quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:42 schreef Federer-fan het volgende:
Isner terug op 30-30, in punten dus, niet in games.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:49 schreef FlorentijnH het volgende:
wat weinig games vandaag bij deze wedstrijd
Ja, fantastisch.quote:
Daar moet je geen grappen over maken. Sorry hoor.quote:
quote:
Originele grapquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ze deze wedstrijd op DVD zouden uitbrengen, hebben ze een 5-disc boxset nodig.
Is deze grap dan al gemaakt?quote:
Deze wedstrijd > de finales in 2008 en 2009.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
Mahut noemt het "the greatest match ever". Laten we het houden op "the longest en most extraordanary match ever."
Echt hequote:Op donderdag 24 juni 2010 18:03 schreef Exxon het volgende:
Dit is echt zo gemeen.. De hele week weinig hoogtepunten gehad in de sport, en nu moest ik kiezen tussen het epic einde tussen Italië-Slowakije en Mahut-Isner
Heeft 'ie maar een stuk of 50 servicesgames nodig voor een nieuw WRquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:06 schreef TheArt het volgende:
Wat is Robin bizar aan het serveren3 love games en 8 aces
lol dat zat ik ook net te bedenken......quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ze deze wedstrijd op DVD zouden uitbrengen, hebben ze een 5-disc boxset nodig.
daar mag je wel een hele dag voor uittreken jaquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:12 schreef zjroentje het volgende:
Hoop dat er morgen een torrent online komt, kan ik er dit weekend eens goed voor gaan zitten!
Nee, dit was gewoon een ideale combinatie van omstandigheden: allebei geen wereldtoppers, allebei een erg goede service en geen bijzondere return en rally.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:26 schreef Modus het volgende:
Ik weet niet hoor, maar ik zit sterk te denken aan op 1 of andere manier afgesproken werk. Een uitslag als dit is statistisch zoooo onwaarschijnlijk. Als dit een 'normale' krachtsverhouding zou zijn zouden er veel meer wedstrijden eindigen met een veel langere laatste set, en dan natuurlijk niet meteen 80-80 maar boven de 20 ofzo komt eik al nooit (?) voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |