want dát is Ludo en dat maakt hem zo speciaal. Na vandaag is ook hij niet meer dezelfde. De scriptschrijvers hebben zich hiermee volledig gediskwalificeerd.

Wellicht is hun volgende actie iets in de trant van een naamswijziging voor Nederlands best bekeken soap: MGTMST, Maxime's Goede Tijden, Meerdijks Slechte Tijden.
Voldoende reden om te stoppen met kijken, maar (misschien tegen beter weten in) kijk ik de start van volgend seizoen toch nog even aan, maar het mag duidelijk zijn dat na vandaag de soap nooit meer hetzelfde zal zijn.

Jantien van der Meer en aanhang graag een andere baan zoeken vanaf morgen, succes ermee.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_83558206
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 02:11 schreef Shreyas het volgende:
Vandaag de dag maakt het laatste personage zijn 180 graden draai. Jaar in jaar uit wordt Ludo neergezet als meest intelligente persoon in GTST, tot vandaag. Zo dom als hij reageert, ik heb er geen woorden voor. Bij het zien van Maxime moest hij allang weten hoe het zat en zo niet, dan zeker nadat ze begon over die pen. Want dát is Ludo en dat maakt hem zo speciaal. Na vandaag is ook hij niet meer dezelfde. De scriptschrijvers hebben zich hiermee volledig gediskwalificeerd.

Wellicht is hun volgende actie iets in de trant van een naamswijziging voor Nederlands best bekeken soap: MGTMST, Maxime's Goede Tijden, Meerdijks Slechte Tijden.
Voldoende reden om te stoppen met kijken, maar (misschien tegen beter weten in) kijk ik de start van volgend seizoen toch nog even aan, maar het mag duidelijk zijn dat na vandaag de soap nooit meer hetzelfde zal zijn.

Jantien van der Meer en aanhang graag een andere baan zoeken vanaf morgen, succes ermee.
Joh, jij bent echt de weg kwijt. Het gaat hier om een soap, waarin niets echt realistisch is. Iedereen heeft het ooit wel eens met iedereen gedaan en iedereen maakt meer mee in 10 jaar tijd dan een normaal mensen in zijn hele leven. Stap van die berg af waarvan je neerkijkt op een soap als deze en realiseer je dat het niets meer en niets minder dan een soap is.
pi_83559452
Godallemachtig... zelfs de cliffhanger van het EERSTE seizoen is nog spannender! (en dat meen ik serieus!)

GTST haalt de 25 jaar echt niet meer
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  vrijdag 2 juli 2010 @ 08:55:06 #250
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_83559909
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 02:11 schreef Shreyas het volgende:
Niet mee eens. Hou wel een beetje rekening met het script: Ludo was nét te laat met de notaris, waardoor Isabella haar handtekening toch niet meer zou kunnen zetten. Dus toen Maxime hem dat vertelde was hij opgelucht dat het toch nog door haar geregeld was.

De scene waar Amy afscheid nam van haar moeder vond ik overigens wel mooi, maar dat ze daarna ineens wegmoest vond ik dan weer raar. Dat dóe je toch niet zo?

Goed, het script ís belachelijk. Gevallen onder de douche, beenwond, bacterie-infectie, dood. In een beetje ziekenhuis is de kans op een bacteriële infectie wel erg klein, omdat daar goed op gelet wordt. Maar in het AZM, waar heel fuckin' Meerdijk wel eens terechtkomt, krioelt het kennelijk van de bacteriën? Lekker ziekenhuis dan.

Maar het is wel beter dat Isabella er weer uit is, haar rol was toch niet zo heel erg groot. Ik vond 'r eigenlijk maar een beetje een labiel zeikwijf dat alleen maar Ludo wilde pesten. Hopelijk komt haar vertrek de soap ten goede, en kan er nu een mooie verhaallijn gaan spelen tussen Ludo en Maxime, waarbij Janine eens onvoorwaardelijk aan Ludo's kant komt te staan.

Ik ben ook wel benieuwd hoe het afloopt met Lorena en Devano. Gigi begint steeds beter te acteren, dat merk ik wel. De rest van de lijnen boeit me niet. We gaan ongetwijfeld nog maandenlang gedoe aanhoren over het kindsje, over Danny en Charlie die elkaar niet kunnen luchten of zien, enzovoorts.

En kan Charlie alsjeblieft eens in de overgang gaan ofzo? Dan zijn we in ieder geval van dat hormonale gebrulboei af. Of nog beter, laat haar samen met Rik en Danny vertrekken naar het buitenland, een soort 'Liever Verliefd' maar dan zonder het retourticket.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')