dacht ik ook al maar ias de hond v mn vriend en hij wil het niet zienquote:
nou dasn lachen joh whahahahahahaquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
nee hep geen tippie haha tippie snap je hem bijten tippie hahahahaha nou groetjes aan je tijgers onderwater
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
nee hep geen tippie haha tippie snap je hem bijten tippie hahahahaha nou groetjes aan je tijgers onderwater
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:42 schreef MarMar het volgende:
Kind leren omgaan met hond en de hond niet zomaar loslaten bij het kind...
hoef ook helemaal nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:41 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
dacht ik ook al maar ias de hond v mn vriend en hij wil het niet zien
Een hond kan toch gewoon even aangelijnd of naar binnen als dat nodig is?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:43 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
weet ik maar was niet mijn kind maar ik vind dat de hond niet moet bijten/snappen naar een kind
Beetje grof, het kind wou alleen maar even spelenquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Een hond kan toch gewoon even aangelijnd of naar binnen als dat nodig is?
Je kan die hond ook niet kwalijk nemen dattie niet met kinderen kan opschieten als hij dat (nog) niet geleerd heeft.
Littekens zijn best stoer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:43 schreef opastokvis het volgende:
vraag aan je vriend of er eerst een kind in zijn/haar gezicht gebeten moet worden of dat hij je op je woord gelooft?![]()
dat is een litteken voor het leven vaak hoor.
waarbij ik trouwens niet zeg dat ie gelijk een spuitje moet.
maar weghouden bij kinderen is wel aan te raden dan.
iddquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Een hond kan toch gewoon even aangelijnd of naar binnen als dat nodig is?
Je kan die hond ook niet kwalijk nemen dattie niet met kinderen kan opschieten als hij dat (nog) niet geleerd heeft.
Dit. Hij kan nu op school zeggen dat hij gestreden heeft met een hond.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |