dacht ik ook al maar ias de hond v mn vriend en hij wil het niet zienquote:
nou dasn lachen joh whahahahahahaquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
nee hep geen tippie haha tippie snap je hem bijten tippie hahahahaha nou groetjes aan je tijgers onderwater
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
nee hep geen tippie haha tippie snap je hem bijten tippie hahahahaha nou groetjes aan je tijgers onderwater
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:42 schreef MarMar het volgende:
Kind leren omgaan met hond en de hond niet zomaar loslaten bij het kind...
hoef ook helemaal nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:41 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
dacht ik ook al maar ias de hond v mn vriend en hij wil het niet zien
Een hond kan toch gewoon even aangelijnd of naar binnen als dat nodig is?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:43 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
weet ik maar was niet mijn kind maar ik vind dat de hond niet moet bijten/snappen naar een kind
Beetje grof, het kind wou alleen maar even spelenquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Een hond kan toch gewoon even aangelijnd of naar binnen als dat nodig is?
Je kan die hond ook niet kwalijk nemen dattie niet met kinderen kan opschieten als hij dat (nog) niet geleerd heeft.
Littekens zijn best stoer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:43 schreef opastokvis het volgende:
vraag aan je vriend of er eerst een kind in zijn/haar gezicht gebeten moet worden of dat hij je op je woord gelooft?![]()
dat is een litteken voor het leven vaak hoor.
waarbij ik trouwens niet zeg dat ie gelijk een spuitje moet.
maar weghouden bij kinderen is wel aan te raden dan.
iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Een hond kan toch gewoon even aangelijnd of naar binnen als dat nodig is?
Je kan die hond ook niet kwalijk nemen dattie niet met kinderen kan opschieten als hij dat (nog) niet geleerd heeft.
Dit. Hij kan nu op school zeggen dat hij gestreden heeft met een hond.quote:
Het is de schuld van de ouders, die moeten beter op het kind letten. Honden hoe lief ook zijn onvoorspelbaar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:43 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
weet ik maar was niet mijn kind maar ik vind dat de hond niet moet bijten/snappen naar een kind
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:43 schreef opastokvis het volgende:
vraag aan je vriend of er eerst een kind in zijn/haar gezicht gebeten moet worden of dat hij je op je woord gelooft?![]()
dat is een litteken voor het leven vaak hoor.
waarbij ik trouwens niet zeg dat ie gelijk een spuitje moet.
maar weghouden bij kinderen is wel aan te raden dan.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:50 schreef TheStonedOne het volgende:
Zou hem sowieso aanraden dan om iig een muilkorf om te doen als je weet dat er een kind is/komt.
een echte kindervriendquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:53 schreef WhiteTiger1 het volgende:
hij zegt moeten de kinderen maar wegblijven
Ik ben het niet helemaal met hem eens, maar je kan voortaan wel tegen het kind zeggen dat die hond daar gewoon geen zin in heeft en dat hij/zij maar bij hem weg moeten blijven.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:53 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
[..]
hij zegt moeten de kinderen maar wegblijven
das waar maar ik vind dat een hond dat niet mag doen (lijkt mij dan)quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:03 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
Ik ben het niet helemaal met hem eens, maar je kan voortaan wel tegen het kind zeggen dat die hond daar gewoon geen zin in heeft en dat hij/zij maar bij hem weg moeten blijven.
heel veel raar genoeg wastoen meestal dol op kinderenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:06 schreef opastokvis het volgende:
in hoeverre is hij/zij trouwens in aanraking met kinderen geweest?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:06 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
das waar maar ik vind dat een hond dat niet mag doen (lijkt mij dan)
ja lekker dus als ik tv aan kijken ben en mn vriend zegt iets moet ik hem gelijk op zn hersens slaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:09 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
Nee, hij had ook best een schop voor zijn donder gehad kunnen hebben, maar alsnog is het niet totaal zijn schuld, hij was gewoon lekker de vogels aan het observeren.
Nee, maar jij zou nog kunnen zeggen: He hou eens even je mond en die hond heeft alleen fysiek geleerd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:10 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ja lekker dus als ik tv aan kijken ben en mn vriend zegt iets moet ik hem gelijk op zn hersens slaan
kort maar kr8tig djees thnx voor je reactiequote:Op donderdag 24 juni 2010 18:10 schreef Djeez het volgende:
De hond een snoeiharde trap in zijn ballen geven, met puntlaarzen en al. Laat het beest maar janken. Als je ervan af wilt, werkt een lap vlees met rattengif ook altijd goed. Veel sterkte TS, honden zijn echt rotbeesten!
tuurlijjk niet ik denk eigelijk eerder aan een muilkorf en wat jij zegtquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:11 schreef Blakablaka het volgende:
[..]
Dus jij vind dat hetzelfde als een hond die naar een kind hapt?
miss jij wel maar is net echt gebeurdquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef heksehiel het volgende:
Kun je tegenwoordig ook al klagen over dingen die NIET zijn gebeurd?
8 jaarquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef opastokvis het volgende:
en hoe oud was het kind, best kans dat hij vond dat hij kind moest corrigeren.
ben niet de moeder n0obquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:14 schreef Lespaulspelert het volgende:
Wtf is dit voor een kansloos topic, als moeder zoiets advies vragen (en dan nog wel op FOK)
Ok, dank je, dan ga ik zo ook maar even de volgende topics hier openen:quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:14 schreef WhiteTiger1 het volgende:
miss jij wel maar is net echt gebeurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |