quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:42 schreef Federer-fan het volgende:
Isner terug op 30-30, in punten dus, niet in games.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:49 schreef FlorentijnH het volgende:
wat weinig games vandaag bij deze wedstrijd
Ja, fantastisch.quote:
Daar moet je geen grappen over maken. Sorry hoor.quote:
quote:
Originele grapquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ze deze wedstrijd op DVD zouden uitbrengen, hebben ze een 5-disc boxset nodig.
Is deze grap dan al gemaakt?quote:
Deze wedstrijd > de finales in 2008 en 2009.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
Mahut noemt het "the greatest match ever". Laten we het houden op "the longest en most extraordanary match ever."
Echt hequote:Op donderdag 24 juni 2010 18:03 schreef Exxon het volgende:
Dit is echt zo gemeen.. De hele week weinig hoogtepunten gehad in de sport, en nu moest ik kiezen tussen het epic einde tussen Italië-Slowakije en Mahut-Isner
Heeft 'ie maar een stuk of 50 servicesgames nodig voor een nieuw WRquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:06 schreef TheArt het volgende:
Wat is Robin bizar aan het serveren3 love games en 8 aces
lol dat zat ik ook net te bedenken......quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ze deze wedstrijd op DVD zouden uitbrengen, hebben ze een 5-disc boxset nodig.
daar mag je wel een hele dag voor uittreken jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:12 schreef zjroentje het volgende:
Hoop dat er morgen een torrent online komt, kan ik er dit weekend eens goed voor gaan zitten!
Nee, dit was gewoon een ideale combinatie van omstandigheden: allebei geen wereldtoppers, allebei een erg goede service en geen bijzondere return en rally.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik zit sterk te denken aan op 1 of andere manier afgesproken werk. Een uitslag als dit is statistisch zoooo onwaarschijnlijk. Als dit een 'normale' krachtsverhouding zou zijn zouden er veel meer wedstrijden eindigen met een veel langere laatste set, en dan natuurlijk niet meteen 80-80 maar boven de 20 ofzo komt eik al nooit (?) voor...
Haase all the wayquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:29 schreef Ambrosius het volgende:
Ik voel aankomen dat we straks moeten kiezen tussen Haase en Oranje.
Oranje is saaiquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:29 schreef Ambrosius het volgende:
Ik voel aankomen dat we straks moeten kiezen tussen Haase en Oranje.
Nadal ook, als Haase zich niet gaat concentreren. Hij lijkt nu wat tevreden met set 1, hij moet blijven gaan.quote:
Dat mag, maar dan moet de volley wel af zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:32 schreef MilaNL het volgende:
Haase gaat erg veel naar voren.
Dat is geen probleem als je het dan ook afmaakt. Dat mist hij nu even, die moet weer even met zijn beide benen op de grond komen. Als Nadal slecht blijft serveren en Haase geluk heeft dan komt hij misschien wel terug.quote:
BBC?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:34 schreef versteegrob het volgende:
Iemand live beelden ?
quote:
Als hij een break maakt wel ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:49 schreef versteegrob het volgende:
Maakt Haase nog een beetje kans in deze set ?
Absoluut. Sowieso het leukste toernooi uberhauopt van de afgelopen heel veel jaar wat mij betreft. Mahut-Isner, al die vijfsetters, de Queen, de zware partijen van Federer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is de leukste Wimbledon openingsweek in jaren. Erg veel spannende wedstrijden tot nu toe.
Hier ook. Maar als het de kwartfinale tegen Brazilie zou zijn zou ik het een lastige vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:52 schreef Federer-fan het volgende:
Dubbele break Nadal: *5-2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer voor hem, want zijn service liep wel aardig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:53 schreef Ambrosius het volgende:
Querrey verliest de tweede set, Isner hoeft dus vandaag niet meer te dubbelen lijkt het.
Ik hoopte dat niemand op de spoiler zou klikken.quote:
Ja uh, er is gewoon niet gebreakt deze setquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:14 schreef -jos- het volgende:
Hij staat gewoon nog steeds voor tegen Nadal
Net5 he.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:17 schreef Japsnars het volgende:
Wordt het nog ergens uitgezonden? BBC2 niet meer zo te zien..
Zet BBC2 nog eens op danquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:17 schreef Japsnars het volgende:
Wordt het nog ergens uitgezonden? BBC2 niet meer zo te zien..
Topquote:
Geweldig allemaal met die hoge setstanden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
Nestor/Zimonjic-Marray/Murray gaan voor een nieuw record: 12-11 in de 5e set en volgens mij al geen break meer sinds set 1.
met een stok misschien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb de broer van Robin Haase vier jaar geleden een keer gesproken. Willen jullie me aanraken?
Hij laat nu gewoon zien wat hij op een topdag kan qua talent, als hij verschoond blijft van blessures.quote:
Oké.quote:
Hij kan er niks aan doen dat jij zo traag bent als ik weet niet wat, vragen om ban 48u.quote:
Je kent je klassiekers niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:30 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Moet je tegen Nadal nooit zeggen.
Mn stream faalde, zie edit. Excuusquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen dat jij zo traag bent als ik weet niet wat, vragen om ban 48u.
En dat terwijl Russell serveerde voor de match en ruim voorstond in de tie-break in de 4e.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:32 schreef danusz1986 het volgende:
Die Fognini wint weer een marathon partij
quote:Peter Fleming on BBC TV: "That was spectacular - absolutely spectacular, words really don't describe it. What do you think Haase is feeling right now? Let's take his heart rate right now - I guarantee it's not under 150. Let's not get ahead of ourselves though, there is still plenty of work to do." [
Haase 7-5 2-6 5-2 Nadal *
This is quite wonderful. The game in four words? Ace. Ace. Ace. Ace. They're going ballistic in the seats all around me, and I'm on the point of lobbing away my BBC decorum and joining in.
Haase 7-5 2-6 6-3 Nadal
You can't touch that serve - you just can't. Haase with a hold that was never in doubt, and if Nadal is going to win this, he's going to have to do what Roger Federer did on Monday and come from behind to win in five...
Ach, tankje hier is wel prima hoor. Even geen rally's spelen, even een klein beetje rust van het lopen ...quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft weinig zin, 10 minuten en het is klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |