Haase all the wayquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:29 schreef Ambrosius het volgende:
Ik voel aankomen dat we straks moeten kiezen tussen Haase en Oranje.
Oranje is saaiquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:29 schreef Ambrosius het volgende:
Ik voel aankomen dat we straks moeten kiezen tussen Haase en Oranje.
Nadal ook, als Haase zich niet gaat concentreren. Hij lijkt nu wat tevreden met set 1, hij moet blijven gaan.quote:
Dat mag, maar dan moet de volley wel af zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:32 schreef MilaNL het volgende:
Haase gaat erg veel naar voren.
Dat is geen probleem als je het dan ook afmaakt. Dat mist hij nu even, die moet weer even met zijn beide benen op de grond komen. Als Nadal slecht blijft serveren en Haase geluk heeft dan komt hij misschien wel terug.quote:
BBC?quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:34 schreef versteegrob het volgende:
Iemand live beelden ?
quote:
Als hij een break maakt wel ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:49 schreef versteegrob het volgende:
Maakt Haase nog een beetje kans in deze set ?
Absoluut. Sowieso het leukste toernooi uberhauopt van de afgelopen heel veel jaar wat mij betreft. Mahut-Isner, al die vijfsetters, de Queen, de zware partijen van Federer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is de leukste Wimbledon openingsweek in jaren. Erg veel spannende wedstrijden tot nu toe.
Hier ook. Maar als het de kwartfinale tegen Brazilie zou zijn zou ik het een lastige vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:52 schreef Federer-fan het volgende:
Dubbele break Nadal: *5-2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer voor hem, want zijn service liep wel aardig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:53 schreef Ambrosius het volgende:
Querrey verliest de tweede set, Isner hoeft dus vandaag niet meer te dubbelen lijkt het.
Ik hoopte dat niemand op de spoiler zou klikken.quote:
Ja uh, er is gewoon niet gebreakt deze setquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:14 schreef -jos- het volgende:
Hij staat gewoon nog steeds voor tegen Nadal
Net5 he.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:17 schreef Japsnars het volgende:
Wordt het nog ergens uitgezonden? BBC2 niet meer zo te zien..
Zet BBC2 nog eens op danquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:17 schreef Japsnars het volgende:
Wordt het nog ergens uitgezonden? BBC2 niet meer zo te zien..
Topquote:
Geweldig allemaal met die hoge setstanden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
Nestor/Zimonjic-Marray/Murray gaan voor een nieuw record: 12-11 in de 5e set en volgens mij al geen break meer sinds set 1.
met een stok misschien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb de broer van Robin Haase vier jaar geleden een keer gesproken. Willen jullie me aanraken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |