quote:
Dat werd net omgeroepen door de umpire... geen idee waaromquote:
Hoop dat ze bij net5 doorschakelenquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:35 schreef TWP het volgende:
Ga verder!Is het op Net5 of Sport1? Of via internet?
Via de site van Net5 kun je alle tv-banen bekijken, weliswaar zonder commentaar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:36 schreef -jos- het volgende:
het begint over een uur denk ik, heeft er iemand een live stream??? kan nergens wat vinden
En na 2 games GSM zienquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:44 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Als ik daar rondliep zou ik het wel weten hoorik zou vast vooraan bij court 18 gaan zitten.
Ze klappen voor haar duh..quote:
dan breekt ze d'r bottenquote:
Ik gok erop dat de Queen al naar huis is nu... anders krijgt ze last van doorzitplekken....quote:
Website van Net5!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:09 schreef Gijs-H het volgende:
Waneer begint het?
En heeft iemand een live stream voor mij?
Mooi tochquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:10 schreef Norrage het volgende:
Het is wel het toernooi van de 5-setters zeg, ongelooflijk....
Is het dan al begonnen? Kan niet, want de BBC zendt het toch ook uit lijkt me.quote:
Mijn excuses.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:31 schreef Norrage het volgende:
Stukken ongeduld zijn jullie!! Ze zijn de baan aan het prepareren.
En allebei iets van zes/zeven keer(!) zoveel winners als UE's.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:41 schreef MilaNL het volgende:
9 double faults lol. En 21 is ook weinig voor het aantal services dat ze hadden.
quote:
Nou, meteen 0-15.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik vrees het ooken ik denk het ook.
Waarom dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:44 schreef MilaNL het volgende:
Ik ga huilen van blijdschap als het 60-60 wordt.
Ongelofelijk allemaal zeg.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:46 schreef Ambrosius het volgende:
Dolgopolov-Tsonga en Chardy-Lacko allebei 6-6 in de 5e ook al.
Het wereldrecord zijn ze al een tijdje aan het verbreken bij elke ace.quote:
Dat werd gisteren ook een uur of 5 gezegd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:49 schreef JohnDDD het volgende:
echt no way dat Isner gaat winnen
Mahut is veel frisser
Isner heeft wel het voordeel van eerst te serveren uiteraard
Onbegrijpelijk dat Isner nog niet gebroken is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:49 schreef JohnDDD het volgende:
echt no way dat Isner gaat winnen
Mahut is veel frisser
Isner heeft wel het voordeel van eerst te serveren uiteraard
het is voorlopig echt een fantastisch knotsgek wimbledon zeg!!!quote:
De hele wedstrijd nog niet? Of deze set alleen? Dus er is nog geen break geweest in deze 120 games?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Isner nog niet gebroken is.
Alleen in de vijfde set niet. Isner heeft wel matchpoints gehad, en Mahut ook breakpoints, maar het gaat allemaal volgens service.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:52 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
De hele wedstrijd nog niet? Of deze set alleen? Dus er is nog geen break geweest in deze 120 games?
Eén keer in de wedstrijd (2e set).quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:52 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
De hele wedstrijd nog niet? Of deze set alleen? Dus er is nog geen break geweest in deze 120 games?
96 en Isner heeft er 101....quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:51 schreef FlorentijnH het volgende:
hoeveel aces heeft mahut nu?
JeWeetToch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
Dolgo redt een MP tegen JWT.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:50 schreef -jos- het volgende:
Volgens mij is deze wedstrijd nog saaier dan het geluid van de vuvuzela
"wtf" ben ik al een uur of 6 voorbijquote:
Belachelijk gewoonwegquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alleen in de vijfde set niet. Isner heeft wel matchpoints gehad, en Mahut ook breakpoints, maar het gaat allemaal volgens service.
Ja als het nou 67-65 wordt, lijkt het net of de 5e set met een tiebreak is gespeeld en die met 7-5 is gewonnenquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:52 schreef wdn het volgende:
Die 6 - 6 van de 60 - 60 lijkt nu inderdaad op een set he
daar doen ze het voorquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:57 schreef Hoss het volgende:
[..]
Ja als het nou 67-65 wordt, lijkt het net of de 5e set met een tiebreak is gespeeld en die met 7-5 is gewonnen
Nee, het zal eens kloppen wat schrijf.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:47 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het wereldrecord zijn ze al een tijdje aan het verbreken bij elke ace.
Maar het is wel een mooie mijlpaal
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het zal eens kloppen wat schrijf.
Misschien hebben ze het verkeerde gras gezaaid? En dan nu met extra snuifbare goedjes erin?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:05 schreef -0- het volgende:
WTF is dat toch dit toernooi. Haasse ook al 16-14.
Dolgopolov - Tsonga is nu ook 8-8.
Bizar veel lange 5e sets zo.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef JohnDDD het volgende:
Je zult zien dat zo Mahut breakt, en dat Isner dan terugbreakt
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef JohnDDD het volgende:
Dat zou ultiem zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:06 schreef JohnDDD het volgende:
Eigen schuld deze game, 0-40, 2 MP goed weggewerkt en dan de derde vol uit jagen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dolgopolov verliest, 10-8 in de vijfde set...
Waar is dat te zien? Of is het afgelopen?quote:
net5.nl kun je alle banen zienquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar is dat te zien? Of is het afgelopen?
Dit wordt echt de langste wedstrijd ooit!quote:
uurtje maar? 2 lukt ook nog wel denk ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef luckass het volgende:
Zou ik naar huis kunnen gaan (uurtje met de trein) en dan verder kunnen kijken?
Afgelopen helaas. Ik heb trouwens Sport1, dus op één van die zenders was het.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar is dat te zien? Of is het afgelopen?
Dat is niks anders dan de andere banen imo, het aantal uur tennis totaal zal niet veel meer zijn dan op de andere courts.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:13 schreef vaarsuvius het volgende:
kijk die baan, die ziet eruit alsof er al 2 weken op gespeeld is
Ik zou het risico niet nemen. Kan natuurlijk opeens afgelopen zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:12 schreef luckass het volgende:
Zou ik naar huis kunnen gaan (uurtje met de trein) en dan verder kunnen kijken?
eerder minder, want ze serveren alleen maarquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is niks anders dan de andere banen imo, het aantal uur tennis totaal zal niet veel meer zijn dan op de andere courts.
106-103quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:17 schreef Exxon het volgende:
Op hoeveel aces zitten ze nu trouwens?
64-64
Het is allemaal puur de score. Ik kijk amper naar de 'rally's'.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef JohnDDD het volgende:
eigenlijk is het wel erg saai maar ik kan ook niet zomaar weggaan nu, toch te spannend
Wantquote:
Zoals ik dus ook deed.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want? Ik kijk gewoon naar het scoreboard, net als iedereen zou kunnen doen die die vraag stelt.
Volgens mij heeft Federer daar ook nog wel een flinke prestatie staan. Eens zoeken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is neem ik aan ook het record van de meeste games op rij zonder serviceverlies (of het nu in 1 of meerdere partijen is), zowel individueel als voor beiden?
65-65.
Enschede.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef FedExpress het volgende:
[..]
waar speel je?Bij ons hebben ze ze net aangelegd en worden dit weekend officieel geopend
Als 5e club in NL
Nee, sowieso geen break.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
in die 130 games nooit 2 breaks achter elkaar?
Geen idee. Sampras had ook een enorme run eens.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is neem ik aan ook het record van de meeste games op rij zonder serviceverlies (of het nu in 1 of meerdere partijen is), zowel individueel als voor beiden?
65-65.
Nee.. als ze allebei achter elkaar een break hebben is het niet klaar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
anders was het ook al klaar geweest he
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lees nou nog eens wat Afhaalchinees vroegquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:29 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Nee.. als ze allebei achter elkaar een break hebben is het niet klaar.
nope, als degene die als 2e mag serveren z's service houdt komt ie gelijk. vervolgens breakt ie en komt ie voor. als dan de ander meteen breakt staan ze weer gelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat zijn 2 breaks achter elkaar. lees eens wat afhaalchinees vroeg!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, als degene die als 2e mag serveren z's service houdt komt ie gelijk. vervolgens breakt ie en komt ie voor. als dan de ander meteen breakt staan ze weer gelijk.
gedaan.. maar het klopt nog steedsquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lees nou nog eens wat Afhaalchinees vroeg
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:22 schreef Federer-fan het volgende:
65-65.
Totaal 92 keer op rij service gehouden dus. Overigens weet ik niet of hij na deze twee toernooien nog meer heeft gehaald. Daar komen Isner en Mahut nog net niet aan, maar het scheelt niet veelquote:ATP - SECOND TITLE WITHOUT DROPPING SERVE
Roger not only celebrated his fifth victory in Halle and his 55th career ATP title yesterday, but also his second tournament victory without dropping serve! He held his serve 49 games in total. The first time had been in Doha in 2005 Doha with 43 games.
This was Roger’s comment after the match: “I guess once you take the decision to commit and come somewhere, you hope for a good week. But there is never a guarantee. I was just hoping not to have a bad tournament in the first couple of rounds and then look back on maybe four days. It would have been really tough for me loosing on grass again for the first time and having just lost in Paris the final. It would have been a rough few days not having gotten through to the semis or finals. For this reason, I am really excited the way I played, never dropped a service game throughout the week. I think the first time in my career I achieved such a thing by winning a title. So, I couldn’t be more happy. I beat quality players and also my level of play was very good. So, I’m really pleased with my performance.”
nee, als ze allebei breaken is het weer gelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:28 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Maar ik heb toch antwoord gegeven op zijn vraag.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat zijn 2 breaks achter elkaar. lees eens wat afhaalchinees vroeg!
er werd als antwoord gegeven: nee, sowieso geen breaks.quote:
Goed opgezocht.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Totaal 92 keer op rij service gehouden dus. Daar komen Isner en Mahut nog net niet aan, maar het scheelt niet veel
Ze zitten nu allebei zo rond de 80.
DAAR GING HET JUIST OMquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:31 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee, als ze allebei breaken is het weer gelijk
heb ik gedaan. mijn reactie was echter een reactie op jouw bewering dat het bij 2 breaks achter elkaar sowieso afgelopen zou zijn. misschien zelf beter lezen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat zijn 2 breaks achter elkaar. lees eens wat afhaalchinees vroeg!
Dat zijn 2 verschillende toernooien die volgens mij niet achter elkaar zijn toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Totaal 92 keer op rij service gehouden dus. Overigens weet ik niet of hij na deze twee toernooien nog meer heeft gehaald. Daar komen Isner en Mahut nog net niet aan, maar het scheelt niet veel![]()
ik doelde op het 'sowieso geen break'. maar laat maar zitten. ik ga etenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb ik gedaan. mijn reactie was echter een reactie op jouw bewering dat het bij 2 breaks achter elkaar sowieso afgelopen zou zijn. misschien zelf beter lezen?
Als Federer daartussen geen andere toernooien speelde, is het wel achter elkaar lijkt me.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:32 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Dat zijn 2 verschillende toernooien die volgens mij niet achter elkaar zijn toch?
Welke baan?quote:
Precies.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als Federer daartussen geen andere toernooien speelde, is het wel achter elkaar lijkt me.
Das waar ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als Federer daartussen geen andere toernooien speelde, is het wel achter elkaar lijkt me.
Je hebt gelijk inderdaad. Maar ik heb geen zin om het verder uit te zoekenquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:32 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Dat zijn 2 verschillende toernooien die volgens mij niet achter elkaar zijn toch?
mu bad, lees het nu ff terug en ik keek verkeerdquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik doelde op het 'sowieso geen break'. maar laat maar zitten. ik ga eten
Maar ik zie daar niet staan dat die 49 en 43 keer achter elkaar waren? Het lijkt er voor mij op alsof hij 49 keer zijn service heeft behouden tijdens het hele toernooi en dat dat de 2e keer was dat hij zoiets deed, de eerste keer was in 2005, 43 keerquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Totaal 92 keer op rij service gehouden dus. Overigens weet ik niet of hij na deze twee toernooien nog meer heeft gehaald. Daar komen Isner en Mahut nog net niet aan, maar het scheelt niet veel![]()
Oke, bedankt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Baan 17, waar Fognini 2-0 achterstaat tegen Russell.
Kom morgenmiddag maar terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |