TS is nog saaier dan dit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:57 schreef Gezicht het volgende:
TS is overduidelijk een 30-jarige ICT'er die tevens ook spelletjes speelt op z'n Xbox en nooit uit z'n huis komt.

Man man man, dan is het toch wel erg triest met je gesteld.
 Man man man, dan is het toch wel erg triest met je gesteld.

Hier vlakbij was een dancefestival 3 weken terug, toen gingen er van die autistische onwonenden met geluidsmeters rondlopen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:08 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die klagen over lawaai van feestjesMan man man, dan is het toch wel erg triest met je gesteld.

.
 .

nog zo'n droeftoeterquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:58 schreef MPG het volgende:
Gecondoleerd. Ik had jarenlang last van het FreeFunk, gelukkig is dat afgeschaft.

quote:
 .
 .

quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:00 schreef postmortum het volgende:
ik denk dat ik loly's ga verkopen voor mijn huis , 1 lolly = 1 euro
 Lollies
 Lollies   
  Dancefestivals
  Dancefestivals 

Waarom komt in elke post die jij maakt het woord "autist" of woorden van gelijke strekking ter sprake? Volgens mij ben jij zelf het slachtoffer van zulke trekjes, niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hier vlakbij was een dancefestival 3 weken terug, toen gingen er van die autistische onwonenden met geluidsmeters rondlopen.

Moest jij niet op dat feest zijn in plaats van op die autistische omwonenden te letten?quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hier vlakbij was een dancefestival 3 weken terug, toen gingen er van die autistische onwonenden met geluidsmeters rondlopen.

Ja, ik was er ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:21 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Moest jij niet op dat feest zijn in plaats van op die autistische omwonenden te letten?

Omdat hier op FOK! echt ongeloofelijk trieste 'mensen' zitten... In het echt gebruik ik dergelijke termen nooit, maar op FOK! struikel je over die figuren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:15 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom komt in elke post die jij maakt het woord "autist" of woorden van gelijke strekking ter sprake? Volgens mij ben jij zelf het slachtoffer van zulke trekjes, niet?
Voetbalnicht

quote:
 .
 .

Nee, dat las ik later op RTV Oost.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar blijkbaar was het zo oninteressant dat je maar op de omwonenden bent gaan letten.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |