quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
wat heb jij een grote achtertuiin dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
ja , het is blijkbaar nu een festivalweidequote:Op donderdag 24 juni 2010 16:55 schreef Tabloid het volgende:
Jouw achtertuin ligt 500 meter van je huis af?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:55 schreef banapples het volgende:
Koop na het WK heel veel vuvuzela's sluit ze aan op een lucht-compressor-blaas-ding en zet die dan de hele dag aan.En dan .....?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarom zou ik vrijkaarten willenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:54 schreef Mdrop het volgende:
Vrijkaarten te regelen?
Dan krijg je dus vrijkaartenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:53 schreef postmortum het volgende:
Ik krijg net een flyer in de brievenbus dat er een nieuw dancefestival komt op 500 meter van mijn huis. Hopelijk krijg ik geen last van die pillenslikkers , anders bel ik gewoon de politie voor geluidsoverlast
Om ze hier dan weer weg te gevenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
waarom zou ik vrijkaarten willen
En mischien komen er wel meisjes die hij kan versieren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:57 schreef Jamunited het volgende:
Hey ik heb een plan, je gaat naar het dancefestival, drinkt bier, en hebt plezier.
Ga raketjes verkopen gegarandeerde hitquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:00 schreef postmortum het volgende:
ik denk dat ik loly's ga verkopen voor mijn huis , 1 lolly = 1 euro
en dat. misschien flikkert eentje omver in je geraniums maar hij zal zijn best doen om het te fixenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:14 schreef mstr het volgende:
Pillenslikkers zijn we een van de laatste mensen waar je last van hebt.
Nou, hij valt niet om, hij plukt de geraniums om ze vervolgens aan je te geven omdat je zo lief bent dat ze dat feest mochten houden zo dicht bij je huis.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:17 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Ga raketjes verkopen gegarandeerde hit
[..]
en dat. misschien flikkert eentje omver in je geraniums maar hij zal zijn best doen om het te fixen
ook een optiequote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, hij valt niet om, hij plukt de geraniums om ze vervolgens aan je te geven omdat je zo lief bent dat ze dat feest mochten houden zo dicht bij je huis.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, hij valt niet om, hij plukt de geraniums om ze vervolgens aan je te geven omdat je zo lief bent dat ze dat feest mochten houden zo dicht bij je huis.
verkopen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:56 schreef postmortum het volgende:
[..]
waarom zou ik vrijkaarten willen
Nee dat kan Postmortum nietquote:
ik houd niet van dancequote:Op donderdag 24 juni 2010 18:17 schreef Ritmo het volgende:
Waarom ga je zelf niet dan? Je bent zo'n vriendloos figuur dat op FOK! zit terwijl iedereen feest viert zeker.
HAMSTEREN!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:38 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik houd niet van danceik hou van monique smit
quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
NIMBY = Not In My Back Yard
Tijd voor een dancetrack om TS te pesten:
En die zich fapt terwijl hij aan de Barbie van zijn zusje loopt te voelen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:57 schreef Gezicht het volgende:
TS is overduidelijk een 30-jarige ICT'er die tevens ook spelletjes speelt op z'n Xbox en nooit uit z'n huis komt.
Als je daar over durft te klagen moet je gewoon dood.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:01 schreef 9611Niels het volgende:
déjà-vu, er was toch al eerder een fokker die mysteryland ofzo in zijn achtertuin had?
TS is nog saaier dan dit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:57 schreef Gezicht het volgende:
TS is overduidelijk een 30-jarige ICT'er die tevens ook spelletjes speelt op z'n Xbox en nooit uit z'n huis komt.
Hier vlakbij was een dancefestival 3 weken terug, toen gingen er van die autistische onwonenden met geluidsmeters rondlopen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:08 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die klagen over lawaai van feestjesMan man man, dan is het toch wel erg triest met je gesteld.
nog zo'n droeftoeterquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:58 schreef MPG het volgende:
Gecondoleerd. Ik had jarenlang last van het FreeFunk, gelukkig is dat afgeschaft.
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:00 schreef postmortum het volgende:
ik denk dat ik loly's ga verkopen voor mijn huis , 1 lolly = 1 euro
Waarom komt in elke post die jij maakt het woord "autist" of woorden van gelijke strekking ter sprake? Volgens mij ben jij zelf het slachtoffer van zulke trekjes, niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hier vlakbij was een dancefestival 3 weken terug, toen gingen er van die autistische onwonenden met geluidsmeters rondlopen.![]()
![]()
![]()
Moest jij niet op dat feest zijn in plaats van op die autistische omwonenden te letten?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hier vlakbij was een dancefestival 3 weken terug, toen gingen er van die autistische onwonenden met geluidsmeters rondlopen.![]()
![]()
![]()
Ja, ik was er ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:21 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Moest jij niet op dat feest zijn in plaats van op die autistische omwonenden te letten?
Omdat hier op FOK! echt ongeloofelijk trieste 'mensen' zitten... In het echt gebruik ik dergelijke termen nooit, maar op FOK! struikel je over die figuren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom komt in elke post die jij maakt het woord "autist" of woorden van gelijke strekking ter sprake? Volgens mij ben jij zelf het slachtoffer van zulke trekjes, niet?
Voetbalnicht
quote:
Nee, dat las ik later op RTV Oost.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar blijkbaar was het zo oninteressant dat je maar op de omwonenden bent gaan letten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |